Mag ik nou ook weer niet eens meer op tijd naar bed toe zonder dat je in paniek raakt?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:04 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat hij snel offline is gegaan.
Vind ik geen goeie opmerking want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:39 schreef Mani89 het volgende:
Specularium is de hoeder van deze SC die over zijn kudde schaapjes waakt.
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik geen goeie opmerking want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.
Ik vind echt dat je een keer daarover op moet houden trouwens.
Want jij weet echt hoe dat in elkaar zit.
Als ze bang waren voor matige grappen, was de hele NWS-SC wel geband...quote:Op donderdag 2 april 2015 00:59 schreef vaduz het volgende:
Wat is dat dan voor matige grap, mensen tot 1 april bannen, bang dat er iemand een matig goede 1 april grap plaatst?
Spreek voor jezelf, mijn grappen zijn doorgaans van een zeer hoog niveau.quote:Op donderdag 2 april 2015 07:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ze bang waren voor matige grappen, was de hele NWS-SC wel geband...
quote:Op donderdag 2 april 2015 07:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, mijn grappen zijn doorgaans van een zeer hoog niveau.
Ik stap toevallig net de fitness inquote:Op donderdag 2 april 2015 07:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Timmmmmm al online om over zijn early fitness activiteiten te praten?
We wachten op je verslag.quote:Op donderdag 2 april 2015 07:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stap toevallig net de fitness in
Nou, het ging echt wel heel natig vandaag. De eerste keer sinds ik begonnen ben dat het me allemaal echt veel moeite kostte en het gwn niet lekker liep.quote:
Dat kan gebeuren. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, het ging echt wel heel natig vandaag. De eerste keer sinds ik begonnen ben dat het me allemaal echt veel moeite kostte en het gwn niet lekker liep.
#nietmadmaarsad
kijk hen trots op zijn klein bleke pikkiequote:
#followyourdreamsquote:Op donderdag 2 april 2015 08:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kijk hem trots op zijn klein bleke pikkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |