Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepelotonquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef luc.sken het volgende:
Terwijl ze in Nederland de ergernis rond wielrenners proberen te verminderen met de campagne 'De Echte Wielrenner Laat Van Zich Horen', doen onze zuiderburen dat met infrastructurele maatregelen. Vlak over de grens worden befaamde fietswegen wieler-onvriendelijk gemaakt met wegversmallingen en paaltjes.
Bron: http://www.gelderlander.n(...)right&refid=7.311012
Gekkigheid.
Focus, a2gr, dat kan er maar 1 zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef luc.sken het volgende:
Terwijl ze in Nederland de ergernis rond wielrenners proberen te verminderen met de campagne 'De Echte Wielrenner Laat Van Zich Horen', doen onze zuiderburen dat met infrastructurele maatregelen. Vlak over de grens worden befaamde fietswegen wieler-onvriendelijk gemaakt met wegversmallingen en paaltjes.
Bron: http://www.gelderlander.n(...)right&refid=7.311012
Gekkigheid.
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepeloton
[ afbeelding ]
Dit soort grapjes hebben echter al voor frontale aarijdingen gezorgd omdat het peloton zich splitst zodat ze er links en rechts langs kunnen schieten![]()
Wel treurig
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Als je knalhard wilt fietsen, ga dan meedoen met een trainingskoers.
Ah, jij had het over de paaltjes op de weg, ik dacht over die strepen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.
Sowieso denk ik niet dat het probleem zo groot is dat je je infrastructuur op de schop moet gooien.
Ik heb het ook over de strepen. Je ziet toch op het plaatje dat je er in je 1tje gewoon links of rechts langs kan sturen? Alleen met 4 dik ben je de lul.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, jij had het over de paaltjes op de weg, ik dacht over die strepen.![]()
Die strepen lijken me eigenlijk een stuk kutter. Dan rammel je helegaar uit mekaar lijkt me.
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Als je knalhard wilt fietsen, ga dan meedoen met een trainingskoers.
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Als je knalhard wilt fietsen, ga dan meedoen met een trainingskoers.
Precies, zijn hier geen haar beter johquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfde
Sorry man, wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de strepen. Je ziet toch op het plaatje dat je er in je 1tje gewoon links of rechts langs kan sturen? Alleen met 4 dik ben je de lul.
Er is niets mis met lekker hard scheuren, maar wel daar waar het kan. Dus niet door de bebouwde kom enzovoorts. Ik doe het soms ook hoor. Als ik van werk naar huis rij en het stormt rij ik ook met 40+ voor de wind.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.
Met als enige kanttekening dat we niet of nauwelijks voor overlast zorgde daarmee. En dat het op een afgelegen dijkje was met weinig verkeer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfde
Wat ik vooral treurig vind, is dat de vlaamse wannabe-wielrenners zo trots zijn op hun kasseienkoersen, maar dat ze zelf niet willen stuiteren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepeloton
[ afbeelding ]
Dit soort grapjes hebben echter al voor frontale aarijdingen gezorgd omdat het peloton zich splitst zodat ze er links en rechts langs kunnen schieten![]()
Wel treurig
Die strepen liggen op een jaagpad waar het volgens mij zelfs verboden is voor gemotoriseerd verkeer. Het is lastig om voor jezelf in te schatten wanneer je wel of geen overlast veroorzaaktquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Met als enige kanttekening dat we niet of nauwelijks voor overlast zorgde daarmee. En dat het op een afgelegen dijkje was met weinig verkeer.
Je hebt verder wel gelijk hoor, maar je kan nou eenmaal niet altijd zorgen dat je geen overlast veroorzaakt.
Ik vond het ook wel bijzonder dat bij de toertochten in Vlaanderen iedereen in het gootje rijdtquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik vooral treurig vind, is dat de vlaamse wannabe-wielrenners zo trots zijn op hun kasseienkoersen, maar dat ze zelf niet willen stuiteren.
Dat zeker niet. Maar de infrastructuur op de schop gooien ziet er leuk uit voor de kiezer. Handig voor populistische bestuurders. Met een beetje kennis van de sociale media weet je precies wie er meerijdt met het Scheldepeloton en Ledig Erf. Dan kun je gericht aanpakken. Maar zo'n aanpak smoelt niet in de media.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.
Sowieso denk ik niet dat het probleem zo groot is dat je je infrastructuur op de schop moet gooien.
1994quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |