Alleen omdat daar minder getinte mensen bijzitten zeker ...quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
Jezus mensen, straks ga ik nog gewoon Pauw kijken.
Gewoon een Pharrell remix van The Rolling Stones, is het tenminste nog een beetje luisterbaar.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij luistert zeker naar Justin Bieber nu?
Als die dikke teringnegerin er weer eens zit, is er veel meer gekleurd mens daarquote:Op woensdag 1 april 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat daar minder getinte mensen bijzitten zeker ...
Die zit er maar 3 keer per weekquote:Op woensdag 1 april 2015 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als die dikke teringnegerin er weer eens zit, is er veel meer gekleurd mens daar
Daar zit een of andere terrorist, Elflettering en ik gaan genieten.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat daar minder getinte mensen bijzitten zeker ...
3x per week op 3 stoelen tegelijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit er maar 3 keer per week [ afbeelding ]
ik vroeg je mening er toch niet over sukkelkrakakakakakutquote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vreselijke ouwelullenrock,ook zo ongelofelijk overgewaardeerd. Elfletterig vindt dat ook goede muziek.
Is gewoon geen reet aan.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Zit snoop nou gewoon te roken daar? Of zag ik dat verkeerd.
Echt supergrappig vind ik het trouwens ook niet allemaal.
Dit is ook alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum, of in jouw geval 4 flessen wijnquote:Op woensdag 1 april 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Zit snoop nou gewoon te roken daar? Of zag ik dat verkeerd.
Echt supergrappig vind ik het trouwens ook niet allemaal.
Dat klopt wel ja want meestal zag ik herhalingen op zaterdagnacht of zo en dan was het grappig.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum, of in jouw geval 4 flessen wijn
Je bent zelf alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum, of in jouw geval 4 flessen wijn
Dan ga ik ook altijd gekke dingen doen, word ik opeens aardig en dat soort ongeinquote:Op woensdag 1 april 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent zelf alleen grappig om 4 uur 's nachts na een fles rum.
Noem jij mij nu gewoon Falyxquote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef sp3c het volgende:
ga nu niet zitten doen alsof je normaal gesproken helemaal bad bent
Ik word ook altijd aardig maar dat ben ik natuurlijk altijd alquote:Op woensdag 1 april 2015 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik ook altijd gekke dingen doen, word ik opeens aardig en dat soort ongein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |