OpgeFokt. Ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hersenen compleet in de war. Ik loop met ipad en theekopje richting keuken en zet theekopje op tafel om daar de oplader in te willen pluggen
Dat zei mijn leraar Nederlands regelmatig tegen me: Mary, Mary, quite contrary.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze keer oneens met je. Dit natuurlijk!![]()
Koekoekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hersenen compleet in de war. Ik loop met ipad en theekopje richting keuken en zet theekopje op tafel om daar de oplader in te willen pluggen
Dat noemen ze nu een cultuur- en generatiekloofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal niet en de grappen nog minder.
In gokhallen in Japan spelen ze dit soort teringherrie ook op volume standje 10 af.
Zitten ze allemaal te swingen op hun kruk achter de machine's, ik begrijp er geen reet van...
Ik moest aan dit denken, trof ik ooit aan als voorprogramma van Radiohead:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
*aait MadMaster over zijn hoofd.
Komt wel goed schatje
Ik beken meteen...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat noemen ze nu een cultuur- en generatiekloof
da's ook wel vrij ernstig jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest aan dit denken, trof ik ooit aan als voorprogramma van Radiohead:
And we will all go down together...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Er met z'n allen niks van snappen, het versterkt de band wel
Mijn pyma is ook niet meer wat het geweest is...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik raak door mijn pyma's heen, morgen maar eens een was doen
Mijn pyjama is niets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn pyma is ook niet meer wat het geweest is...
Zo iets?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Er met z'n allen niks van snappen, het versterkt de band wel
Ik dacht meer aan deze:quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
En misschien moet mijn toetsenbord ook in de was
Ah, pyma was niet bewust getypt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vergeet letters ( en heb autocorrect uitgezet)
nopequote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, pyma was niet bewust getypt...
ik zal me vast nog wel eens vertypen met dat woordquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond pyma eigenlijk wel grappig...
Pymaja is nog leuker...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal me vast nog wel eens vertypen met dat woord
Kan je de boel niet hacken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht nog op mijn inlog om te draaien.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees trouwens net dat de boel is vastgelopen. Piet heeft er niets mee te maken uiteraard...
Ik zal weer even vragen hoe het daar nu gaat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees trouwens net dat de boel is vastgelopen. Piet heeft er niets mee te maken uiteraard...
Ik kan er ff een poortscan en bruteforce op loslaten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je de boel niet hacken?
Goed moment nu...
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er ff een poortscan en bruteforce op loslaten.
Maar ook niet minder?quote:
Scherp, houd ik me er niet meer met bezig, zo beter?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scherp, houd ik me er niet meer met bezig, zo beter?
Op je stoel, of muziek?quote:*btw, ik kan wel wat draaien.
Dub uurtje of zo, lijkt me wel wat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scherp, houd ik me er niet meer met bezig, zo beter?
*btw, ik kan wel wat draaien.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op internet live een set muziek draaien gaat inderdaad draaiend op mijn stoel.
Dat lijkt mij weer wat minder....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dub uurtje of zo, lijkt me wel wat...
Ik zal me binnenkort ook melden bij Rob, eens kijken of het wat wordt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lijkt mij wel leuk
[..]
Dat lijkt mij weer wat minder....
Heb sets gedraaid van 14:00u - 20:00u dus uurtje geen probleem.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dub uurtje of zo, lijkt me wel wat...
Weet je wat ook leuk is, met 2 om de beurt nummer draaien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal me binnenkort ook melden bij Rob, eens kijken of het wat wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |