Er waren gasten bij die bij het minste windje weer ziek het bed in doken... Maar goed de bar was ook elke avond open en de drank kostte geen drol , dus daar ging het ook regelmatig misquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... dan heb je wel zeebenen nodig ja...
Ah... ja als je dan ook nog eens alcohol gaat drinken kan je het helemaal vergeten,quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Er waren gasten bij die bij het minste windje weer ziek het bed in doken... Maar goed de bar was ook elke avond open en de drank kostte geen drol , dus daar ging het ook regelmatig mis
We waren tenslotte studenten, dus dan doe je dat ....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja als je dan ook nog eens alcohol gaat drinken kan je het helemaal vergeten,
Ik denk dat jij het pontje hier ook maar had overgeslagen danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben best snel reisziek. Pilletjes helpen een beetje, maar op een bootje zie ik heel snel groen
ja snap ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
We waren tenslotte studenten, dus dan doe je dat ....
uiteraard. Ooit op Ibiza op vakantie met de familie en we gingen een excursie naar een ander eiland maken en men vond dat ik ook mee moest. Volgens mij hadden de andere aanwezigen op dat bootje nog nooit zo snel iemand groen zien worden. Andere eiland was echt heel mooi, maar nee, ik doe niet meer mee met dat soort dingen. Als kind ook altijd wagenziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het pontje hier ook maar had overgeslagen dan
Fann was je al weer vergeten dus vandaar...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
Hé? Waar is deel 2 van mijn verheerlijkingstopic?
Niet zo vaag doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
Hé? Waar is deel 2 van mijn verheerlijkingstopic?
Wat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt drakin als vriendin op Facebook?
Minimaal 5 tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat?
Ik doe niet aan 3 posts op fb per dag.
Per jaar jaquote:
Ja ik ben actief daar!quote:
Lurken? Kan dat op gezichtenboek dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op dat Dees je niet gaat volgen als lurkster
Bij wijze van danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Lurken? Kan dat op gezichtenboek dan?
ok bij het zoeken naar deesquote:
Geen van de driequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
ok bij het zoeken naar dees
is het dan
https://www.facebook.com/desiree.devos.14?ref=br_rs
of
https://www.facebook.com/desiree.gunneweg?ref=br_rs
of
https://www.facebook.com/desiree.vandervliet.3?ref=br_rs
Dan zit ze nog verstopt daarquote:
Ik gebruik een alias op Facebookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
ok bij het zoeken naar dees
is het dan
https://www.facebook.com/desiree.devos.14?ref=br_rs
of
https://www.facebook.com/desiree.gunneweg?ref=br_rs
of
https://www.facebook.com/desiree.vandervliet.3?ref=br_rs
Ik op Fokquote:
Ik volg het niet meer, maar goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik op Fok
Je heet dus in het echt Deisy en op Facebook anders
Geeft niet, dat is de leeftijdquote:
Op Fok! heet ik Deisyy en in het echt heet in net als een muis op Fok!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik op Fok
Je heet dus in het echt Deisy en op Facebook anders
Vriendschapsverzoek op Facebook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Op Fok! heet ik Deisyy en in het echt heet in net als een muis op Fok!
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde muis te pakken, want ik heb niets binnenquote:
Ja zoiets, maar dan ook weer niet.quote:
Het lijkt FOK! wel. Daar komen mijn TR's ook nooit aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde muis te pakken, want ik heb niets binnen
Tis niet die zurequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan ook weer niet.
Lekker cryptisch hè.
Een rat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een wat grotere muis
Nah, maar wel een mooi nummer.. Ik was het bijna vergetenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Muziekje erbij tijdens het denken en raden?
Waren dat de leraren, ze klonken nogal blijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef drakin het volgende:
Het waaide kennelijk erg hard vanmorgen hier. Dacht eerst een school aan die stemmen te horen, maar dat zijn natuurlijk de callcenterstudenten.
http://www.dumpert.nl/med(...)f_in_leeuwarden.html
Het is geen schoolquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren dat de leraren, ze klonken nogal blij
Geeft niks, Das de leeftijd.quote:
Meeste fietsers gingen wel lopen en dan is het idd wel stevig voor hier. Normaal bikkelen ze tegen elk windje makkelijk op omdat we ook wel wat gewend zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was idd een redelijk stevige wind
Ging hartstikke goed, van de presentaties had ik kennelijk wel 1 van de mooiste gemaakt.quote:
fijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging hartstikke goed, van de presentaties had ik kennelijk wel 1 van de mooiste gemaakt.
Dus een paar complimentjes erbij
Ja, maar nog wel een paar kleine puntjes en dan is ie volgende week voor het echiequote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging hartstikke goed, van de presentaties had ik kennelijk wel 1 van de mooiste gemaakt.
Dankjequote:
quote:
Want dan nog een keer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef drakin het volgende:
Volgende week mogen die knieën weer even knikken
Ja dit was de pre presentatie, maar moest wel zodanig goed zijn om volgende week door te kunnen gaanquote:
Spannendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dit was de pre presentatie, maar moest wel zodanig goed zijn om volgende week door te kunnen gaan
Dan hoef je je volgende week geen zorgen te maken lijkt me .quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dit was de pre presentatie, maar moest wel zodanig goed zijn om volgende week door te kunnen gaan
misschien een beetje extra nerveus ben je danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef je je volgende week geen zorgen te maken lijkt me .
Ik heb wel vaker een presentatie gegeven, verschillende onderdelen. grootste groep is denk ik 70 mensen geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
SpannendIs dit de eerste keer of heb je het al vaker gedaan?
en voor hoeveel mensen moet je spreken?
Dan gaat dit een makkie voor je wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een presentatie gegeven, verschillende onderdelen. grootste groep is denk ik 70 mensen geweest.
Volgende week een kleine groep, 15 mensen.
<3quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Zonder jou is het allemaal toch een heel stuk minder gezellig. Je wordt node gemist.
Nou zo vaak ook weer niet hoor, ik denk dat dit de 4e presentatie is in de afgelopen 5 jaar.quote:
Maar als je het voor 70 mensen kan, kan je het voor 15 helemaal moet je maar denkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou zo vaak ook weer niet hoor, ik denk dat dit de 4e presentatie is in de afgelopen 5 jaar.
Presenteren is zo niet mn ding....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou zo vaak ook weer niet hoor, ik denk dat dit de 4e presentatie is in de afgelopen 5 jaar.
Nee, ze stoppen en zoeken opvolgers.quote:
Ik denk dat het aantal mensen geen verschil uitmaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar als je het voor 70 mensen kan, kan je het voor 15 helemaal moet je maar denken
ah... ja dat snap ik dan wel....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal mensen geen verschil uitmaakt.
Wat wel verschilt is wat het onderwerp is en het doel van de presentatie.
Deze gaat meer over mijn werk en wat ik doe, die andere ging niet over mezelf en dat praatte ook veel makkelijker.
Ja wel op de hoogte blijven van het laatste nieuws Fann!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja wel op de hoogte blijven van het laatste nieuws Fann!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O en dat de eerste een uur moest duren maakt ook wel verschil. Dat was de eerste keer na de spreekbeurten van school van vroeger.quote:
en hoelang duurt deze dan die je volgende week moet doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
O en dat de eerste een uur moest duren maakt ook wel verschil. Dat was de eerste keer na de spreekbeurten van school van vroeger.
Toch wilde ik dat perse wel doen, gewoon om te ontdekken of ik het wel kon.
goed manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ongeveer 10 minuten met vragen na de presentatiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
en hoelang duurt deze dan die je volgende week moet doen?
Ah... moet lukkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ongeveer 10 minuten met vragen na de presentatie
Ik hoop hetquote:
Dat zekerquote:
Lekker doe maarquote:
ok jij wintquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Muziekje erbij tijdens het denken en raden?
Ik dacht misschien heb ik het goed....of niet natuurlijk, zo belangrijk zijn namen online niet.quote:
Op het moment supreme?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog sterker, ik reed de parkeerplaats op van de Stapels, die ligt ernaast.
Yep, er was eerder al zijwand weggewaaid en toen ik parkeerplaats opreed ging er groter stuk.quote:
Maar jou wel gemist dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, er was eerder al stuk weggewaaid en toen ik parkeerplaats opreed ging er groter stuk.
Nou mooi dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zat nog in auto en aan de goede kant gelukkig.
Nee, Minnie is het niet, wel grappig dat jij het goed hebt, maar ook wel logisch gezien je pohi.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb ik het goed....of niet natuurlijk, zo belangrijk zijn namen online niet.![]()
En Minnie ligt minder voor de hand.
Spannend he.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ongeveer 10 minuten met vragen na de presentatie
Hola Fannquote:
Sterker nog, ik wist het eigenlijk zeker, maar indd, je hebt gelijk, daardoor wist ik het ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Minnie is het niet, wel grappig dat jij het goed hebt, maar ook wel logisch gezien je pohi.
Oh ja, leuk dat het allemaal goed ging toch, dan heb je de volgende keer minder last van je zenuwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal mensen geen verschil uitmaakt.
Wat wel verschilt is wat het onderwerp is en het doel van de presentatie.
Deze gaat meer over mijn werk en wat ik doe, die andere ging niet over mezelf en dat praatte ook veel makkelijker.
Mooi dat jij in ieder geval ongedeerd gebleven bent......quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog sterker, ik reed de parkeerplaats op van de Stapels, die ligt ernaast.
Haai, Sly, ik had jou ook gemist. Alles goed?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ook hoi. Je stond op de vorige pagina, zag je later pas
Jep, dank je. Hope u too!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai, Sly, ik had jou ook gemist. Alles goed?
Neh, ik ben momenteel verslaafd aan Grey's Anatomy en aangezien George gisteravond dood is gegaan moet ik vanavond even kijken hoe het verder gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep, dank je. Hope u too!
Nog voetbal kijken straks?
Aha. Niet te lang rouwen want het ben maar fictiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, ik ben momenteel verslaafd aan Grey's Anatomy en aangezien George gisteravond dood is gegaan moet ik vanavond even kijken hoe het verder gaat
Echt?! Ik wilde al een vliegticket naar Seattle boeken en op zoek naar dr. Shepherdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aha. Niet te lang rouwen want het ben maar fictie
The lord is thou shepherdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik wilde al een vliegticket naar Seattle boeken en op zoek naar dr. Shepherd
Met die lammetjes nu wil ik wel mevrouw Shepherd zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
The lord is thou shepherd![]()
[ afbeelding ]
Over herdert gesproken, wanneer gaat Karina plaats voor je maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Slyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola FannIk had een melding dat ik door je was gekwoot, maar ik trof geen kwoot.. Hoe ken dat nauw?
Navond ook
quote:Op zondag 21 december 2014 18:19 schreef sly-nl het volgende:
Leuk topic, lelijke kinderen echter, maar het gaat om het innerlijk natuurlijk. En dat is goed
quote:Op zondag 21 december 2014 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
hadden we jouw foto al mogen bewonderen
quote:Op zondag 21 december 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja! Wat just me zegt...
Doe eens een pica van kleine Sly
Je had ons een foto beloofd van kleine Sly, maar nooit gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort doen. Dan weet je gelijk wat echte schoonheid is (een still van muh hartfilmpje). Kussies en laters!
huh?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:25 schreef Treehut362 het volgende:
https://www.youtube.com/r(...)se+the+force%2C+Luke
dan gaat alles bewegen (zgn. "Easter egg")
Paaseieren zoekenquote:
vandaar ik dacht ik post ditquote:
Kan nu weer .. 2 mensen opgepakt vandaagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
nooit onder een dekentje op je balkon gaan zitten
Jezus wat een agressiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan nu weer .. 2 mensen opgepakt vandaag
die doet niks Chuf...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
https://www.youtube.com/results?search_query=beam+me+up+scotty
Er lopen beams maar die verdwijnen en daarna is het stilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
die doet niks Chuf...
http://www.enwatbenjedan.nl/
deze is ook wel mooiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Er lopen beams maar die verdwijnen en daarna is het stil
dat is niet liefquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
die doet niks Chuf...
Die hal is naast Staples, daar zit PostNL businesspoint, mijn vaste pakket afleverplek.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij was vanmiddag in Ede?
Zag daar net een dak wegwaaien op TV...
Maar je hebt er wel weer een stoer verhaal bij voor die kleinequote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hal naast is Staples, daar zit PostNL businesspoint, mijn vaste pakket afleverplek.
Was er vandaag net voor moment dat stoet brandweer, ambulance en politie kwam aanrijden met veel kabaal.
Op TV was dus 'jouw' hal te zien?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hal is naast Staples, daar zit PostNL businesspoint, mijn vaste pakket afleverplek.
Was er vandaag net voor moment dat stoet brandweer, ambulance en politie kwam aanrijden met veel kabaal.
Groothandel voor bouwmaterialen, geen goede reclame.
Instorting was aan de andere kant, heb er weinig van gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op TV was dus 'jouw' hal te zien?
Vliegende dokters was er niks bij...
dat is niet liefquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Instorting was aan de andere kant, heb er weinig van gezien.
OKayquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
https://www.youtube.com/results?search_query=beam+me+up+scotty
ik zag blauwe gloed / verticaal streepjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
die doet niks Chuf...
héél evenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zag blauwe gloed / verticaal streepjes
370 puntenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
deze is ook wel mooi![]()
https://www.google.nl/sea(...)qi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ
Heftig!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
https://www.google.nl/map(...)0:0x9e972d30e2eb991d
Bij dat rode ding is wand eruit en dak ingestort, ik was er schuin links er achter.
toedeloequote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt hierheen gevlucht. Er is een of andere gek losgelaten op de radio
ik kruip graag weer onder mijn steen. Was het trouwens goed of slecht voor het imago van 40+?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Dat internetmeme begrijp ik nog wel, maar nummers uit 2008/2009 gaat het niet worden.
Zolang het bejaardenelement duidelijk naar voren komt, dan is het altijd goed voor het imago.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
ik kruip graag weer onder mijn steen. Was het trouwens goed of slecht voor het imago van 40+?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog een glas, barman, schenk maar helemaal vol
Ik weet niet wat jouw hobby's zijn...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Jullie houden hier niet van? Blaffende honden en en hypernerveus deuntje?
Ik gok op The Korgis. MM is het met me eens en claimt het nummer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Dan deze...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Het was een grapje, ik vind het totaal nietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw hobby's zijn...
Done...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gok op The Korgis. MM is het met me eens en claimt het nummer.
Ik klik daar niet opquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gok op The Korgis. MM is het met me eens en claimt het nummer.
Ook ik heb nog wat moeite met deze 'muziek' hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet best dat er nog een heel ander stuk Fok bestaat, maar dat de kennismaking zo heftig zou zijn had ik niet gedacht
*gaat met handen over de oren zitten wiegen
Ik ga geen moeite doen om er geen moeite mee te hebben...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook ik heb nog wat moeite met deze 'muziek' hoor
Zeg honden en deuntje en ik spring richting Korgis...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het afgesproken was.
Omdat ik het grootste vertrouwen in jou heb heb ik toch geklikt en inderdaad The Korgis ken ik wel. Leuk deuntje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel. Dat ken je echt wel en is wel leuk...
Hi Maryquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook ik heb nog wat moeite met deze 'muziek' hoor
I know en gelukkig was je 3 seconden later. Andersom was het minder grappig geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Zeg honden en deuntje en ik spring richting Korgis...
Gelijk heb je. 2,5 jaar geleden tunede ik ook altijd direct uit bij dit soort shows, en de 'grappen' ontgaan mij voor 80% nog steeds.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen om er geen moeite mee te hebben...
quote:
quote:
Ik snap het helemaal niet en de grappen nog minder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelijk heb je. 2,5 jaar geleden tunede ik ook altijd direct uit bij dit soort shows, en de 'grappen' ontgaan mij voor 80% nog steeds.
Die is al getrouwd...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze keer oneens met je. Dit natuurlijk!![]()
OpgeFokt. Ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hersenen compleet in de war. Ik loop met ipad en theekopje richting keuken en zet theekopje op tafel om daar de oplader in te willen pluggen
Dat zei mijn leraar Nederlands regelmatig tegen me: Mary, Mary, quite contrary.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze keer oneens met je. Dit natuurlijk!![]()
Koekoekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hersenen compleet in de war. Ik loop met ipad en theekopje richting keuken en zet theekopje op tafel om daar de oplader in te willen pluggen
Dat noemen ze nu een cultuur- en generatiekloofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal niet en de grappen nog minder.
In gokhallen in Japan spelen ze dit soort teringherrie ook op volume standje 10 af.
Zitten ze allemaal te swingen op hun kruk achter de machine's, ik begrijp er geen reet van...
Ik moest aan dit denken, trof ik ooit aan als voorprogramma van Radiohead:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
*aait MadMaster over zijn hoofd.
Komt wel goed schatje
Ik beken meteen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat noemen ze nu een cultuur- en generatiekloof
da's ook wel vrij ernstig jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest aan dit denken, trof ik ooit aan als voorprogramma van Radiohead:
And we will all go down together...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Er met z'n allen niks van snappen, het versterkt de band wel
Mijn pyma is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik raak door mijn pyma's heen, morgen maar eens een was doen
Mijn pyjama is niets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn pyma is ook niet meer wat het geweest is...
Zo iets?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Er met z'n allen niks van snappen, het versterkt de band wel
Ik dacht meer aan deze:quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
En misschien moet mijn toetsenbord ook in de was
Ah, pyma was niet bewust getypt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vergeet letters ( en heb autocorrect uitgezet)
nopequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, pyma was niet bewust getypt...
ik zal me vast nog wel eens vertypen met dat woordquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond pyma eigenlijk wel grappig...
Pymaja is nog leuker...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal me vast nog wel eens vertypen met dat woord
Kan je de boel niet hacken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht nog op mijn inlog om te draaien.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees trouwens net dat de boel is vastgelopen. Piet heeft er niets mee te maken uiteraard...
Ik zal weer even vragen hoe het daar nu gaat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees trouwens net dat de boel is vastgelopen. Piet heeft er niets mee te maken uiteraard...
Ik kan er ff een poortscan en bruteforce op loslaten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je de boel niet hacken?
Goed moment nu...
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er ff een poortscan en bruteforce op loslaten.
Maar ook niet minder?quote:
Scherp, houd ik me er niet meer met bezig, zo beter?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scherp, houd ik me er niet meer met bezig, zo beter?
Op je stoel, of muziek?quote:*btw, ik kan wel wat draaien.
Dub uurtje of zo, lijkt me wel wat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scherp, houd ik me er niet meer met bezig, zo beter?
*btw, ik kan wel wat draaien.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op internet live een set muziek draaien gaat inderdaad draaiend op mijn stoel.
Dat lijkt mij weer wat minder....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dub uurtje of zo, lijkt me wel wat...
Ik zal me binnenkort ook melden bij Rob, eens kijken of het wat wordt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lijkt mij wel leuk
[..]
Dat lijkt mij weer wat minder....
Heb sets gedraaid van 14:00u - 20:00u dus uurtje geen probleem.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dub uurtje of zo, lijkt me wel wat...
Weet je wat ook leuk is, met 2 om de beurt nummer draaien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal me binnenkort ook melden bij Rob, eens kijken of het wat wordt...
quote:
quote:
Moet je zeker doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
Dan wil ik graag eens luisteren
Ik zie mogelijkheden...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is, met 2 om de beurt nummer draaien.
Soort muziekketting.
Wanneer ik en de luisteraars het leuk vinden, zet ik 2 draaitafels en mengpaneel online en ga ik staand vinyl draaien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]![]()
Dan wil ik graag eens luisteren
Lijkt mij leukquote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik en de luisteraars het leuk vinden, zet ik 2 draaitafels en mengpaneel online en ga ik staand vinyl draaien.
Pro!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik en de luisteraars het leuk vinden, zet ik 2 draaitafels en mengpaneel online en ga ik staand vinyl draaien.
Zoiets doe ik meer op zonnige zaterdagmiddag.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pro!
Maar dan niet van 2 tot 3 's nachts...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door chufi op 01-04-2015 08:11:26 ]
Is het nu UPC of ZIggo? Snap er niets meer van?quote:Op woensdag 1 april 2015 08:12 schreef chufi het volgende:
UPC kanalen zijn per vandaag ongenummerd in Ziggo... Een nieuw leerproces staat voor de boeg....
Officieel zou het nu Ziggo moeten heten, maar op mn TV zie ik nog gewoon UPC, maar de kanalen zijn wel gewijzigd zoals al aangekondigdquote:Op woensdag 1 april 2015 08:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is het nu UPC of ZIggo? Snap er niets meer van?
5 Zenders heb ik gratis, de rest gaat via PC.quote:Op woensdag 1 april 2015 08:29 schreef chufi het volgende:
Ze hebben wel een speciaal kanaal voor jou Piet, Horse & Country op 136
het ligt echt stukken beter, maar goed geslapen heb ik dan eigenlijk weer niet, maar dat komt wel weerquote:
Zo'n kerel naast je wil je er eigenlijk nog bij.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het ligt echt stukken beter, maar goed geslapen heb ik dan eigenlijk weer niet, maar dat komt wel weer
Ik ga er niet nog een keer aan beginnen.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Die kerel zou waarschijnlijk van ellende in de logeerkamer zijn gaan liggen, ik heb echt ontzettend liggen draaien
http://www.at5.nl/artikel(...)politieachtervolgingquote:Op woensdag 1 april 2015 08:52 schreef chufi het volgende:
Misschien dat MM weet wat er vannacht om 2 uur in de buurt gebeurd is. Ik heb tientallen sirenes voorbij horen komen.... Iets later toen het weer rustig was, zag ik een surveillerende politieauto stil staan op een brug.... Een of andere wildwest achtervolging..
Kan alleen niets vinden
Het was natuurlijk ook wel weer te verwachten. Was al te lang rustig geweestquote:Op woensdag 1 april 2015 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)politieachtervolging
Mw. MM had het er vanmorgen wel over, die was wakker geworden van een rondcirkelende heli.
Ik heb geslapen als een roos en niets gehoord...
Ze zijn toch ook een keer op of niet?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook wel weer te verwachten. Was al te lang rustig geweest
Dat is steeds een worsteling voor je lijkt het wel.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog een uurtje terug naar bed, misschien maar aan toegeven dan
Volgens mij trekken ze gewoon elke keer een nieuw blik openquote:Op woensdag 1 april 2015 10:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook een keer op of niet?
ik heb weer een volgend virus opgepikt, dus dan geef ik er maar aan toe dat het vandaag een pyamadag wordt. Maar eigenlijk wil ik gewoon 's nachts een beetje fatsoenlijk slapen en overdag wat actiever zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 10:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is steeds een worsteling voor je lijkt het wel.
Mijn ritme is nu ook helemaal in de war, heb nog niet geslapen en denk dat ik gewoon keer oversla.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb weer een volgend virus opgepikt, dus dan geef ik er maar aan toe dat het vandaag een pyamadag wordt. Maar eigenlijk wil ik gewoon 's nachts een beetje fatsoenlijk slapen en overdag wat actiever zijn.
Wat voor dag?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb weer een volgend virus opgepikt, dus dan geef ik er maar aan toe dat het vandaag een pyamadag wordt. Maar eigenlijk wil ik gewoon 's nachts een beetje fatsoenlijk slapen en overdag wat actiever zijn.
je was lekker bezig samen met knokkels. Ik functioneer het beste met een enigszins normaal ritme, en dan functioneer ik nog steeds op halve kracht in vergelijking met andere mensen, maar dat heb ik na al die jaren eigenlijk wel geaccepteerd. Ik word nu alleen helemaal niet goed van al dat nadenken en ik heb met het 'uitrusten' daar veel te veel gelegenheid voor.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ritme is nu ook helemaal in de war, heb nog niet geslapen en denk dat ik gewoon keer oversla.
Nadenken word ik moe van en doe dat niet zo vaak.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je was lekker bezig samen met knokkels. Ik functioneer het beste met een enigszins normaal ritme, en dan functioneer ik nog steeds op halve kracht in vergelijking met andere mensen, maar dat heb ik na al die jaren eigenlijk wel geaccepteerd. Ik word nu alleen helemaal niet goed van al dat nadenken en ik heb met het 'uitrusten' daar veel te veel gelegenheid voor.
ik probeer het nu een beetje te stoppen, ik schiet er namelijk helemaal niks mee opquote:Op woensdag 1 april 2015 12:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nadenken word ik moe van en doe dat niet zo vaak.
quote:Op woensdag 1 april 2015 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik verhaspel het alleen als we met z'n tweetjes zijn
Kan je wel wat raad geven, iedereen denkt in zijn eigen straatje en al degene die anders vertellen zijn hypocriet,quote:Op woensdag 1 april 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik probeer het nu een beetje te stoppen, ik schiet er namelijk helemaal niks mee op
Heb je het nu over je pyama of over relaties?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
ik verhaspel het alleen als we met z'n tweetjes zijn
relaties verhaspel ik nietquote:Op woensdag 1 april 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je het nu over je pyama of over relaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |