Heftig!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
https://www.google.nl/map(...)0:0x9e972d30e2eb991d
Bij dat rode ding is wand eruit en dak ingestort, ik was er schuin links er achter.
toedeloequote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt hierheen gevlucht. Er is een of andere gek losgelaten op de radio
ik kruip graag weer onder mijn steen. Was het trouwens goed of slecht voor het imago van 40+?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Dat internetmeme begrijp ik nog wel, maar nummers uit 2008/2009 gaat het niet worden.
Zolang het bejaardenelement duidelijk naar voren komt, dan is het altijd goed voor het imago.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
ik kruip graag weer onder mijn steen. Was het trouwens goed of slecht voor het imago van 40+?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog een glas, barman, schenk maar helemaal vol
Ik weet niet wat jouw hobby's zijn...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Jullie houden hier niet van? Blaffende honden en en hypernerveus deuntje?
Ik gok op The Korgis. MM is het met me eens en claimt het nummer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Dan deze...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Het was een grapje, ik vind het totaal nietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw hobby's zijn...
Done...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gok op The Korgis. MM is het met me eens en claimt het nummer.
Ik klik daar niet opquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gok op The Korgis. MM is het met me eens en claimt het nummer.
Ook ik heb nog wat moeite met deze 'muziek' hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet best dat er nog een heel ander stuk Fok bestaat, maar dat de kennismaking zo heftig zou zijn had ik niet gedacht
*gaat met handen over de oren zitten wiegen
Ik ga geen moeite doen om er geen moeite mee te hebben...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook ik heb nog wat moeite met deze 'muziek' hoor
Zeg honden en deuntje en ik spring richting Korgis...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het afgesproken was.
Omdat ik het grootste vertrouwen in jou heb heb ik toch geklikt en inderdaad The Korgis ken ik wel. Leuk deuntje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel. Dat ken je echt wel en is wel leuk...
Hi Maryquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook ik heb nog wat moeite met deze 'muziek' hoor
I know en gelukkig was je 3 seconden later. Andersom was het minder grappig geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Zeg honden en deuntje en ik spring richting Korgis...
Gelijk heb je. 2,5 jaar geleden tunede ik ook altijd direct uit bij dit soort shows, en de 'grappen' ontgaan mij voor 80% nog steeds.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen om er geen moeite mee te hebben...
quote:
quote:
Ik snap het helemaal niet en de grappen nog minder.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelijk heb je. 2,5 jaar geleden tunede ik ook altijd direct uit bij dit soort shows, en de 'grappen' ontgaan mij voor 80% nog steeds.
Die is al getrouwd...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze keer oneens met je. Dit natuurlijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |