Ook door mijn ooms, en mijn hond.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef sp3c het volgende:
als Duindorp zegt dat hij door mijn vader is misbruikt dan ga ik ook lachen
Gooi dicht dan.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Wat een ruktopic met die kutcijfers trouwens. Doen we daar tegenwoordig ook al aan in NWS
quote:
Grove grappen door de stem van de Alladin-papegaai, kan niet beterquote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik stikte gewoon bijna toen hij die hele rant begon over Joan Rivers.
Ruktopic? Staan er blote wijven in dan?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Wat een ruktopic met die kutcijfers trouwens. Doen we daar tegenwoordig ook al aan in NWS
ik laat het gewoon toe als dat betekend dat die matige verkiezingen dit jaar niet doorgaanquote:Op woensdag 1 april 2015 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Zeker niks gewonnen.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik laat het gewoon toe als dat betekend dat die matige verkiezingen dit jaar niet doorgaan
Omdat iedereen weet dat Frutselgod de beste NWS-mod isquote:
Jeff Ross heeft vanavond ook nog een paar keiharde.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grove grappen door de stem van de Alladin-papegaai, kan niet beter
Dat zijn ze meestal?quote:
Inderdaad, liever dezequote:
How much is the fishquote:Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, liever deze
Respect to the man in the icecream van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijke ouwelullenrock,ook zo ongelofelijk overgewaardeerd. Elfletterig vindt dat ook goede muziek.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:14 schreef sp3c het volgende:
ik luister gewoon rolling stones
met jullie onzinkoppen
Jij luistert zeker naar Justin Bieber nu?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vreselijke ouwelullenrock,ook zo ongelofelijk overgewaardeerd. Elfletterig vindt dat ook goede muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |