Gewoon iemand uitlachen omdat ze vroeger is misbruikt door haar vader, dan ben je een held.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Elke roast zonder Gilbert Gottfried is een mislukking
zo winstgevend was het geeneens, ze hadden nogal de neiging dood te gaan en/of te vluchten enzoquote:Op woensdag 1 april 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Alleen jammer dat we aan de eckte eckte slaven meer verdiend hebben. Maken die anderen toch wel wat minder. En dan ben je dus gewoon zelfs voor een zwarte inferieur
Dat is juist goed voor de handel, voor elke dode slaaf kan je ze een nieuwe verkopenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo winstgevend was het geeneens, ze hadden nogal de neiging dood te gaan en/of te vluchten enzo
meeste geld verdiende we aan de baltische handel ... graan en shit, dat was pas een topshow, daarom moeten we putin ons oost europa uitschoppen
VOC mentaliteit
neequote:Op woensdag 1 april 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je me een cijfer geven sp3c?
NWS / Wat vinden we van elkaar?
volgens mij een beetje wat de gek er voor geeft toenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:05 schreef sp3c het volgende:
over die tulpenbubble weet ik ook dingen maar ik ben ze vergeten
ik vind het altijd fantastisch als mensen hun eigen domme vragen beantwoordenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Waarom typt sp3c altijd zonder hoofdletters en interpunctie? Daar kan ik me dood aan ergeren.
Gewoon zesjescultuur ditquote:Op woensdag 1 april 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je me een cijfer geven sp3c?
NWS / Wat vinden we van elkaar?
Kan gewoonquote:Op woensdag 1 april 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon iemand uitlachen omdat ze vroeger is misbruikt door haar vader, dan ben je een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |