Sodemieter opquote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ikopter+geland+.aspx
dat zal ze leren
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef buzz1291 het volgende:
Nou, het zit er dus aan te komen, betere fitting en zal komende winter wel in de markt gepushed worden. Geen ontkomen aan dus.
[ afbeelding ]
Mantel heeft binnenkort een actie waar ze F6R voor 999e hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct toen ik dat overzicht zag.
Ik heb op mijn beide fietsen Chorus.
Verder ben ik begonnen met mijn nieuwe strijd; 2e set carbon. Ik heb de opmerking bij de vrouw laten vallen dat ik toch echt een 2e setje nodig heb..Dat heeft dan ff tijd nodig he.
Kristoff overleeft de Patersberg niet, want ik denk dat Sepp nu toch wel weet dat hij tot daar moet wachten wachten en wachten. 254 km linkeballen en dan vanuit het gootje demarreren. Maar waarschijnlijk leert hij het nooit.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor iedereen die het niet kan zien zet ik hier vast de uitslag
1 kristoff
2 krek
3 Thomas
4 Stybar
5 Sepp
23 sagan
denk dat bullet ultra dan beter isquote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mantel heeft binnenkort een actie waar ze F6R voor 999e hebben.
Ik ben bang dat lotto djumbo team en el het gevoel heeft de koers te moeten dragen en daar is deze ploeg veel en veel te zwak voor. Sepp zit met nog 100 km te gaan al alleen en moet in de finale als eerste passen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kristoff overleeft de Patersberg niet, want ik denk dat Sepp nu toch wel weet dat hij tot daar moet wachten wachten en wachten. 254 km linkeballen en dan vanuit het gootje demarreren. Maar waarschijnlijk leert hij het nooit.
Dat is inderdaad wel erg zuurquote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Iemand startbewijs hebben?
Volgens mij heb ik iets over levering problemen van de bullets gelezen..quote:Op donderdag 2 april 2015 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
denk dat bullet ultra dan beter is
Tentamen? Ben je nog zo jong?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Iemand startbewijs hebben?
Ik zit vroeg voor de tv, met een hele lading toepasselijke speciaalbiertjes. Schoonzus & schoonbroer en kinderen komen BBQ-en maar ik heb gezegd dat ze niet voor 5 uur hoeven te komenquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:36 schreef Tommeke het volgende:
Overigens wel mooi dat ze zo vroeg beginnen met uitzenden. Waarschijnlijk eerst allemaal sfeereportages en voorbeschouwingen met een heel contingent Planckaerts en Eeckhouts
straks krijgen we nog fully's tijdens de kasseienklassiekers...quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Team Sky gaat PR met vering rijden
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd of je het kan locken als je op asfalt rijdt. Volgens Wiggo heeft ie nog nooit zo goed op kasseien gereden maar dan hou je nog 200 km over natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:06 schreef MarcoD het volgende:
[..]
straks krijgen we nog fully's tijdens de kasseienklassiekers...
gewoon di2 integratie toepassen,quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je het kan locken als je op asfalt rijdt. Volgens Wiggo heeft ie nog nooit zo goed op kasseien gereden maar dan hou je nog 200 km over natuurlijk.
Ik zie geen locking device. Aan de andere kant, als er zo'n smart systeem inzit gaat dat automatisch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je het kan locken als je op asfalt rijdt. Volgens Wiggo heeft ie nog nooit zo goed op kasseien gereden maar dan hou je nog 200 km over natuurlijk.
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie geen locking device. Aan de andere kant, als er zo'n smart systeem inzit gaat dat automatisch.
http://www.gizmag.com/mag(...)le-suspension/27706/
Kan je gewoon je banden op 10 bar zetten en nog steeds comfy rijden met weinig rolweerstand![]()
Ben benieuwd hoe lang die frames het houden. Zo'n verbinding is voor pinarello natuurlijk helemaal nieuw.
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, opzich wel grappig, maar je hoort gewoon op een super stijve racefiets over die kasseistroken te knallen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Team Sky gaat PR met vering rijden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Dees is ook mooi, alleen past echt nergens bij.
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepelotonquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef luc.sken het volgende:
Terwijl ze in Nederland de ergernis rond wielrenners proberen te verminderen met de campagne 'De Echte Wielrenner Laat Van Zich Horen', doen onze zuiderburen dat met infrastructurele maatregelen. Vlak over de grens worden befaamde fietswegen wieler-onvriendelijk gemaakt met wegversmallingen en paaltjes.
Bron: http://www.gelderlander.n(...)right&refid=7.311012
Gekkigheid.
Focus, a2gr, dat kan er maar 1 zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef luc.sken het volgende:
Terwijl ze in Nederland de ergernis rond wielrenners proberen te verminderen met de campagne 'De Echte Wielrenner Laat Van Zich Horen', doen onze zuiderburen dat met infrastructurele maatregelen. Vlak over de grens worden befaamde fietswegen wieler-onvriendelijk gemaakt met wegversmallingen en paaltjes.
Bron: http://www.gelderlander.n(...)right&refid=7.311012
Gekkigheid.
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepeloton
[ afbeelding ]
Dit soort grapjes hebben echter al voor frontale aarijdingen gezorgd omdat het peloton zich splitst zodat ze er links en rechts langs kunnen schieten![]()
Wel treurig
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Als je knalhard wilt fietsen, ga dan meedoen met een trainingskoers.
Ah, jij had het over de paaltjes op de weg, ik dacht over die strepen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.
Sowieso denk ik niet dat het probleem zo groot is dat je je infrastructuur op de schop moet gooien.
Ik heb het ook over de strepen. Je ziet toch op het plaatje dat je er in je 1tje gewoon links of rechts langs kan sturen? Alleen met 4 dik ben je de lul.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, jij had het over de paaltjes op de weg, ik dacht over die strepen.![]()
Die strepen lijken me eigenlijk een stuk kutter. Dan rammel je helegaar uit mekaar lijkt me.
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Precies, zijn hier geen haar beter johquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfde
Sorry man, wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de strepen. Je ziet toch op het plaatje dat je er in je 1tje gewoon links of rechts langs kan sturen? Alleen met 4 dik ben je de lul.
Er is niets mis met lekker hard scheuren, maar wel daar waar het kan. Dus niet door de bebouwde kom enzovoorts. Ik doe het soms ook hoor. Als ik van werk naar huis rij en het stormt rij ik ook met 40+ voor de wind.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.
Met als enige kanttekening dat we niet of nauwelijks voor overlast zorgde daarmee. En dat het op een afgelegen dijkje was met weinig verkeer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfde
Wat ik vooral treurig vind, is dat de vlaamse wannabe-wielrenners zo trots zijn op hun kasseienkoersen, maar dat ze zelf niet willen stuiteren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepeloton
[ afbeelding ]
Dit soort grapjes hebben echter al voor frontale aarijdingen gezorgd omdat het peloton zich splitst zodat ze er links en rechts langs kunnen schieten![]()
Wel treurig
Die strepen liggen op een jaagpad waar het volgens mij zelfs verboden is voor gemotoriseerd verkeer. Het is lastig om voor jezelf in te schatten wanneer je wel of geen overlast veroorzaaktquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Met als enige kanttekening dat we niet of nauwelijks voor overlast zorgde daarmee. En dat het op een afgelegen dijkje was met weinig verkeer.
Je hebt verder wel gelijk hoor, maar je kan nou eenmaal niet altijd zorgen dat je geen overlast veroorzaakt.
Ik vond het ook wel bijzonder dat bij de toertochten in Vlaanderen iedereen in het gootje rijdtquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik vooral treurig vind, is dat de vlaamse wannabe-wielrenners zo trots zijn op hun kasseienkoersen, maar dat ze zelf niet willen stuiteren.
Dat zeker niet. Maar de infrastructuur op de schop gooien ziet er leuk uit voor de kiezer. Handig voor populistische bestuurders. Met een beetje kennis van de sociale media weet je precies wie er meerijdt met het Scheldepeloton en Ledig Erf. Dan kun je gericht aanpakken. Maar zo'n aanpak smoelt niet in de media.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.
Sowieso denk ik niet dat het probleem zo groot is dat je je infrastructuur op de schop moet gooien.
1994quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |