Ik volg het niet meer, maar goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik op Fok
Je heet dus in het echt Deisy en op Facebook anders
Geeft niet, dat is de leeftijdquote:
Op Fok! heet ik Deisyy en in het echt heet in net als een muis op Fok!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik op Fok
Je heet dus in het echt Deisy en op Facebook anders
Vriendschapsverzoek op Facebook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Op Fok! heet ik Deisyy en in het echt heet in net als een muis op Fok!
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde muis te pakken, want ik heb niets binnenquote:
Ja zoiets, maar dan ook weer niet.quote:
Het lijkt FOK! wel. Daar komen mijn TR's ook nooit aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde muis te pakken, want ik heb niets binnen
Tis niet die zurequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan ook weer niet.
Lekker cryptisch hč.
Een rat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een wat grotere muis
Nah, maar wel een mooi nummer.. Ik was het bijna vergetenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Muziekje erbij tijdens het denken en raden?
Waren dat de leraren, ze klonken nogal blijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef drakin het volgende:
Het waaide kennelijk erg hard vanmorgen hier. Dacht eerst een school aan die stemmen te horen, maar dat zijn natuurlijk de callcenterstudenten.
http://www.dumpert.nl/med(...)f_in_leeuwarden.html
Het is geen schoolquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren dat de leraren, ze klonken nogal blij
Geeft niks, Das de leeftijd.quote:
Meeste fietsers gingen wel lopen en dan is het idd wel stevig voor hier. Normaal bikkelen ze tegen elk windje makkelijk op omdat we ook wel wat gewend zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was idd een redelijk stevige wind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |