Ja maar er stonden wapens op het dak!!!1quote:
Ja want Hamas is de regerende partij in heel Palestinaquote:Op zondag 29 maart 2015 23:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
Hamas is de enige bezetter van Palestina
Hè*quote:
Welke rechtbank heeft dit uitgesproken?quote:
Het is de conclusie uit een onderzoek, maar bedankt Hans.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Welke rechtbank heeft dit uitgesproken?
in Gaza wel. En dat is precies het stukje waar problemen zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja want Hamas is de regerende partij in heel Palestina
sociologiequote:
Maasje en daarna met DP chillen.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel veel saaie, maar ik kan ook minor volgen bij ander scholen ofzo dacht ik
Ja?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:46 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
in Gaza wel. En dat is precies het stukje waar problemen zijn
Oja inderdaadquote:
ik kijk meequote:Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel eng dat ik die net aan het bekijken ben
fascisten, is gwn vrijheid van meningsuiting togquote:Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oja inderdaad
Veroordeeld tot 80 uur taakstraf
Van een belangenorganisatie!quote:Op zondag 29 maart 2015 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is de conclusie uit een onderzoek, maar bedankt Hans.
Zou ik niet doen, heb je niks aanquote:Op zondag 29 maart 2015 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel eng dat ik die net aan het bekijken ben
Ligt eraan hoe je het uitspreekt, kan allebei.quote:
ja je ken niet eens meer zeggen wat je gedroomd heb in dit land waar moet het toch heenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
fascisten, is gwn vrijheid van meningsuiting tog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |