Kiss vs progretto? Velocismidingest bevalt mij prima verder. Waar zit het verschil in?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:26 schreef muzas het volgende:
Overigens lag er vanmorgen een nieuw broekje in de bus, Velocissimo was te groot geworden, dus vervangen door een Free aero race.. Weet niet of het komt omdat ie nu wél gewoon past, of door wat anders, maar wát een verschil
Als jij in Spa zitquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wanneer is de bier fiets meet dan?
Beter dan 120km over een dijk stampen
begin juni ergens. Ik ga vanavond de eigenaar van mijn stamcafé es vragen om wat dingen aan te stippen op de kaart.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wanneer is de bier fiets meet dan?
Beter dan 120km over een dijk stampen
Jopen caféquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef muzas het volgende:
[..]
begin juni ergens. Ik ga vanavond de eigenaar van mijn stamcafé es vragen om wat dingen aan te stippen op de kaart.
bierfiets meet gaat wel meer dan 120k worden vrees ik.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef muzas het volgende:
[..]
begin juni ergens. Ik ga vanavond de eigenaar van mijn stamcafé es vragen om wat dingen aan te stippen op de kaart.
en gepoeptquote:
Kort rondje, 1 rit, dus weinig betrouwbaar oordeel verder...quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kiss vs progretto? Velocismidingest bevalt mij prima verder. Waar zit het verschil in?
Kerk, jij barbaar. De Jopenkerk.quote:
vertel meerquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:30 schreef muzas het volgende:
[..]
de zeem nu wel gewoon strak tegen mn reet zit...
quote:
Beter die uit bodegraven. Die maken écht onwijs goed spul....quote:
Nieuwe zeem is natuurlijk wel weer lekker nieuw dik, scheelt ook een hoopquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Kort rondje, 1 rit, dus weinig betrouwbaar oordeel verder...Wat ik zeg, volgens mij grotendeels omdat de zeem nu wel gewoon strak tegen mn reet zit... en vast een stukje 'nieuw-spul-placebo'
Kaapse brouwersquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Beter die uit bodegraven. Die maken écht onwijs goed spul....
Kaoloduur alleen.
Die zeeuwen van emelisse maken ook topspul.
Goed fietstopic dit.
quote:
Voor 2,- de fles vind ik het prrrrrima bier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zondag dronken geworden op westvletEren. Lekker maar ik snap niks van de hype.
Of op ebay USA en je kan gratis wielsetje ophalenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef muzas het volgende:
Verkoop 1 krat terug in nederland en je bier is gratis
Topper!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef muzas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:10 schreef muzas het volgende:
Ja verdomme ik ben zondag de bob naar kaatsheuvel![]()
Heerlijk dagje #antigenot met de schoonfamilie.
Dus niet deze.....quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:10 schreef muzas het volgende:
Ja verdomme ik ben zondag de bob naar kaatsheuvel![]()
Heerlijk dagje #antigenot met de schoonfamilie.
Als je bij de molen bent, neem die octomore van ze mee... Niet echt een zomers biertje, maar wel onwijs bizar![]()
Schuldigquote:
Gofferquote:
Minder naden = minder schuurplekkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kiss vs progretto? Velocismidingest bevalt mij prima verder. Waar zit het verschil in?
Iets strakker, iets dunner, lichter en de zeem is een stuk fijnerquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:26 schreef muzas het volgende:
Overigens lag er vanmorgen een nieuw broekje in de bus, Velocissimo was te groot geworden, dus vervangen door een Free aero race.. Weet niet of het komt omdat ie nu wél gewoon past, of door wat anders, maar wát een verschil
Snap niet wat het gedoe om die IPA dingen is. Had deze laatst en vond het gewoon smaken als een blond biertje.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:13 schreef Andyy het volgende:
Ik heb nu een Vedett IPA, mag ik nu meepraten met de coole boys?
Vind blond vele malen milder dan IPA's. En er zit meer smaak in de afdronk, vaak iets fruitigquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Snap niet wat het gedoe om die IPA dingen is. Had deze laatst en vond het gewoon smaken als een blond biertje.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef Carb het volgende:
Hier een foto van mijn fiets. Ben benieuwd welke stijlregels ik ben vergeten.(Alhoewel ik er een paar negeer.)
Nieuwe fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan toch wel dieper zitten? Stuur lijkt nu wel bijna even hoog als het zadel.
Als je niet dieper kan, dan had ik een ander frame gekozen, waarmee minder spacers nodig zijn.
Qua uiterlijk ben ik eens met Kaas, wit zadel en stuurlint. Dan oogt het direct wat frisser en komen de witte decals beter uit.Maar ik kan 't mis hebben...
#uberautistquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
http://oneyeartimetrial.org.uk/2-uncategorised/134-steve-is-back
Over een paar dagen is Steve terug in de race. Niet op een gewone fiets maar op een 3-wielige ligfiets. Hij kan dan met een been trappen, het andere been kan gewoon rusten. Volgens de artsen is dit zelfs beter voor het herstel.
Lukt het niet om zo het record binnen bereik te hebben wordt deze poging gestopt en begint Steve met een nieuwe poging als hij weer helemaal in orde is.
XL broek. L shirt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:43 schreef ratatat het volgende:
Muzas: Wat voor maat Castelli broek heb jij dan wel niet? Ik ben redelijk een dwerg vergeleken met jou maar ik heb al XXL
Ligfiets? Flaggen die hap!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Over een paar dagen is Steve terug in de race. Niet op een gewone fiets maar op een 3-wielige ligfiets
Ik loop een week nu met verkoudheid. Irritant vooral. Constant slijm ophoestenquote:Op zaterdag 4 april 2015 10:37 schreef Oksel het volgende:
Potverdorie ik knap maar niet op. Nu nog last van m'n holtes, onder jukbeen. En las van m'n ogen.
Wilde vandaag, morgen en maandag fietsen.
Over 2 weken zit ik alweer op Sardinie. Met minder km's dan ik had gehoopt. Nouja.
Ouderwerts Vicks stoombadje wil nog wel eens helpen. Maar laatst in Thailand had ik er ook last van, pillen in de 7/11 gekocht en loopneus na 4 uur compleet over. Drie keer zo'n pil en geen last meer. Kun je nagaan wat voor rotzooi het is, maar het werkt wel.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:35 schreef Oksel het volgende:
Lekker rochelen en je neus ophalen aan tafel bij een klant. Werkt heel goed.
Haha 7/11 is king. Dan wat heb ik daar vaak nachts ff biertje gehaald. Gezien de naam dacht ik eerst open van 7 ochtends tot 11 avonds, maar dus 24u per dag.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ouderwerts Vicks stoombadje wil nog wel eens helpen. Maar laatst in Thailand had ik er ook last van, pillen in de 7/11 gekocht en loopneus na 4 uur compleet over. Drie keer zo'n pil en geen last meer. Kun je nagaan wat voor rotzooi het is, maar het werkt wel.
Inb4, nee tegen een druiper zal het niet helpen...... Denk ik![]()
Ik vond ze behoorlijk duur in Sydney in ieder geval. Hong Kong viel mee geloof ik.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha 7/11 is king. Dan wat heb ik daar vaak nachts ff biertje gehaald. Gezien de naam dacht ik eerst open van 7 ochtends tot 11 avonds, maar dus 24u per dag.
Volgens mij betaalde ik 28cent voor een blikje bier. Kan iets meer zijn, maar naar niet veel..quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik vond ze behoorlijk duur in Sydney in ieder geval. Hong Kong viel mee geloof ik.
Ik ben weer terug in Nederland sinds vanochtend. Eens kijken of ik nu wat kilometers kan gaan maken op de fiets.
Dat is niks inderdaad. Scheelt het dan misschien nog waar je het precies koopt, midden in het centrum van een grote stad?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij betaalde ik 28cent voor een blikje bier. Kan iets meer zijn, maar naar niet veel..
Thanks! Hopelijk komt er wat van het weer dat ik daar had deze kant op. Opzich wel weer een mooi moment om het weer op te pakken nu het weer mooier weer wordt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:47 schreef kaasplankje het volgende:
die kolonel joh vliegt ff de halve wereld over
wb man
Geen idee, of ik nu 40cent of 28cent betaal, ik zie het verschil nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat is niks inderdaad. Scheelt het dan misschien nog waar je het precies koopt, midden in het centrum van een grote stad?
[..]
Thanks! Hopelijk komt er wat van het weer dat ik daar had deze kant op. Opzich wel weer een mooi moment om het weer op te pakken nu het weer mooier weer wordt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen idee, of ik nu 40cent of 28cent betaal, ik zie het verschil niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
mooi gedaan opa.. ff extra bidon houder erbij.. (en staat zadel niet wat ver naar voren?!)quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:09 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft een nieuwe fiets
kon hem niet laten staan voor ¤600
er staat toch iets van sora op die crank?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
Je mist een bidonhouderWelke groep zit er op?
In Thailand gewoon goedkoop, maar die 28 cent zal wel 28 Baht geweest zijn, iets van 65 euro cent, en dat klopt aardig. 7/11 in HK is veel duurder. Maar over een paar weken kan ik het je exact vertellen. Morgen weer in de vlieger naar Kuala Lumpur, Ho Chi Min, Bangkok en Singapore.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik vond ze behoorlijk duur in Sydney in ieder geval. Hong Kong viel mee geloof ik.
Ik ben weer terug in Nederland sinds vanochtend. Eens kijken of ik nu wat kilometers kan gaan maken op de fiets.
Die stand van het zadel..... Leuke fiets, maar met Sora had ik 'm toch laten staan voor die prijs.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:09 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
Opa heeft een nieuwe fiets
kon hem niet laten staan voor ¤600
Dat zal het geweest zijn!quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
In Thailand gewoon goedkoop, maar die 28 cent zal wel 28 Baht geweest zijn, iets van 65 euro cent, en dat klopt aardig. 7/11 in HK is veel duurder. Maar over een paar weken kan ik het je exact vertellen. Morgen weer in de vlieger naar Kuala Lumpur, Ho Chi Min, Bangkok en Singapore.
105 , ga er nog wel wat aan versleutelenquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
Je mist een bidonhouderWelke groep zit er op?
105 inderdaad , en dat zadel moet nog wat aan gedaan , ik ben gewend aan weinig setbackquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die stand van het zadel..... Leuke fiets, maar met Sora had ik 'm toch laten staan voor die prijs.
Oh zie nu dat het helemaal geen Sora is, derrie 105?
Haha dat ga je in Sydney NOOIT betalen voor bier. Bovendien heeft 7/11 ook geen licentie om alcohol te verkopen volgens mij.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij betaalde ik 28cent voor een blikje bier. Kan iets meer zijn, maar naar niet veel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |