Origineel is van Totoquote:
PFLP voor de echten.quote:
tering, zo dom zie je ze zeldenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Burgers verstoppen in huizen met wapens en het dan gek vinden dat het gebombardeerd wordt._! #palestina
Echt srs i can't 1800% kk.
Vandaar dat Amnesty en de VN Israël van oorlogsmisdaden beschuldigen inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
enkele onbedoelde overtredingen, absoluut geen oorlogsmisdaden
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Israëls defensie is vrijwel uitsluitend de taak van het Israëlische defensieleger (Israel Defense Forces - IDF), dat actief is op de grond, in de lucht en op zee. De IDF wordt beschouwd als één van de sterkste en meest geavanceerde legermachten in het Midden-Oosten. De wapensystemen en technologieën werden ontwikkeld door westerse landen, voornamelijk de VS, door Israëls eigen militaire industrie (die ook weer technologieën exporteert), en historisch ook Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.
Alle Israëli's, mannen en vrouwen, hebben dienstplicht op achttienjarige leeftijd, maar islamitische en christelijke Arabieren, personen die fulltime religie studeren en vrouwen die zichzelf 'religieus' noemen, getrouwd zijn of kinderen hebben worden hiervan gevrijwaard. Dienstplicht duurt drie jaar voor mannen en twee jaar voor vrouwen (drie jaar in gevechtstaken). Na de dienstplicht moeten Israëlische mannen bij de IDF in reservedienst, een aantal weken per jaar, tot hun veertigste. Vrouwen gaan meestal slechts een of twee jaar in reservedienst.
Israël wordt alom gezien als een kernmacht: het bezit nucleaire faciliteiten en algemeen wordt aangenomen dat het land in het bezit is van kernkoppen. Israël heeft het Non-proliferatieverdrag niet ondertekend en niet alle nucleaire instellingen worden van buitenaf geïnspecteerd. Het land houdt een "nucleaire ambiguïteit" vol: het heeft altijd ontkend in het bezit te zijn van kernwapens, maar zegt wel de capaciteit te hebben om ze te produceren
Omdat er gas aan de kust ligt.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat Amnesty en de VN Israël van oorlogsmisdaden beschuldigen inderdaad.
Ze kunnen zoveel beschuldigenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow nodeloos kwetsend voor de joden dit.quote:
Ja niet omdat ze zo lekker licht dansenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wow nodeloos kwetsend voor de joden dit.
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:28 schreef SideEffect het volgende:
Palestina en Israël zijn allebei kut.
Einde discussie
Je merkt dat beide partijen de waarheid niet aankunnenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hap hap hap hap haph pahpahpaphpahpaphpahpaphaphpahpaphaphpaphpahpaphaphaphpahpa
Precies, 1 pot nat.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:28 schreef SideEffect het volgende:
Einde discussie
er is genoeg bewijs voor en het land zal uiteindelijk ook wel berecht wordenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Steun van de VS naar Israel?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
ben benieuwd wat er gebeurt als de steun vanuit de vs ophoudt
klopt, net zoals etto toentertijd ook de waarheid niet kon handelenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je merkt dat beide partijen de waarheid niet aankunnen
niet echtquote:Op zondag 29 maart 2015 23:28 schreef SideEffect het volgende:
Einde discussie
Ik weet dat jij sharia rechtspraak prefereert maar hier in het vrije westen is men onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:
Het land zal nooit ten onder gaan. Mark my wordsquote:Op zondag 29 maart 2015 23:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
er is genoeg bewijs voor en het land zal uiteindelijk ook wel berecht worden
quote:
Dat hoeft ook niet, er gaan wel een hoop sancties volgenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het land zal nooit ten onder gaan. Mark my words
Je hebt gelijk, maar Israël Is minder kutquote:Op zondag 29 maart 2015 23:28 schreef SideEffect het volgende:
Einde discussie
Zo zie je maar weer dat israel "supporters" er helemaal niks van snappenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dat nu wilt gaan ontkennen ben je wel helemaal koekoek.
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je dat nu wilt gaan ontkennen ben je wel helemaal koekoek.
Dat overkomt iedereen wel een keertjequote:Op zondag 29 maart 2015 23:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, er gaan wel een hoop sancties volgen
Het tegendeel is na onderzoek bewezen, maar je zet jezelf wel weer goed voor lul.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik weet dat jij sharia rechtspraak prefereert maar hier in het vrije westen is men onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Wie heeft dat onderzoek gedaanquote:Op zondag 29 maart 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het tegendeel is na onderzoek bewezen, maar je zet jezelf wel weer goed voor lul.
Een schrijver met een rationeel verstand kiest dan ook niet de kant van de bezetter, onderdrukker en kolonisator.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:31 schreef eend112 het volgende:
Je kan ook nooit goede objectieve informatie over dit onderwerp vinden, altijd merk je wel dat de schrijver een kant kiest.
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een schrijver met een rationeel verstand kiest dan ook niet de kant van de bezetter, onderdrukker en kolonisator.
Dat is met alles zoquote:Op zondag 29 maart 2015 23:31 schreef eend112 het volgende:
Je kan ook nooit goede objectieve informatie over dit onderwerp vinden, altijd merk je wel dat de schrijver een kant kiest.
Ik blijf wachten op de dag dat je iets zinnigs gaat zeggen, het duurt wel een beetje lang onderhandquote:
Gvd jij bent achterlijkquote:Op zondag 29 maart 2015 23:31 schreef BlauweTijger het volgende:
hihi. De VS steunt verdomme zelfs Turkije dat weer wapens en middelen levert aan IS. Maar zo kunnen we wel even doorgaan
Egypte krijgt dat ookquote:Op zondag 29 maart 2015 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gvd jij bent achterlijk
Alleen al 175 miljoen militaire steun en miljarden aan wapens man
Kan je niet lezen ofzo? Ik zeg toch precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gvd jij bent achterlijk
Alleen al 175 miljoen militaire steun en miljarden aan wapens man
Bedankt Hans.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
I'm just a spectator looking in
But I can tell you how I think things should've been
And all the reasons why the world's where it is today
Please listen to my words, what I have to say
You see, in Gaza they're fighting for land
You see, they need this land cause it's a part of their plan, understand
The Jews needed a place after Hitler
So they got about three quarters of Palestinian land
Palestinians then had to make refuges
In places like Lebanon
In places where none of them had ever gone
Thousands were massacred for not leaving
See, I'd do the same, kill me, I'll die believing
I understand the mind of a man who commits suicide
But don't agree with any innocent that has to die
And what's gonna happen after this? Will they stop with the Gaza strip?
I don't think so
I sat with a Jew to learn
He told me that's it's not meant to go to Israel until the prophet returns
I said is this true
He told me go and read the Torah
Cause if it's true, then they're following another order
How can a nation that knows what it's like to be slaughtered go and do the same to someone else?
I'm just a spectator looking in
But I can tell you how I think things should've been
A couple reasons why the world's where it is today
Please listen to my words, what I have to say
I don't know everything and never will I claim to know
What our purpose is and what we really need to grow
But I do know we're dying for a common cause
A global word that is well known, war
I've been to Africa and seen a grown man on the floor
Disabled to the point I couldn't look anymore
A real beggar, in a real state of poverty
But he prays everyday, so he knows that there's gotta be another life
Where he can live as a strong man
And the ownership of Africa doesn't end up in the wrong hands, Western palms
Buying and destroying people just to trade arms
Could someone tell me why Africa is just surviving?
The whole land was a resource plus they got diamonds
Used to be able to run your hand through the sand
And get a handful of diamonds, do you understand?
How precious is the land if it's like that?
You see, it's wrong to say it was taken by the white man
It was taken by the power hungry
And the people that never saw the beauty of Africa, fam
They only saw the money, to them it was the land of opportunity
It's terrorism when it's done by either you or me
Treat these words like my eulogy
And remember that I died being exactly what I choose to be
Insha'Allah we all can see
That God is the goodness in you and me
No religion has ownership
See, the Quran and the Bible and the Torah were all wrote with ink
See, I think the masses are miseducated
See, most of the politicians were born racist
See, it's obvious that somehow we're all related
Millions of years back, before we separated
I heard Tony Benn say it in a speech
See, how can you murder another brother because he's weak?
Your ancestors could have been cousins, so take a seat
And try and reason with your brother fam before you beef
I'm just a spectator looking in from my view
I'm not different or special, I'm just like you
Bleed blood and shed tears when my heart's hurting
I get energy from everything in life, I'm learning
How to say my thoughts, release my stress through my words
Make you visualise everything you've ever heard
Picture ancient Egyptians meditating
To the elements, telepathically debating
Until the pirates came in the form of tradesmen
Promised them a Paradise in exchange for a Heaven
Temptation and misinterpretation, so they jeopardise the whole of the nation
You see, a Paradise is where we might choose to go
But a Heaven is the place where the angels go
So they can reason with the prophets, not bathe in gold
And it's not late for no one to save your soul
I'm a citizen of truth, love and loyalty
Every person on the planet is royalty
These are my thoughts, how I look at things
Fam, I'm just a spectator looking in
amnesty? Hrw? Zijn belangengroepen guus.quote:
Hamas betekent verzetten. Ik haat mensen die zich verzetten Doe gewoon kknormaal.quote:
laatst vond je zijn muziek nog goedquote:
Ik heb het over wat Israël krijgt van de VS, maar je lijkt niet al te nuchter te zijn op het moment.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo? Ik zeg toch precies hetzelfde.kkbalzak
Daarom haten ze in israel ook Hamasquote:Op zondag 29 maart 2015 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hamas betekent verzetten. Ik haat mensen die zich verzetten Doe gewoon kknormaal.
VN?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
amnesty? Hrw? Zijn belangengroepen guus.
die kuren hebben bijwerkingen hè ;squote:Op zondag 29 maart 2015 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb het over wat Israël krijgt van de VS, maar je lijkt niet al te nuchter te zijn op het moment.
Jij bent wel zo'n pussy die de moffen binnen had gelaten en zich bij de NSB had aangesloten idd.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hamas betekent verzetten. Ik haat mensen die zich verzetten Doe gewoon kknormaal.
nee okéquote:Op zondag 29 maart 2015 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik dat niet doe?
Niets mis mee. Af en toe een paar joden erbij naaien en je zit er zelf weer behaaglijk bij.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n pussy die de moffen binnen had gelaten en zich bij de NSB had aangesloten idd.
volgens mij is dit strafbaarquote:Op zondag 29 maart 2015 23:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Af en toe een paar joden erbij naaien en je zit er zelf weer behaaglijk bij.
De VN bestaat niet in deze contextquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n pussy die de moffen binnen had gelaten en zich bij de NSB had aangesloten idd.
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
De VN bestaat niet in deze context
De vn bestaat niet. De vn vond ook dat zwarte piet racistisch is. Toen bleek de vn uit drie fopwetenschappers met een dubbele agenda te bestaan
Nee want dan zeg ik gewoon dat het een droom wasquote:
Dat was vgm op persoonlijke titel, maar oké.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
De vn vond ook dat zwarte piet racistisch is.
die boi is gewoon veroordeeld toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee want dan zeg ik gewoon dat het een droom was
Hij was gewoon op vakantie naar Zwitserland.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
heb het luik naar de kelder open gelaten per ongeluk. Heeft iemand eend gezien?
welk orgaan van de vn heeft dit besloten?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was vgm op persoonlijke titel, maar oké.
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
heb het luik naar de kelder open gelaten per ongeluk. Heeft iemand eend gezien?
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee want dan zeg ik gewoon dat het een droom was
Haha rapper ismo ? Geen idee.quote:
Doe niet zo achterlijk met je neppe feitjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon te dom om antwoord te geven en dan maar TR'en.
wat een baas die ismoquote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha rapper ismo ? Geen idee.
Heb het wel vaker mensen horen zeggen
hozny volgens mijquote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha rapper ismo ? Geen idee.
Heb het wel vaker mensen horen zeggen
Haha madquote:Op zondag 29 maart 2015 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk met je neppe feitjes.Leer begrijpend lezen.
quote:“Het Israëlische leger heeft aanvallen uitgevoerd op of rond drie scholen die duidelijk als dusdanig waren gemarkeerd en waarvan ze wisten dat er honderden personen bescherming zochten. Daarbij zijn veel burgers omgekomen en gewond geraakt. Israël heeft geen overtuigende uitleg gegeven over de aanvallen op deze scholen en het daaruit voortvloeiende bloedbad.”
Ik dacht dat je net nog zo heilig deed over Westerse waarden als democratiequote:Op zondag 29 maart 2015 23:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
Hamas is de enige bezetter van Palestina
Ja maar er stonden wapens op het dak!!!1quote:
Ja want Hamas is de regerende partij in heel Palestinaquote:Op zondag 29 maart 2015 23:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
Hamas is de enige bezetter van Palestina
Hè*quote:
Welke rechtbank heeft dit uitgesproken?quote:
Het is de conclusie uit een onderzoek, maar bedankt Hans.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Welke rechtbank heeft dit uitgesproken?
in Gaza wel. En dat is precies het stukje waar problemen zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja want Hamas is de regerende partij in heel Palestina
sociologiequote:
Maasje en daarna met DP chillen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel veel saaie, maar ik kan ook minor volgen bij ander scholen ofzo dacht ik
Ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
in Gaza wel. En dat is precies het stukje waar problemen zijn
Oja inderdaadquote:
ik kijk meequote:Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel eng dat ik die net aan het bekijken ben
fascisten, is gwn vrijheid van meningsuiting togquote:Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oja inderdaad
Veroordeeld tot 80 uur taakstraf
Van een belangenorganisatie!quote:Op zondag 29 maart 2015 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is de conclusie uit een onderzoek, maar bedankt Hans.
Zou ik niet doen, heb je niks aanquote:Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel eng dat ik die net aan het bekijken ben
Ligt eraan hoe je het uitspreekt, kan allebei.quote:
ja je ken niet eens meer zeggen wat je gedroomd heb in dit land waar moet het toch heenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
fascisten, is gwn vrijheid van meningsuiting tog
Nee, hé spreek je uit als "hey" en hè als he, snapje?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het uitspreekt, kan allebei.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, hé spreek je uit als "hey" en hè als he, snapje?
Ik weet hoe ze het uit zou sprekenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het uitspreekt, kan allebei.
Is er iets?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja je ken niet eens meer zeggen wat je gedroomd heb in dit land waar moet het toch heen
Nee, hoezoquote:
jaquote:Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef BozeHaas het volgende:
Heeft Palestina een ban dan?
ahahahahaahahah
Creatieve therapie lijkt me wel wat voor jou.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heel veel saaie, maar ik kan ook minor volgen bij ander scholen ofzo dacht ik
Op mijn post waar ik hem compleet uitlul gaat ie helaas niet in, met zijn "alleen in gaza zijjn de problemen"quote:Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer alleen wel dat het HRW om mensenrechten gaat en niet om Israël of Palestina specifiek.
Het was een voorbeeldquote:Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer alleen wel dat het HRW om mensenrechten gaat en niet om Israël of Palestina specifiek.
wordt vast niet aangebodenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Creatieve therapie lijkt me wel wat voor jou.
Dat krijg je er van als je als jood de boel financieel probeert te naaien.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:37 schreef eend112 het volgende:
Niets mis mee. Af en toe een paar joden erbij naaien en je zit er zelf weer behaaglijk bij.
jaquote:
We hebben niets meer te besprekenquote:
Het verbeteren van mensenrechten idd.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld
Dit zijn geen organisaties die onafhankelijk zijn. Ze hebben belangen, een agenda.
Mortaxx is de weg kwijt. Boos dat zijn studie hem niet het geld noch de invloed zou geven die hem werd voor gehouden.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig houdt Israël ook geen Palestijnen vast zonder daar een rechtszaak aan vooraf te hebben gehouden, anders zou dat ook een beetje in strijd zijn met onze Westerse normen en waarden, of niet Mortaxx?
Jawel tochquote:Op maandag 30 maart 2015 00:01 schreef Crip het volgende:
Hebben we het over Palestina-Isreal? Woah, daar hebben we het nog nooit over gehad.
Het voortbestaan van hun organisatie, donateurs werven. Neutraal bestaat nietquote:Op zondag 29 maart 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het verbeteren van mensenrechten idd.
Ze wijzen evengoed naar Hamas als Israël, maar ze zijn verder niet neutraal natuurlijk.
De rechtzaak volgt over het algemeen na de aanhoudingquote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig houdt Israël ook geen Palestijnen vast zonder daar een rechtszaak aan vooraf te hebben gehouden, anders zou dat ook een beetje in strijd zijn met onze Westerse normen en waarden, of niet Mortaxx?
kut manquote:
Jij was 1 vd vrouwenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op zondag 29 maart 2015 13:31 schreef Snuupke het volgende:
[..]
kut man
ik was vannacht in een club en kreeg striptease van 4 vrouwen. vervolgens heb k ze gedaan in hun hotelkamer.
had je graag foto laten zien maar mn telefoon was leeg
ik weet dat het waar is dus als je me niet gelooft is dat lekker je eigen probleem
Ik geloof dit echt
Oke just so you know ik ben 2 weken met je zus weg geweestquote:Op maandag 30 maart 2015 00:03 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oke just so you know ik heb je foto's verbrand
beter minor Filosofie volgen man.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
groningen die de minor "Diepe Ondergrond en Aardbevingen" aanbiedt..
Dit is ook echt een kwestie die je op FOK! wilt behandelen.quote:
Duurt wel een beetje lang dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
De rechtzaak volgt over het algemeen na de aanhouding
wil ik, kan nietquote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beter minor Filosofie volgen man.
Je hebt gelijk, vaak tijdverspilling.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is ook echt een kwestie die je op FOK! wilt behandelen.
Met uitzondering van bepaalde leden.
Welke rechter heeft daar een uitspraak over gedaan dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Het voortbestaan van hun organisatie, donateurs werven. Neutraal bestaat niet
Nogmaals, geen rechter die deze mening van amnesty deelt
Geen idee hoelang dat mag duren volgens het Israëlische of Internationale rechtquote:
Doe iets met Chineesquote:
Geen enkele. Dat is nou het hele puntquote:Op maandag 30 maart 2015 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke rechter heeft daar een uitspraak over gedaan dan?
Weet ik ze stuurde een selfie vanaf de campingquote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oke just so you know ik ben 2 weken met je zus weg geweest
wat verwacht je van een school die de leerlingen aanraadt om hun troep hier te spammenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kk hanze, slechtste keuze ooit om daarheen te gaan
Israel has ratified the major universal human rights treaties, including the International Covenant on Civil and Political Rights (ICCPR) and the Convention against Torture and Other Cruel, Inhuman or Degrading Treatment or Punishment (CAT). Its conduct as the occupying power in the West Bank (including East Jerusalem) and Gaza Strip must comply with the provisions of international human rights law, including these treaties, as well as international humanitarian law applicable to belligerent occupation. Israel is a party to the Geneva Convention relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War (the Fourth Geneva Convention), but does not recognize its applicability to the OPT (the West Bank, including East Jerusalem, and the Gaza Strip). The government of Israel has frequently stated that it abides by what it has termed the “humanitarian provisions” of the Geneva Conventions, without enumerating which provisions it considers “humanitarian”. However, all relevant bodies, including the High Contracting Parties to the Geneva Conventions, the UN Security Council and General Assembly, and the International Court of Justice have reaffirmed on numerous occasions the applicability of the Fourth Geneva Convention to the OPT. Israel has also argued that its obligations under the international human rights treaties it has ratified are not applicable in the OPT. This position has also been rejected by all the UN bodies monitoring adherence to these treaties and by the International Court of Justicequote:Op maandag 30 maart 2015 00:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Geen idee hoelang dat mag duren volgens het Israëlische of Internationale recht
ja, dat was ook zoietsquote:Op maandag 30 maart 2015 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat verwacht je van een school die de leerlingen aanraadt om hun troep hier te spammen
Dus wie zegt dan dat een rechter daar anders over zou oordelen en waarop is dat gebaseerd?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Geen enkele. Dat is nou het hele punt
Van de zomer toen die 2 joodse jongens vermist waren en er een stuk of 100 onschuldige Palestijnen zijn opgepakt en vast hebben gezeten en nog durven te beweren dat het rechtsproces daar goed isquote:Op maandag 30 maart 2015 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Israel has ratified the major universal human rights treaties, including the International Covenant on Civil and Political Rights (ICCPR) and the Convention against Torture and Other Cruel, Inhuman or Degrading Treatment or Punishment (CAT). Its conduct as the occupying power in the West Bank (including East Jerusalem) and Gaza Strip must comply with the provisions of international human rights law, including these treaties, as well as international humanitarian law applicable to belligerent occupation. Israel is a party to the Geneva Convention relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War (the Fourth Geneva Convention), but does not recognize its applicability to the OPT (the West Bank, including East Jerusalem, and the Gaza Strip). The government of Israel has frequently stated that it abides by what it has termed the “humanitarian provisions” of the Geneva Conventions, without enumerating which provisions it considers “humanitarian”. However, all relevant bodies, including the High Contracting Parties to the Geneva Conventions, the UN Security Council and General Assembly, and the International Court of Justice have reaffirmed on numerous occasions the applicability of the Fourth Geneva Convention to the OPT. Israel has also argued that its obligations under the international human rights treaties it has ratified are not applicable in the OPT. This position has also been rejected by all the UN bodies monitoring adherence to these treaties and by the International Court of Justice
Je gaat dan onderzoeken hoe mensen gezond ouder kunnen wordenquote:
ik zit op dezelfde site te kijken welke minor ik moet kiezenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je gaat dan onderzoeken hoe mensen gezond ouder kunnen worden
https://www.hanze.nl/nld/(...)/minor-healthy-aging
onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Hoe moeilijk is dat.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus wie zegt dan dat een rechter daar anders over zou oordelen en waarop is dat gebaseerd?
Weinig keuze trouwensquote:Op maandag 30 maart 2015 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zit op dezelfde site te kijken welke minor ik moet kiezen
Welke kant wil jij op?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en meer dan de helft is economisch
Geen werk inquote:Op maandag 30 maart 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
journalist is misschien ook wel leuk maar is engels en daar heb ik geen zin in
verrassendquote:Op maandag 30 maart 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik studeer nu economie en vind het geen reet aan
spaans is ook een minorquote:Op maandag 30 maart 2015 00:20 schreef deadprez het volgende:
stop met school en ga dansend naar spanje
weenie lijkt me een van de saaiste studiesquote:
kloptquote:Op maandag 30 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie lijkt me een van de saaiste studies
Conflictmanagementquote:Op maandag 30 maart 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik studeer nu economie en vind het geen reet aan, dus iets anders dan dat
Ga gewoon informatica studeren, weet je iig dat je goede toekomst krijgtquote:Op maandag 30 maart 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De minor Licht Verstandelijk Beperkt biedt een inspirerend en intensief half jaar deskundigheidsbevordering op het gebied van werken met mensen met een licht verstandelijke beperking en meervoudige problematiek. Wil je je meer verdiepen in deze doelgroep, dan is deze minor je kans."
Misschien ontmoet ik één van jullie wel
ik regel wel een stageplek voor je bij de dagbestedingquote:Op maandag 30 maart 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De minor Licht Verstandelijk Beperkt biedt een inspirerend en intensief half jaar deskundigheidsbevordering op het gebied van werken met mensen met een licht verstandelijke beperking en meervoudige problematiek. Wil je je meer verdiepen in deze doelgroep, dan is deze minor je kans."
Misschien ontmoet ik één van jullie wel
dat is echt zulke onzin, dat is gewoon beetje logisch nadenken en sociaal doen.. dat noem ik geen opleiding/minorquote:Op maandag 30 maart 2015 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Conflictmanagement
https://www.hanze.nl/nld/(...)r/conflictmanagement
er is wel bio-informaticaquote:Op maandag 30 maart 2015 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga gewoon informatica studeren, weet je iig dat je goede toekomst krijgt
Ze nemen jou niet aanquote:
zou vredig sterven als jij mijn gouden shot zetquote:Op maandag 30 maart 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
samen overdosis van nemen?
jawel, ik praat me daar verder wel naar binnen hoor dat is geen probleemquote:Op maandag 30 maart 2015 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze nemen jou niet aan
Extra instapvoorwaarden
De student dient in zijn/haar vooropleiding het voor Life Science & Technology juiste profiel te hebben gehad of een vergelijkbare vooropleiding.
ik sterf sowieso vredigquote:Op maandag 30 maart 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou vredig sterven als jij mijn gouden shot zet
Dus je gaat bio-informatica kiezen?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, ik praat me daar verder wel naar binnen hoor dat is geen probleem
jaquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
Hebben jullie ook een DM gehad van mapima, om haar instagram door te sturen?
volgens mij ben ik de enige die niets heeft gehadquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
heb kamer in groningen dus dan moet ik dat ook weer regelenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
Kan je minor niet ergens anders doen
je mist niksquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die niets heeft gehad
Nee ik heb een kutquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
nee, ik ga alle minors in een grote bak gooien en kijken hoe het lot mij gezind isquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dus je gaat bio-informatica kiezen?
Er zit echt een steekje los bij dat kindquote:
wie en wat?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
REMI!!!quote:
tsja, aandacht is aandacht he. Heb er ergens wel medelijden mee.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er zit echt een steekje los bij dat kind
lekker stampen tochquote:
Ja, oké, dus alle rechters zouden anders oordelen, maar er is door nog geen enkele rechter geoordeeld, maar de reden ervoor is dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Hoe moeilijk is dat.
En zelfs al zou het ICC Israël veroordelen blijft het nog uiterst twijfelachtig. Alison is veroordeeld voor de moord op mona, maar mona leeft nog gewoon en wordt vastgehouden door A
Watquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
Ze heeft je gevraagd om haar insta door te sturen?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er zit echt een steekje los bij dat kind
je kent mapima toch wel?quote:
Veel succesquote:Op maandag 30 maart 2015 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik ga alle minors in een grote bak gooien en kijken hoe het lot mij gezind is
nooit van gehoordquote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
je kent mapima toch wel?
nu beter bekend als damnHoepla
dan weet je iig dat het mooi is geweestquote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
SE!!!!klopt was er niet dit weekend
[..]
heb nog steeds spierpijn
aan je kaken zeker ;D ;Pquote:
ja, volgens mij welquote:Op maandag 30 maart 2015 00:32 schreef Willoow het volgende:
@hetzalallemaalwel
Heb je vrije keuze met het kiezen van je minor?
om rond te verspreiden op FOK!quote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ze heeft je gevraagd om haar insta door te sturen?!
Wat doe je nu raarquote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, oké, dus alle rechters zouden anders oordelen, maar er is door nog geen enkele rechter geoordeeld, maar de reden ervoor is dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen.
Bedankt weer, Mortaxx.
houden zoquote:
tsjaquote:Op maandag 30 maart 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zie je over een week weer mattie
ohquote:
Maar geen economie meer, dus?quote:
Ja, dus hoe beargumenteert dat je stelling dat geen rechter de mening van amnesty deelt?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat doe je nu raar
Er zijn aanwijzingen dat Israël oorlogsmisdaden heeft begaan. Het ICC heeft het in behandeling. Zolang zij Israël niet schuldig bevinden in Israël onschuldig.
heb je ook altijd dat je zodra je drenthe binnenkomt er een bepaalde rust in je lichaam is?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen xtc voor mij.. er moet ook iemand dat hele pokke eind weer terugrijden naar Drenthe
Of het moet nu wel de "echte" zijn. Maar heb volgens mij al foto's gezien van 3 verschillende personenquote:
ja, de minors voor economie zijn: tax & banking, financieel management, financieel management in de zorg, fiscaal recht en bedrijfsmanagementquote:
ik kan me alleen nog herinneren dat ze een keer foto's van haar reet in een pashokje posttequote:Op maandag 30 maart 2015 00:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Of het moet nu wel de "echte" zijn. Maar heb volgens mij al foto's gezien van 3 verschillende personen
vond ik een artistiek verantwoorde fotoquote:Op maandag 30 maart 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog herinneren dat ze een keer foto's van haar reet in een pashokje postte
Den Bosch geweest?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen xtc voor mij.. er moet ook iemand dat hele pokke eind weer terugrijden naar Drenthe
we weten niet hoe de rechters aan het icc erover denkenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dus hoe beargumenteert dat je stelling dat geen rechter de mening van amnesty deelt?
Komt wel overeen met haar facebookquote:Op maandag 30 maart 2015 00:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Of het moet nu wel de "echte" zijn. Maar heb volgens mij al foto's gezien van 3 verschillende personen
Dat topic weet ik nogquote:Op maandag 30 maart 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog herinneren dat ze een keer foto's van haar reet in een pashokje postte
ik vond een fringe bikini altijd wel leukquote:Op maandag 30 maart 2015 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat topic weet ik nog
KLB / Fringe bikini is back in 2014
oja diequote:Op maandag 30 maart 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
we weten niet hoe de rechters aan het icc erover denken
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja, dus hoe beargumenteert dat je stelling dat geen rechter de mening van amnesty deelt?
En op LIF met dat roze shirtjequote:
Stop maar guus. Erg kinderachtig om bij zo'n onderwerp te trollenquote:
Hmm.. snap ik opzich wel. Weet je wel een beetje welke richting?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, de minors voor economie zijn: tax & banking, financieel management, financieel management in de zorg, fiscaal recht en bedrijfsmanagement
maar dat is allemaal meer van hetzelfde, dat ken ik inmiddels wel, ik wil iets anders erbij zeg maar
goede reden om morgen vrij te nemenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:41 schreef remi1986 het volgende:
hehe las dat eentje de verkeerde bus in was gestapt en wakker werd in Frankrijk
Ik ben een keer in een één of ander gat beland door in de verkeerde bus te stappenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:41 schreef remi1986 het volgende:
hehe las dat eentje de verkeerde bus in was gestapt en wakker werd in Frankrijk
filosofie of iets "groens" zoals bio based economy, iets met de natuur (een groen project) verbinden aan economiequote:Op maandag 30 maart 2015 00:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hmm.. snap ik opzich wel. Weet je wel een beetje welke richting?
ben ik sowieso al.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goede reden om morgen vrij te nemen
twitter:NoodhlpDenBosch twitterde op zondag 29-03-2015 om 14:07:04Vanmorgen melding vermiste Duitse bezoeker van hardcorefeest MOH. Bleek verkeerde bus te hebben gepakt en werd wakker in Frankrijk. #kater reageer retweet
Ben echt bang voor de baangarantie straksquote:Op maandag 30 maart 2015 00:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
Fiscaal recht heeft wel goede baankansen
sowieso hebben economiestudenten over het algemeen vrij snel een baanquote:Op maandag 30 maart 2015 00:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
Fiscaal recht heeft wel goede baankansen
Ik ook, was in slaapgevallenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een één of ander gat beland door in de verkeerde bus te stappen
jij deed accountancy toch? of was dat dat andere meisjequote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben echt bang voor de baangarantie straks
jaa dat is kut hè... moest van groningen naar assen viel in slaap en werd wakker in zwollequote:Op maandag 30 maart 2015 00:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook, was in slaapgevallen
Was wel in paniek toen ik wakker werd.
Da's wel coolquote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
filosofie of iets "groens" zoals bio based economy, iets met de natuur (een groen project) verbinden aan economie
maar daarvoor moet ik naar een andere stad en dat is met iets teveel gedoe voor 30 EC's
Dat is mij nog nooit overkomen, hoe gaar ik ook was, ik wist altijd wel thuis te komenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een één of ander gat beland door in de verkeerde bus te stappen
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Stop maar guus. Erg kinderachtig om bij zo'n onderwerp te trollen
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
Nogmaals, geen rechter die deze mening van amnesty deelt
Ik ook, vooral omdat het al laat wasquote:Op maandag 30 maart 2015 00:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook, was in slaapgevallen
Was wel in paniek toen ik wakker werd.
Ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij deed accountancy toch? of was dat dat andere meisje
welk jaar zit je nu?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat het al laat was
[..]
Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |