Sodemieter opquote:Op donderdag 2 april 2015 21:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)ikopter+geland+.aspx
dat zal ze leren
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:28 schreef buzz1291 het volgende:
Nou, het zit er dus aan te komen, betere fitting en zal komende winter wel in de markt gepushed worden. Geen ontkomen aan dus.
[ afbeelding ]
Mantel heeft binnenkort een actie waar ze F6R voor 999e hebben.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct toen ik dat overzicht zag.
Ik heb op mijn beide fietsen Chorus.
Verder ben ik begonnen met mijn nieuwe strijd; 2e set carbon. Ik heb de opmerking bij de vrouw laten vallen dat ik toch echt een 2e setje nodig heb..Dat heeft dan ff tijd nodig he.
Kristoff overleeft de Patersberg niet, want ik denk dat Sepp nu toch wel weet dat hij tot daar moet wachten wachten en wachten. 254 km linkeballen en dan vanuit het gootje demarreren. Maar waarschijnlijk leert hij het nooit.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor iedereen die het niet kan zien zet ik hier vast de uitslag
1 kristoff
2 krek
3 Thomas
4 Stybar
5 Sepp
23 sagan
denk dat bullet ultra dan beter isquote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mantel heeft binnenkort een actie waar ze F6R voor 999e hebben.
Ik ben bang dat lotto djumbo team en el het gevoel heeft de koers te moeten dragen en daar is deze ploeg veel en veel te zwak voor. Sepp zit met nog 100 km te gaan al alleen en moet in de finale als eerste passen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kristoff overleeft de Patersberg niet, want ik denk dat Sepp nu toch wel weet dat hij tot daar moet wachten wachten en wachten. 254 km linkeballen en dan vanuit het gootje demarreren. Maar waarschijnlijk leert hij het nooit.
Dat is inderdaad wel erg zuurquote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Iemand startbewijs hebben?
Volgens mij heb ik iets over levering problemen van de bullets gelezen..quote:Op donderdag 2 april 2015 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
denk dat bullet ultra dan beter is
Tentamen? Ben je nog zo jong?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:07 schreef MarcoD het volgende:
Nog een driedubbele fuccccck! Ik kan de sportlul niet fietsen, komt heel slecht uit doordat ik een tentamen keihard gefaald heb deze weeken daarom die week na de sportlul weer in NL moet zijn en twee dagen na de sportlul ook al afstudeer presentatie, en ik ga geen twee keer op en neer naar NL. Dus vakantie uitgesteld naar later in de zomer..
Had er zo'n zin in![]()
![]()
Iemand startbewijs hebben?
Ik zit vroeg voor de tv, met een hele lading toepasselijke speciaalbiertjes. Schoonzus & schoonbroer en kinderen komen BBQ-en maar ik heb gezegd dat ze niet voor 5 uur hoeven te komenquote:Op vrijdag 3 april 2015 01:36 schreef Tommeke het volgende:
Overigens wel mooi dat ze zo vroeg beginnen met uitzenden. Waarschijnlijk eerst allemaal sfeereportages en voorbeschouwingen met een heel contingent Planckaerts en Eeckhouts
straks krijgen we nog fully's tijdens de kasseienklassiekers...quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Team Sky gaat PR met vering rijden
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd of je het kan locken als je op asfalt rijdt. Volgens Wiggo heeft ie nog nooit zo goed op kasseien gereden maar dan hou je nog 200 km over natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:06 schreef MarcoD het volgende:
[..]
straks krijgen we nog fully's tijdens de kasseienklassiekers...
gewoon di2 integratie toepassen,quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je het kan locken als je op asfalt rijdt. Volgens Wiggo heeft ie nog nooit zo goed op kasseien gereden maar dan hou je nog 200 km over natuurlijk.
Ik zie geen locking device. Aan de andere kant, als er zo'n smart systeem inzit gaat dat automatisch.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of je het kan locken als je op asfalt rijdt. Volgens Wiggo heeft ie nog nooit zo goed op kasseien gereden maar dan hou je nog 200 km over natuurlijk.
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie geen locking device. Aan de andere kant, als er zo'n smart systeem inzit gaat dat automatisch.
http://www.gizmag.com/mag(...)le-suspension/27706/
Kan je gewoon je banden op 10 bar zetten en nog steeds comfy rijden met weinig rolweerstand![]()
Ben benieuwd hoe lang die frames het houden. Zo'n verbinding is voor pinarello natuurlijk helemaal nieuw.
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, opzich wel grappig, maar je hoort gewoon op een super stijve racefiets over die kasseistroken te knallen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Team Sky gaat PR met vering rijden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 20:28 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Dees is ook mooi, alleen past echt nergens bij.
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepelotonquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef luc.sken het volgende:
Terwijl ze in Nederland de ergernis rond wielrenners proberen te verminderen met de campagne 'De Echte Wielrenner Laat Van Zich Horen', doen onze zuiderburen dat met infrastructurele maatregelen. Vlak over de grens worden befaamde fietswegen wieler-onvriendelijk gemaakt met wegversmallingen en paaltjes.
Bron: http://www.gelderlander.n(...)right&refid=7.311012
Gekkigheid.
Focus, a2gr, dat kan er maar 1 zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef luc.sken het volgende:
Terwijl ze in Nederland de ergernis rond wielrenners proberen te verminderen met de campagne 'De Echte Wielrenner Laat Van Zich Horen', doen onze zuiderburen dat met infrastructurele maatregelen. Vlak over de grens worden befaamde fietswegen wieler-onvriendelijk gemaakt met wegversmallingen en paaltjes.
Bron: http://www.gelderlander.n(...)right&refid=7.311012
Gekkigheid.
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepeloton
[ afbeelding ]
Dit soort grapjes hebben echter al voor frontale aarijdingen gezorgd omdat het peloton zich splitst zodat ze er links en rechts langs kunnen schieten![]()
Wel treurig
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Als je knalhard wilt fietsen, ga dan meedoen met een trainingskoers.
Ah, jij had het over de paaltjes op de weg, ik dacht over die strepen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.
Sowieso denk ik niet dat het probleem zo groot is dat je je infrastructuur op de schop moet gooien.
Ik heb het ook over de strepen. Je ziet toch op het plaatje dat je er in je 1tje gewoon links of rechts langs kan sturen? Alleen met 4 dik ben je de lul.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, jij had het over de paaltjes op de weg, ik dacht over die strepen.![]()
Die strepen lijken me eigenlijk een stuk kutter. Dan rammel je helegaar uit mekaar lijkt me.
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Als je knalhard wilt fietsen, ga dan meedoen met een trainingskoers.
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 3 april 2015 10:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Wat is een betere oplossing dan? Eerlijk is eerlijk, die gasten van ledig erf, scheldepeleton en blijkbaar het rondje bever zorgen gewoon voor gevaar.
Als je knalhard wilt fietsen, ga dan meedoen met een trainingskoers.
Precies, zijn hier geen haar beter johquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfde
Sorry man, wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de strepen. Je ziet toch op het plaatje dat je er in je 1tje gewoon links of rechts langs kan sturen? Alleen met 4 dik ben je de lul.
Er is niets mis met lekker hard scheuren, maar wel daar waar het kan. Dus niet door de bebouwde kom enzovoorts. Ik doe het soms ook hoor. Als ik van werk naar huis rij en het stormt rij ik ook met 40+ voor de wind.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.
Met als enige kanttekening dat we niet of nauwelijks voor overlast zorgde daarmee. En dat het op een afgelegen dijkje was met weinig verkeer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens deden jullie op laatste meet precies hetzelfde
Wat ik vooral treurig vind, is dat de vlaamse wannabe-wielrenners zo trots zijn op hun kasseienkoersen, maar dat ze zelf niet willen stuiteren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is al een tijdje bezig, bv op de route van het scheldepeloton
[ afbeelding ]
Dit soort grapjes hebben echter al voor frontale aarijdingen gezorgd omdat het peloton zich splitst zodat ze er links en rechts langs kunnen schieten![]()
Wel treurig
Die strepen liggen op een jaagpad waar het volgens mij zelfs verboden is voor gemotoriseerd verkeer. Het is lastig om voor jezelf in te schatten wanneer je wel of geen overlast veroorzaaktquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Met als enige kanttekening dat we niet of nauwelijks voor overlast zorgde daarmee. En dat het op een afgelegen dijkje was met weinig verkeer.
Je hebt verder wel gelijk hoor, maar je kan nou eenmaal niet altijd zorgen dat je geen overlast veroorzaakt.
Ik vond het ook wel bijzonder dat bij de toertochten in Vlaanderen iedereen in het gootje rijdtquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik vooral treurig vind, is dat de vlaamse wannabe-wielrenners zo trots zijn op hun kasseienkoersen, maar dat ze zelf niet willen stuiteren.
Dat zeker niet. Maar de infrastructuur op de schop gooien ziet er leuk uit voor de kiezer. Handig voor populistische bestuurders. Met een beetje kennis van de sociale media weet je precies wie er meerijdt met het Scheldepeloton en Ledig Erf. Dan kun je gericht aanpakken. Maar zo'n aanpak smoelt niet in de media.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik vond bovenstaande optie nog best netjes omdat je er in kleine groep of alleen dus wel op normale snelheid voorbij kan, echt puur gericht op pelotonvorming. Maar als het dan geen effect heeft en zelfs tot nieuwe gevaarlijke situaties leidt.. Tsja.
Sowieso denk ik niet dat het probleem zo groot is dat je je infrastructuur op de schop moet gooien.
1994quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bianchi lukte het destijds niet een verende fiets te maken die P-R uithield.
Mooie paintjob!quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)osts/495776950571072
In stavelot even rechtsafslaan om de stockeu mee te pakkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:44 schreef Leonos het volgende:
http://www.klimroutes.nl/(...)s-lienne-et-ambleve/
Deze volgend weekend rijden
Ons huisje staat aan de voet van de stockeuquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:58 schreef MarcoD het volgende:
[..]
In stavelot even rechtsafslaan om de stockeu mee te pakken
Dat wordt 10 keer omhoog met opbouwende snelheidquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ons huisje staat aan de voet van de stockeu
Mooie afsluiting toch!quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ons huisje staat aan de voet van de stockeu
museeuw zei in een interview dat hij pr verloren had op die verende fiets, er zitten "maar" iets van 50km kasseienstroken in en de rest is goed asfaltquote:
Idd. In Nijmegen eo. heb je die Wedrenners. Sneue lui.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, schijthekel aan die wannabe coureurs op de openbare weg. Ga dan idd een licentie nemen, zodat je tenminste echt weet hoe hard je kan koersen.
Je wordt de nieuwe Oksel zo, met al die posts achter elkaar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:25 schreef very het volgende:
Zijn dat goede prijzen of koop je dan een kat in de zak?
Half jaren 90 op zo'n bianchi toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
museeuw zei in een interview dat hij pr verloren had op die verende fiets, er zitten "maar" iets van 50km kasseienstroken in en de rest is goed asfalt
Als je het vanaf je stuur kan locken kan het wel tijdswinst opleveren denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou ook geen vering nemen voor pr maar 30mm tubes
stom plan van sky vraag me af wat voor voordeel dat nu oplevert qua tijd
vergeet er ff niet bij te vermelden dat fietsen voor pro's vaak lichter gebouwd zijn dan consumentenframes, er zit ook vaak minder lak op, ze hoeven per slot van rekening maar 1 seizoen mee te gaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je wordt de nieuwe Oksel zo, met al die posts achter elkaar.
Je koopt voor 3500 ¤ een fiets die nieuw misschien wel 6000 zou moeten kosten. Met het beste frame wat dat merk te bieden heeft, top afmontage, goeie wielen, alles op dura ace niveau. De keerzijde is dat het een jaar lang op professionele wijze is mishandeld en uit mekaar getrokken in de sprint, misschien is er wel mee gegooid door een boze prof, etc.
Gelukkig is het ook door hele kundige mechaniciens onderhouden, niet door een prutser thuis in zn schuurtje.
Zie het als een leaseauto die je als occassion koopt. Leaserijders rijden ook allemaal als malloten, maar hij is gelukkig wel altijd bij de dealer onderhouden.
Waarom zouden ze dat doen, je zit toch vast aan 6.8 kilo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vergeet er ff niet bij te vermelden dat fietsen voor pro's vaak lichter gebouwd zijn dan consumentenframes, er zit ook vaak minder lak op, ze hoeven per slot van rekening maar 1 seizoen mee te gaan
is ook zo met okkie zijn fietsquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen, je zit toch vast aan 6.8 kilo.
Omdat dat ding relatief zwaar is of wat?quote:
Broodje aap... de top fietsen moeten ze al verzwaren om aan de 6.8kg te voldoen. Dan zou het complete onzin zijn, om ze eerst lichter te maken met minder lak en daarna weer te verzwaren...quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vergeet er ff niet bij te vermelden dat fietsen voor pro's vaak lichter gebouwd zijn dan consumentenframes, er zit ook vaak minder lak op, ze hoeven per slot van rekening maar 1 seizoen mee te gaan
Misschien dat het 20 jaar terug zo was toen er nog op staal gekoerst werd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Broodje aap... de top fietsen moeten ze al verzwaren om aan de 6.8kg te voldoen. Dan zou het complete onzin zijn, om ze eerst lichter te maken met minder lak en daarna weer te verzwaren...
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien dat het 20 jaar terug zo was toen er nog op staal gekoerst werd.
Frame van tom bonen schijnt zwaarder te zijn, ooit eens een filmpje ovre gezien. Die heeft idd een versterking vanwege zijn kracht.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat dat ding relatief zwaar is of wat?
Ik denk dat het bij de meeste frames absoluut niet nodig is en ze juist wat worden versterkt bv in de bracket zoals Buzz pas geleden opmerkte.
Eigenlijk moeten we Buzz en Kaas af en toe een halfuurtje geven om even te klessen over vroegerquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Opa Kaas is een beetje stil blijven staan HAHAHAHA
En ivo als hostquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we Buzz en Kaas af en toe een halfuurtje geven om even te klessen over vroeger
[ afbeelding ]
Klopt, ben ook blij met iedereen in dit topicquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
zonder ons anciens zouden jullie niet eens weten
Klopt. Specialized heeft het ook nooit over zoveel % lichter of stijver bij een nieuwe fiets, maar heeft het over het totaalbeeld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Frame van tom bonen schijnt zwaarder te zijn, ooit eens een filmpje ovre gezien. Die heeft idd een versterking vanwege zijn kracht.
soms best aardige prijzen , maar blijven gewoon 2e hands fietsen, op marktplaats of bij een fietsenmaker is voor dat geld ook heel veel ander mooi's te vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:25 schreef very het volgende:
Zijn dat goede prijzen of koop je dan een kat in de zak?
De meeste toerders hebben niet zoveel aan Full carbon tubewielen. Dus steken ze gewoon dura ace met Alu remrand. Nog steeds geen kinderachtige wielset hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:18 schreef Andyy het volgende:
Ze hebben ook de wielen vervangen door goedkopere/oudere wielen
carbon imitatie of fizik superlightquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
Nog tips voor goed wit stuurlint wat niet snel vies word? Kurk hoeft niet per se, goed te wikkelen is een pre.
maarre die gf sportful dat wordt dan met jan en okkie en jij last minute arrival?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:37 schreef Gripper het volgende:
Voor de last minute beslissers die maandag Tweede Paasdag nog niks te doen hebben, en willen fietsen.
Kaasplankje en ik spreken om 10 uur af bij het cafeetje in hekendorp. Das hier
We gaan dan een rondje groene hart doen, langs de Meije en Amstel en Waver enzo, ongeveer rond de 100 km. (Met de km's van en naar Hekendorp komen wij allebei wel op 150 km uit, vandaar dat het eigenlijke rondje maar een mieten-afstand is).
Iemand zin om mee te gaan? Géén koffiestops, hooguit aan het eind. Niet wachten op gelosten, en gewoon doorrijen! Koersen op de openbare weg!
Ik ga voor de fizik comfort, 3 mm ipv 2.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
carbon imitatie of fizik superlight
heb nu zelf witte carbon imitatie deda op de gios, erg mooi
Ik vrees t wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maarre die gf sportful dat wordt dan met jan en okkie en jij last minute arrival?
Ik ben al bezig met camping reserveren voor mij en miss kaas.
We gaan gewoon allemaal hand in hand rijden en dan komen we samen over de finish en vallen we elkaar huilend in de armen oke?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vrees t wel.
Na al die afzeggingen wil ik nu echt niet meer sjaak-afhaak zijn. Maar na een dag in de auto ga ik m natuurlijk niet super rijden.
Gewoon, meedoen omdat fietsen in de bergen leuk is.
Voor mij hoef je niks te reserveren. Dat tentje prop ik er wel ergens naast voor die 2 nachten, ik neem de tipi niet mee.
Maar, maar.... Goedkoop en lekkahquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
coureurs pakken geen amstel man
wat is dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |