Ging hartstikke goed, van de presentaties had ik kennelijk wel 1 van de mooiste gemaakt.quote:
fijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging hartstikke goed, van de presentaties had ik kennelijk wel 1 van de mooiste gemaakt.
Dus een paar complimentjes erbij
Ja, maar nog wel een paar kleine puntjes en dan is ie volgende week voor het echiequote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging hartstikke goed, van de presentaties had ik kennelijk wel 1 van de mooiste gemaakt.
Dus een paar complimentjes erbij
Dankjequote:
quote:
Want dan nog een keer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:24 schreef drakin het volgende:
Volgende week mogen die knieën weer even knikken
Ja dit was de pre presentatie, maar moest wel zodanig goed zijn om volgende week door te kunnen gaanquote:
Spannendquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dit was de pre presentatie, maar moest wel zodanig goed zijn om volgende week door te kunnen gaan
Dan hoef je je volgende week geen zorgen te maken lijkt me .quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dit was de pre presentatie, maar moest wel zodanig goed zijn om volgende week door te kunnen gaan
misschien een beetje extra nerveus ben je danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef je je volgende week geen zorgen te maken lijkt me .
Ik heb wel vaker een presentatie gegeven, verschillende onderdelen. grootste groep is denk ik 70 mensen geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
SpannendIs dit de eerste keer of heb je het al vaker gedaan?
en voor hoeveel mensen moet je spreken?
Dan gaat dit een makkie voor je wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een presentatie gegeven, verschillende onderdelen. grootste groep is denk ik 70 mensen geweest.
Volgende week een kleine groep, 15 mensen.
<3quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Zonder jou is het allemaal toch een heel stuk minder gezellig. Je wordt node gemist.
Nou zo vaak ook weer niet hoor, ik denk dat dit de 4e presentatie is in de afgelopen 5 jaar.quote:
Maar als je het voor 70 mensen kan, kan je het voor 15 helemaal moet je maar denkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou zo vaak ook weer niet hoor, ik denk dat dit de 4e presentatie is in de afgelopen 5 jaar.
Presenteren is zo niet mn ding....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou zo vaak ook weer niet hoor, ik denk dat dit de 4e presentatie is in de afgelopen 5 jaar.
Nee, ze stoppen en zoeken opvolgers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |