De mijne iets ouder, maar ook zelfbouw.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Mijn desktop is 1 jaar oud, helemaal zelf in elkaar geknutseld.
Een macbook uit de tijd dat die dingen nog van plastic warenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor een is dat?
Die van mij is bijna 3 jaar maar ik heb hem een keer laten vallen dus nu zit er een kant los.
Lijkt wel een beetje op die van mij met die blauwe lampjes. Niet zelfgebouwd uiteraard.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De mijne iets ouder, maar ook zelfbouw.
[ afbeelding ]
Maar je moest wel lachen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij dacht dat Linda de Mol de moeder van Johnny was.
Band of Fok!kers armpatch. Van de oude BoF clan. Zijn er maar 25 van gemaakt. Yvonne heeft er ook 1quote:
Dope.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De mijne iets ouder, maar ook zelfbouw.
[ afbeelding ]
Kort kapsel heeft wel veel onderhoud nodig ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je weer bij de kapper geweest?
Geen van beide potverdikkeme.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij nou een Turk of een Armeen?
Dat is nieuw hier. Schijnt hip te zijn. Doen of het heel leuk is, dan gaat het het snelst weer wegquote:
Dat is die geweldige kloon die hier gisteren postte. Verder heb ik geen idee waar dat krak vandaan komt eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nieuw hier. Schijnt hip te zijn. Doen of het heel leuk is, dan gaat het het snelst weer weg
fixedquote:Op woensdag 1 april 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
Noem jij Penage nou een kutgriepzak?
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is die geweldige kloon die hier gisteren postte. Verder heb ik geen idee waar dat krak vandaan komt eigenlijk.
Oh ik dacht dat het omgekeerd was. Dat iemand dat nummer erbij had gezocht.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het omgekeerd was. Dat iemand dat nummer erbij had gezocht.
Doe het lekker zelf.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We moeten hier het goede voorbeeld geven.
Die leuke grappige? lachte me rot om die kerelquote:Op woensdag 1 april 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt.
Was die neger van DWDD.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Die leuke grappige? lachte me rot om die kerelDie van typhoon bedoel ik.
Gewoon weer keiharde racistische grappen naar Shaq, heerlijk man.quote:
Oh die! VInd die andere leuker.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu trouwens Brownie Dutch Stiekem met je gedanst zingen
Zuurpruim ik vind hem juist leuk.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
Brownie zit weer een klassieker te verneuken met zijn sensuele dikheid.
Maar we weten allemaal hoe jij van zwartjes houdtquote:Op woensdag 1 april 2015 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu trouwens Brownie Dutch Stiekem met je gedanst zingen
Zuurpruim ik vind hem juist leuk.
Weet ik veel.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Of is de sociaal geaccepteerde term inmiddels roetmop geworden?
Het is in ieder geval allemaal importquote:Op woensdag 1 april 2015 21:58 schreef sp3c het volgende:
slaaf kan ook maar niet elke neg0r komt historisch gezien uit die richting
de hele hele zwarte wel meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |