Er waren gasten bij die bij het minste windje weer ziek het bed in doken... Maar goed de bar was ook elke avond open en de drank kostte geen drol , dus daar ging het ook regelmatig misquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
oi... dan heb je wel zeebenen nodig ja...
Ah... ja als je dan ook nog eens alcohol gaat drinken kan je het helemaal vergeten,quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Er waren gasten bij die bij het minste windje weer ziek het bed in doken... Maar goed de bar was ook elke avond open en de drank kostte geen drol , dus daar ging het ook regelmatig mis
We waren tenslotte studenten, dus dan doe je dat ....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja als je dan ook nog eens alcohol gaat drinken kan je het helemaal vergeten,
Ik denk dat jij het pontje hier ook maar had overgeslagen danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben best snel reisziek. Pilletjes helpen een beetje, maar op een bootje zie ik heel snel groen
ja snap ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
We waren tenslotte studenten, dus dan doe je dat ....
uiteraard. Ooit op Ibiza op vakantie met de familie en we gingen een excursie naar een ander eiland maken en men vond dat ik ook mee moest. Volgens mij hadden de andere aanwezigen op dat bootje nog nooit zo snel iemand groen zien worden. Andere eiland was echt heel mooi, maar nee, ik doe niet meer mee met dat soort dingen. Als kind ook altijd wagenziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het pontje hier ook maar had overgeslagen dan
Fann was je al weer vergeten dus vandaar...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
Hé? Waar is deel 2 van mijn verheerlijkingstopic?
Niet zo vaag doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
Hé? Waar is deel 2 van mijn verheerlijkingstopic?
Wat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt drakin als vriendin op Facebook?
Minimaal 5 tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat?
Ik doe niet aan 3 posts op fb per dag.
Per jaar jaquote:
Ja ik ben actief daar!quote:
Lurken? Kan dat op gezichtenboek dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op dat Dees je niet gaat volgen als lurkster
Bij wijze van danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Lurken? Kan dat op gezichtenboek dan?
ok bij het zoeken naar deesquote:
Geen van de driequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
ok bij het zoeken naar dees
is het dan
https://www.facebook.com/desiree.devos.14?ref=br_rs
of
https://www.facebook.com/desiree.gunneweg?ref=br_rs
of
https://www.facebook.com/desiree.vandervliet.3?ref=br_rs
Dan zit ze nog verstopt daarquote:
Ik gebruik een alias op Facebookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
ok bij het zoeken naar dees
is het dan
https://www.facebook.com/desiree.devos.14?ref=br_rs
of
https://www.facebook.com/desiree.gunneweg?ref=br_rs
of
https://www.facebook.com/desiree.vandervliet.3?ref=br_rs
Ik op Fokquote:
Ik volg het niet meer, maar goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik op Fok
Je heet dus in het echt Deisy en op Facebook anders
Geeft niet, dat is de leeftijdquote:
Op Fok! heet ik Deisyy en in het echt heet in net als een muis op Fok!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik op Fok
Je heet dus in het echt Deisy en op Facebook anders
Vriendschapsverzoek op Facebook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Op Fok! heet ik Deisyy en in het echt heet in net als een muis op Fok!
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde muis te pakken, want ik heb niets binnenquote:
Ja zoiets, maar dan ook weer niet.quote:
Het lijkt FOK! wel. Daar komen mijn TR's ook nooit aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde muis te pakken, want ik heb niets binnen
Tis niet die zurequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan ook weer niet.
Lekker cryptisch hè.
Een rat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een wat grotere muis
Nah, maar wel een mooi nummer.. Ik was het bijna vergetenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Muziekje erbij tijdens het denken en raden?
Waren dat de leraren, ze klonken nogal blijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef drakin het volgende:
Het waaide kennelijk erg hard vanmorgen hier. Dacht eerst een school aan die stemmen te horen, maar dat zijn natuurlijk de callcenterstudenten.
http://www.dumpert.nl/med(...)f_in_leeuwarden.html
Het is geen schoolquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren dat de leraren, ze klonken nogal blij
Geeft niks, Das de leeftijd.quote:
Meeste fietsers gingen wel lopen en dan is het idd wel stevig voor hier. Normaal bikkelen ze tegen elk windje makkelijk op omdat we ook wel wat gewend zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat was idd een redelijk stevige wind
Ging hartstikke goed, van de presentaties had ik kennelijk wel 1 van de mooiste gemaakt.quote:
fijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging hartstikke goed, van de presentaties had ik kennelijk wel 1 van de mooiste gemaakt.
Dus een paar complimentjes erbij
Ja, maar nog wel een paar kleine puntjes en dan is ie volgende week voor het echiequote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging hartstikke goed, van de presentaties had ik kennelijk wel 1 van de mooiste gemaakt.
Dankjequote:
quote:
Want dan nog een keer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef drakin het volgende:
Volgende week mogen die knieën weer even knikken
Ja dit was de pre presentatie, maar moest wel zodanig goed zijn om volgende week door te kunnen gaanquote:
Spannendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dit was de pre presentatie, maar moest wel zodanig goed zijn om volgende week door te kunnen gaan
Dan hoef je je volgende week geen zorgen te maken lijkt me .quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dit was de pre presentatie, maar moest wel zodanig goed zijn om volgende week door te kunnen gaan
misschien een beetje extra nerveus ben je danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef je je volgende week geen zorgen te maken lijkt me .
Ik heb wel vaker een presentatie gegeven, verschillende onderdelen. grootste groep is denk ik 70 mensen geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
SpannendIs dit de eerste keer of heb je het al vaker gedaan?
en voor hoeveel mensen moet je spreken?
Dan gaat dit een makkie voor je wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een presentatie gegeven, verschillende onderdelen. grootste groep is denk ik 70 mensen geweest.
Volgende week een kleine groep, 15 mensen.
<3quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Zonder jou is het allemaal toch een heel stuk minder gezellig. Je wordt node gemist.
Nou zo vaak ook weer niet hoor, ik denk dat dit de 4e presentatie is in de afgelopen 5 jaar.quote:
Maar als je het voor 70 mensen kan, kan je het voor 15 helemaal moet je maar denkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou zo vaak ook weer niet hoor, ik denk dat dit de 4e presentatie is in de afgelopen 5 jaar.
Presenteren is zo niet mn ding....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou zo vaak ook weer niet hoor, ik denk dat dit de 4e presentatie is in de afgelopen 5 jaar.
Nee, ze stoppen en zoeken opvolgers.quote:
Ik denk dat het aantal mensen geen verschil uitmaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar als je het voor 70 mensen kan, kan je het voor 15 helemaal moet je maar denken
ah... ja dat snap ik dan wel....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal mensen geen verschil uitmaakt.
Wat wel verschilt is wat het onderwerp is en het doel van de presentatie.
Deze gaat meer over mijn werk en wat ik doe, die andere ging niet over mezelf en dat praatte ook veel makkelijker.
Ja wel op de hoogte blijven van het laatste nieuws Fann!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja wel op de hoogte blijven van het laatste nieuws Fann!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O en dat de eerste een uur moest duren maakt ook wel verschil. Dat was de eerste keer na de spreekbeurten van school van vroeger.quote:
en hoelang duurt deze dan die je volgende week moet doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:41 schreef drakin het volgende:
[..]
O en dat de eerste een uur moest duren maakt ook wel verschil. Dat was de eerste keer na de spreekbeurten van school van vroeger.
Toch wilde ik dat perse wel doen, gewoon om te ontdekken of ik het wel kon.
goed manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ongeveer 10 minuten met vragen na de presentatiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
en hoelang duurt deze dan die je volgende week moet doen?
Ah... moet lukkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ongeveer 10 minuten met vragen na de presentatie
Ik hoop hetquote:
Dat zekerquote:
Lekker doe maarquote:
ok jij wintquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Muziekje erbij tijdens het denken en raden?
Ik dacht misschien heb ik het goed....of niet natuurlijk, zo belangrijk zijn namen online niet.quote:
Op het moment supreme?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog sterker, ik reed de parkeerplaats op van de Stapels, die ligt ernaast.
Yep, er was eerder al zijwand weggewaaid en toen ik parkeerplaats opreed ging er groter stuk.quote:
Maar jou wel gemist dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, er was eerder al stuk weggewaaid en toen ik parkeerplaats opreed ging er groter stuk.
Nou mooi dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zat nog in auto en aan de goede kant gelukkig.
Nee, Minnie is het niet, wel grappig dat jij het goed hebt, maar ook wel logisch gezien je pohi.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb ik het goed....of niet natuurlijk, zo belangrijk zijn namen online niet.![]()
En Minnie ligt minder voor de hand.
Spannend he.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ongeveer 10 minuten met vragen na de presentatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |