Mooie paintjob!quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)osts/495776950571072
In stavelot even rechtsafslaan om de stockeu mee te pakkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef Leonos het volgende:
http://www.klimroutes.nl/(...)s-lienne-et-ambleve/
Deze volgend weekend rijden
Ons huisje staat aan de voet van de stockeuquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:58 schreef MarcoD het volgende:
[..]
In stavelot even rechtsafslaan om de stockeu mee te pakken
Dat wordt 10 keer omhoog met opbouwende snelheidquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ons huisje staat aan de voet van de stockeu
Mooie afsluiting toch!quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ons huisje staat aan de voet van de stockeu
museeuw zei in een interview dat hij pr verloren had op die verende fiets, er zitten "maar" iets van 50km kasseienstroken in en de rest is goed asfaltquote:
Idd. In Nijmegen eo. heb je die Wedrenners. Sneue lui.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.
Je wordt de nieuwe Oksel zo, met al die posts achter elkaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:25 schreef very het volgende:
Zijn dat goede prijzen of koop je dan een kat in de zak?
Half jaren 90 op zo'n bianchi toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
museeuw zei in een interview dat hij pr verloren had op die verende fiets, er zitten "maar" iets van 50km kasseienstroken in en de rest is goed asfalt
Als je het vanaf je stuur kan locken kan het wel tijdswinst opleveren denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ook geen vering nemen voor pr maar 30mm tubes
stom plan van sky vraag me af wat voor voordeel dat nu oplevert qua tijd
vergeet er ff niet bij te vermelden dat fietsen voor pro's vaak lichter gebouwd zijn dan consumentenframes, er zit ook vaak minder lak op, ze hoeven per slot van rekening maar 1 seizoen mee te gaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je wordt de nieuwe Oksel zo, met al die posts achter elkaar.
Je koopt voor 3500 ¤ een fiets die nieuw misschien wel 6000 zou moeten kosten. Met het beste frame wat dat merk te bieden heeft, top afmontage, goeie wielen, alles op dura ace niveau. De keerzijde is dat het een jaar lang op professionele wijze is mishandeld en uit mekaar getrokken in de sprint, misschien is er wel mee gegooid door een boze prof, etc.
Gelukkig is het ook door hele kundige mechaniciens onderhouden, niet door een prutser thuis in zn schuurtje.
Zie het als een leaseauto die je als occassion koopt. Leaserijders rijden ook allemaal als malloten, maar hij is gelukkig wel altijd bij de dealer onderhouden.
Waarom zouden ze dat doen, je zit toch vast aan 6.8 kilo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vergeet er ff niet bij te vermelden dat fietsen voor pro's vaak lichter gebouwd zijn dan consumentenframes, er zit ook vaak minder lak op, ze hoeven per slot van rekening maar 1 seizoen mee te gaan
is ook zo met okkie zijn fietsquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen, je zit toch vast aan 6.8 kilo.
Omdat dat ding relatief zwaar is of wat?quote:
Broodje aap... de top fietsen moeten ze al verzwaren om aan de 6.8kg te voldoen. Dan zou het complete onzin zijn, om ze eerst lichter te maken met minder lak en daarna weer te verzwaren...quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vergeet er ff niet bij te vermelden dat fietsen voor pro's vaak lichter gebouwd zijn dan consumentenframes, er zit ook vaak minder lak op, ze hoeven per slot van rekening maar 1 seizoen mee te gaan
Misschien dat het 20 jaar terug zo was toen er nog op staal gekoerst werd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Broodje aap... de top fietsen moeten ze al verzwaren om aan de 6.8kg te voldoen. Dan zou het complete onzin zijn, om ze eerst lichter te maken met minder lak en daarna weer te verzwaren...
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien dat het 20 jaar terug zo was toen er nog op staal gekoerst werd.
Frame van tom bonen schijnt zwaarder te zijn, ooit eens een filmpje ovre gezien. Die heeft idd een versterking vanwege zijn kracht.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat dat ding relatief zwaar is of wat?
Ik denk dat het bij de meeste frames absoluut niet nodig is en ze juist wat worden versterkt bv in de bracket zoals Buzz pas geleden opmerkte.
Eigenlijk moeten we Buzz en Kaas af en toe een halfuurtje geven om even te klessen over vroegerquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Opa Kaas is een beetje stil blijven staan HAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |