Dat is toch uit Workaholics?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is dus wel een leuke serie.
Beter dan dat verschrikkelijk sensuele Community.
Ik vond hem prima te doen, ook een leuke Anne Frank grap erin, altijd goed.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:59 schreef YokiKater het volgende:
Vanavond is The Roast of Justin Bieber, ik hoop dat ik moet lachen.
Jij wel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie weer genoten jongens?
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij gewoon stoeptegel tegen zijn bol aan gehadquote:Op woensdag 1 april 2015 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium heeft de lente in zijn bol, met al die hartjes.
Hoe laatquote:Op woensdag 1 april 2015 19:59 schreef YokiKater het volgende:
Vanavond is The Roast of Justin Bieber, ik hoop dat ik moet lachen.
Ook met die wind gister, staan ze weer mensen ter plekke te interviewen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Jezus, dat journaal wordt dagelijks slechter. Gaat het over files en dan moeten ze weer allemaal random verkeersgebruikers gaan interviewen natuurlijk, wat een toegevoegde waarde.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook met die wind gister, staan ze weer mensen ter plekke te interviewen.
"Hard wind hè?"
"Ja"
".. ja"
En dat dan 3 keer.
Nee, ik heb gewoon nog steeds last van de zomertijd.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium heeft de lente in zijn bol, met al die hartjes.
Stoeptegel in je moeder.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon stoeptegel tegen zijn bol aan gehad
Volgens mij doet dat bij een vrouw ook wel pijn hoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Vrouwen mogen heel blij zijn dat ze nooit zullen weten hoe dat voelt.
Die hebben dan weer dit soort problemen: Tienermeisje uitgewoond door fonteinquote:Op woensdag 1 april 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Dat heeft The Iceman ooit gedaan in zijn reet, is hij bijna aan dood gegaan.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die hebben dan weer dit soort problemen: Tienermeisje uitgewoond door fontein
Wat precies?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij doet dat bij een vrouw ook wel pijn hoor.
Een bevalling is pijnlijker en dat overkomt meer vrouwen dan dat er mannen een bijl (?) in hun zak krijgen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Wim (ik mag Wim zeggen) vorige week toevallig gesproken, vond het maar een paardenlul.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heeft The Iceman ooit gedaan in zijn reet, is hij bijna aan dood gegaan.
Maar dat is ook de bedoeling.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een bevalling is pijnlijker en dat overkomt meer vrouwen dan dat er mannen een bijl (?) in hun zak krijgen.
Hoe weet jij nou dat dat pijnlijker is.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een bevalling is pijnlijker en dat overkomt meer vrouwen dan dat er mannen een bijl (?) in hun zak krijgen.
Kwam je hem tegen bij de bakker ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb Wim (ik mag Wim zeggen) vorige week toevallig gesproken, vond het maar een paardenlul.
Nee, hij was toevallig in de buurt.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kwam je hem tegen bij de bakker ofzo?
Ik weet alles.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat dat pijnlijker is.
Die heb je toch nog niet zo lang?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:33 schreef YokiKater het volgende:
Mijn laptop blijft maar in een hoge koelmodus hangen, ik denk dat hij niet lang meer mee zal gaan.
Deze is 4,5 jaar oud.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb je toch nog niet zo lang?
Oh, dan ben ik in de war. Dat is wel oud voor een laptop.quote:
4,5 jaar en oudquote:Op woensdag 1 april 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war. Dat is wel oud voor een laptop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, zal wel aardig wat stof in zitten ook.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war. Dat is wel oud voor een laptop.
En kruimels van kroketten en patat.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, zal wel aardig wat stof in zitten ook.
Jij dacht dat Linda de Mol de moeder van Johnny was.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij dacht dat Najib een Turk was.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4,5 jaar en oudWat voor een is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij is bijna 3 jaar maar ik heb hem een keer laten vallen dus nu zit er een kant los.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
De mijne iets ouder, maar ook zelfbouw.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn desktop is 1 jaar oud, helemaal zelf in elkaar geknutseld.
Een macbook uit de tijd dat die dingen nog van plastic warenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor een is dat?
Die van mij is bijna 3 jaar maar ik heb hem een keer laten vallen dus nu zit er een kant los.
Lijkt wel een beetje op die van mij met die blauwe lampjes. Niet zelfgebouwd uiteraard.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De mijne iets ouder, maar ook zelfbouw.
[ afbeelding ]
Maar je moest wel lachen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij dacht dat Linda de Mol de moeder van Johnny was.
Band of Fok!kers armpatch. Van de oude BoF clan. Zijn er maar 25 van gemaakt. Yvonne heeft er ook 1quote:
Dope.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De mijne iets ouder, maar ook zelfbouw.
[ afbeelding ]
Kort kapsel heeft wel veel onderhoud nodig ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je weer bij de kapper geweest?
Geen van beide potverdikkeme.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij nou een Turk of een Armeen?
Dat is nieuw hier. Schijnt hip te zijn. Doen of het heel leuk is, dan gaat het het snelst weer wegquote:
Dat is die geweldige kloon die hier gisteren postte. Verder heb ik geen idee waar dat krak vandaan komt eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nieuw hier. Schijnt hip te zijn. Doen of het heel leuk is, dan gaat het het snelst weer weg
fixedquote:Op woensdag 1 april 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
Noem jij Penage nou een kutgriepzak?
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is die geweldige kloon die hier gisteren postte. Verder heb ik geen idee waar dat krak vandaan komt eigenlijk.
Oh ik dacht dat het omgekeerd was. Dat iemand dat nummer erbij had gezocht.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het omgekeerd was. Dat iemand dat nummer erbij had gezocht.
Doe het lekker zelf.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We moeten hier het goede voorbeeld geven.
Die leuke grappige? lachte me rot om die kerelquote:Op woensdag 1 april 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt.
Was die neger van DWDD.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Die leuke grappige? lachte me rot om die kerelDie van typhoon bedoel ik.
Gewoon weer keiharde racistische grappen naar Shaq, heerlijk man.quote:
Oh die! VInd die andere leuker.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu trouwens Brownie Dutch Stiekem met je gedanst zingen
Zuurpruim ik vind hem juist leuk.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
Brownie zit weer een klassieker te verneuken met zijn sensuele dikheid.
Maar we weten allemaal hoe jij van zwartjes houdtquote:Op woensdag 1 april 2015 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu trouwens Brownie Dutch Stiekem met je gedanst zingen
Zuurpruim ik vind hem juist leuk.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Of is de sociaal geaccepteerde term inmiddels roetmop geworden?
Het is in ieder geval allemaal importquote:Op woensdag 1 april 2015 21:58 schreef sp3c het volgende:
slaaf kan ook maar niet elke neg0r komt historisch gezien uit die richting
de hele hele zwarte wel meestal
Gewoon iemand uitlachen omdat ze vroeger is misbruikt door haar vader, dan ben je een held.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Elke roast zonder Gilbert Gottfried is een mislukking
zo winstgevend was het geeneens, ze hadden nogal de neiging dood te gaan en/of te vluchten enzoquote:Op woensdag 1 april 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Alleen jammer dat we aan de eckte eckte slaven meer verdiend hebben. Maken die anderen toch wel wat minder. En dan ben je dus gewoon zelfs voor een zwarte inferieur
Dat is juist goed voor de handel, voor elke dode slaaf kan je ze een nieuwe verkopenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo winstgevend was het geeneens, ze hadden nogal de neiging dood te gaan en/of te vluchten enzo
meeste geld verdiende we aan de baltische handel ... graan en shit, dat was pas een topshow, daarom moeten we putin ons oost europa uitschoppen
VOC mentaliteit
neequote:Op woensdag 1 april 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je me een cijfer geven sp3c?
NWS / Wat vinden we van elkaar?
volgens mij een beetje wat de gek er voor geeft toenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:05 schreef sp3c het volgende:
over die tulpenbubble weet ik ook dingen maar ik ben ze vergeten
ik vind het altijd fantastisch als mensen hun eigen domme vragen beantwoordenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Waarom typt sp3c altijd zonder hoofdletters en interpunctie? Daar kan ik me dood aan ergeren.
Gewoon zesjescultuur ditquote:Op woensdag 1 april 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je me een cijfer geven sp3c?
NWS / Wat vinden we van elkaar?
Kan gewoonquote:Op woensdag 1 april 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon iemand uitlachen omdat ze vroeger is misbruikt door haar vader, dan ben je een held.
Ik stikte gewoon bijna toen hij die hele rant begon over Joan Rivers.quote:
Ook door mijn ooms, en mijn hond.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef sp3c het volgende:
als Duindorp zegt dat hij door mijn vader is misbruikt dan ga ik ook lachen
Gooi dicht dan.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Wat een ruktopic met die kutcijfers trouwens. Doen we daar tegenwoordig ook al aan in NWS
quote:
Grove grappen door de stem van de Alladin-papegaai, kan niet beterquote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik stikte gewoon bijna toen hij die hele rant begon over Joan Rivers.
Ruktopic? Staan er blote wijven in dan?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Wat een ruktopic met die kutcijfers trouwens. Doen we daar tegenwoordig ook al aan in NWS
ik laat het gewoon toe als dat betekend dat die matige verkiezingen dit jaar niet doorgaanquote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Zeker niks gewonnen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik laat het gewoon toe als dat betekend dat die matige verkiezingen dit jaar niet doorgaan
Omdat iedereen weet dat Frutselgod de beste NWS-mod isquote:
Jeff Ross heeft vanavond ook nog een paar keiharde.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grove grappen door de stem van de Alladin-papegaai, kan niet beter
Dat zijn ze meestal?quote:
Inderdaad, liever dezequote:
How much is the fishquote:Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, liever deze
Respect to the man in the icecream van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijke ouwelullenrock,ook zo ongelofelijk overgewaardeerd. Elfletterig vindt dat ook goede muziek.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:14 schreef sp3c het volgende:
ik luister gewoon rolling stones
met jullie onzinkoppen
Jij luistert zeker naar Justin Bieber nu?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vreselijke ouwelullenrock,ook zo ongelofelijk overgewaardeerd. Elfletterig vindt dat ook goede muziek.
Alleen omdat daar minder getinte mensen bijzitten zeker ...quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
Jezus mensen, straks ga ik nog gewoon Pauw kijken.
Gewoon een Pharrell remix van The Rolling Stones, is het tenminste nog een beetje luisterbaar.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij luistert zeker naar Justin Bieber nu?
Als die dikke teringnegerin er weer eens zit, is er veel meer gekleurd mens daarquote:Op woensdag 1 april 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat daar minder getinte mensen bijzitten zeker ...
Die zit er maar 3 keer per weekquote:Op woensdag 1 april 2015 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als die dikke teringnegerin er weer eens zit, is er veel meer gekleurd mens daar
Daar zit een of andere terrorist, Elflettering en ik gaan genieten.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat daar minder getinte mensen bijzitten zeker ...
3x per week op 3 stoelen tegelijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit er maar 3 keer per week [ afbeelding ]
ik vroeg je mening er toch niet over sukkelkrakakakakakutquote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vreselijke ouwelullenrock,ook zo ongelofelijk overgewaardeerd. Elfletterig vindt dat ook goede muziek.
Is gewoon geen reet aan.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Zit snoop nou gewoon te roken daar? Of zag ik dat verkeerd.
Echt supergrappig vind ik het trouwens ook niet allemaal.
Dit is ook alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum, of in jouw geval 4 flessen wijnquote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Zit snoop nou gewoon te roken daar? Of zag ik dat verkeerd.
Echt supergrappig vind ik het trouwens ook niet allemaal.
Dat klopt wel ja want meestal zag ik herhalingen op zaterdagnacht of zo en dan was het grappig.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum, of in jouw geval 4 flessen wijn
Je bent zelf alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum, of in jouw geval 4 flessen wijn
Dan ga ik ook altijd gekke dingen doen, word ik opeens aardig en dat soort ongeinquote:Op woensdag 1 april 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent zelf alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum.
Noem jij mij nu gewoon Falyxquote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef sp3c het volgende:
ga nu niet zitten doen alsof je normaal gesproken helemaal bad bent
Ik word ook altijd aardig maar dat ben ik natuurlijk altijd alquote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik ook altijd gekke dingen doen, word ik opeens aardig en dat soort ongein
Helemaal wat?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef sp3c het volgende:
Ga nu niet zitten doen alsof je normaal gesproken helemaal bad bent.
vanaf nu wel natuurlijkquote:
ga je dan tussen de flessen staan?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
Jullie moeten mij eens zien om 4u na 3 flessen wijn.
Dan noem ik jou vanaf nu gewoon Speculariumquote:
hoiquote:
Dan ga ik knuffelen met kurken.quote:
faaleks.quote:
Nee ik mag opblijven vanavond om de Roast te kijken.quote:
Ik ook, maar als ik al aan een glas wijn ruik, begint het in mijn hoofd te stijgen dus 4 flessen is gewoon coma.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
4 uur naar bed dat trek ik niet meer hoor. ben ik veels te oud voor12 uur is het wel bedtijd.
poets alvast je tandenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ik mag opblijven vanavond om de Roast te kijken.
Zoveel alcohol is er nou ook weer niet in de wereld.quote:
Bewijs dat je dit eerder eerder hebt gezegd dan met je hoofd.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit jij nou weer mijn grapjes te jatten, gare Armeen?
Jij bent hier ooit een origineel grapje tegengekomen?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bewijs dat je dit eerder eerder hebt gezegd dan met je hoofd.
picsquote:Op woensdag 1 april 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
Jullie moeten mij eens zien om 4u na 3 flessen wijn.
Meestal begin ik ze en dan gaat Penage het overal kopieren.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent hier ooit een origineel grapje tegengekomen?
En daarna komen ze hierheen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
Elk grapje was OOIT origineel natuurlijk.
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent hier ooit een origineel grapje tegengekomen?
Vertel een een mop dan.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef sp3c het volgende:
Al mijn grappen zijn origineel.
Niet allemaal even goed maar wel lachen en origineel.
ik gaf jou een 10 in dat ene topicquote:
Erg jammer dat je mij een moslimhater noemtquote:Op woensdag 1 april 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik word een verdrietige panda van deze Henk kloon.
Nu mag dat knulletje met zijn Geert Wilders kapsel grapjes makenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
Deze irritante gast was ook net bij the roast:
[ afbeelding ]
Ja die heeft hij vast zelf bedachtquote:Op woensdag 1 april 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu mag dat knulletje met zijn Geert Wilders kapsel grapjes maken.
Mij.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:00 schreef sp3c het volgende:
Wie noemde ik ook weer Fylax voortaan? Ik ben het vergeten.
bek dicht duindorpquote:
LTDKDV.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:00 schreef sp3c het volgende:
wie noemde ik ook weer falyx voortaan, ik ben het vergeten
ow nu ineensquote:Op donderdag 2 april 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Wild Horses van The Rolling Stones is echt een lekker nummertje.
Alleen fatties zeggen dat schelden geen pijn doet!quote:Op donderdag 2 april 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Waarom pesten jullie mensen altijd, doe gewoon eens aardig. Gelukkig doet schelden geen pijn.
Ik pas 3 keer in sp3c.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen fatties zeggen dat schelden geen pijn doet!
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Waarom pesten jullie mensen altijd, doe gewoon eens aardig. Gelukkig doet schelden geen pijn.
Mag ik nou ook weer niet eens meer op tijd naar bed toe zonder dat je in paniek raakt?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:04 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat hij snel offline is gegaan.
Vind ik geen goeie opmerking want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:39 schreef Mani89 het volgende:
Specularium is de hoeder van deze SC die over zijn kudde schaapjes waakt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik geen goeie opmerking want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.
Ik vind echt dat je een keer daarover op moet houden trouwens.
Want jij weet echt hoe dat in elkaar zit.
Als ze bang waren voor matige grappen, was de hele NWS-SC wel geband...quote:Op donderdag 2 april 2015 00:59 schreef vaduz het volgende:
Wat is dat dan voor matige grap, mensen tot 1 april bannen, bang dat er iemand een matig goede 1 april grap plaatst?
Spreek voor jezelf, mijn grappen zijn doorgaans van een zeer hoog niveau.quote:Op donderdag 2 april 2015 07:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ze bang waren voor matige grappen, was de hele NWS-SC wel geband...
quote:Op donderdag 2 april 2015 07:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, mijn grappen zijn doorgaans van een zeer hoog niveau.
Ik stap toevallig net de fitness inquote:Op donderdag 2 april 2015 07:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Timmmmmm al online om over zijn early fitness activiteiten te praten?
We wachten op je verslag.quote:Op donderdag 2 april 2015 07:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stap toevallig net de fitness in
Nou, het ging echt wel heel natig vandaag. De eerste keer sinds ik begonnen ben dat het me allemaal echt veel moeite kostte en het gwn niet lekker liep.quote:
Dat kan gebeuren. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, het ging echt wel heel natig vandaag. De eerste keer sinds ik begonnen ben dat het me allemaal echt veel moeite kostte en het gwn niet lekker liep.
#nietmadmaarsad
kijk hen trots op zijn klein bleke pikkiequote:
#followyourdreamsquote:Op donderdag 2 april 2015 08:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kijk hem trots op zijn klein bleke pikkie.
Hoezo gespannen?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:57 schreef Fylax het volgende:
Ik ben niet sad, niet mad maar gespannen.
Het Engelse woord voor hilarisch is Speculariumquote:Op donderdag 2 april 2015 11:03 schreef Specularium het volgende:
Het Engelse woord voor paardenlul schijnt LTKDV te zijn.
Als het je droom is om zo skinny te worden dat je verdwijnt is dit wel een mooi voorbeeld.quote:
Als ik Dochter de Winter in mijn bed zou vinden zou ik dat ook wel halen denk ik. Wel indrukwekkend.quote:
Waarom moet je daarvoor op gesprek gaan?quote:
https://www.allecondooms.(...)_144_stuks_3515.htmlquote:Op donderdag 2 april 2015 14:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik Dochter de Winter in mijn bed zou vinden zou ik dat ook wel halen denk ik. Wel indrukwekkend.
Omdat ik nu op vmbo zitquote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom moet je daarvoor op gesprek gaan?
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren zei dat je niet meer op FOK! zou posten. Wat doe je nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |