Kan je de boel niet hacken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht nog op mijn inlog om te draaien.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees trouwens net dat de boel is vastgelopen. Piet heeft er niets mee te maken uiteraard...
Ik zal weer even vragen hoe het daar nu gaat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees trouwens net dat de boel is vastgelopen. Piet heeft er niets mee te maken uiteraard...
Ik kan er ff een poortscan en bruteforce op loslaten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je de boel niet hacken?
Goed moment nu...
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan er ff een poortscan en bruteforce op loslaten.
Maar ook niet minder?quote:
Scherp, houd ik me er niet meer met bezig, zo beter?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scherp, houd ik me er niet meer met bezig, zo beter?
Op je stoel, of muziek?quote:*btw, ik kan wel wat draaien.
Dub uurtje of zo, lijkt me wel wat...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scherp, houd ik me er niet meer met bezig, zo beter?
*btw, ik kan wel wat draaien.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op internet live een set muziek draaien gaat inderdaad draaiend op mijn stoel.
Dat lijkt mij weer wat minder....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dub uurtje of zo, lijkt me wel wat...
Ik zal me binnenkort ook melden bij Rob, eens kijken of het wat wordt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lijkt mij wel leuk
[..]
Dat lijkt mij weer wat minder....
Heb sets gedraaid van 14:00u - 20:00u dus uurtje geen probleem.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dub uurtje of zo, lijkt me wel wat...
Weet je wat ook leuk is, met 2 om de beurt nummer draaien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal me binnenkort ook melden bij Rob, eens kijken of het wat wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |