volgens mij is dit strafbaarquote:Op zondag 29 maart 2015 23:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Af en toe een paar joden erbij naaien en je zit er zelf weer behaaglijk bij.
De VN bestaat niet in deze contextquote:
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n pussy die de moffen binnen had gelaten en zich bij de NSB had aangesloten idd.
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
De VN bestaat niet in deze context
De vn bestaat niet. De vn vond ook dat zwarte piet racistisch is. Toen bleek de vn uit drie fopwetenschappers met een dubbele agenda te bestaan
Nee want dan zeg ik gewoon dat het een droom wasquote:
Dat was vgm op persoonlijke titel, maar oké.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
De vn vond ook dat zwarte piet racistisch is.
die boi is gewoon veroordeeld toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee want dan zeg ik gewoon dat het een droom was
Hij was gewoon op vakantie naar Zwitserland.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
heb het luik naar de kelder open gelaten per ongeluk. Heeft iemand eend gezien?
welk orgaan van de vn heeft dit besloten?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat was vgm op persoonlijke titel, maar oké.
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
heb het luik naar de kelder open gelaten per ongeluk. Heeft iemand eend gezien?
quote:Op zondag 29 maart 2015 23:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee want dan zeg ik gewoon dat het een droom was
Haha rapper ismo ? Geen idee.quote:
Doe niet zo achterlijk met je neppe feitjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon te dom om antwoord te geven en dan maar TR'en.
wat een baas die ismoquote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha rapper ismo ? Geen idee.
Heb het wel vaker mensen horen zeggen
hozny volgens mijquote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha rapper ismo ? Geen idee.
Heb het wel vaker mensen horen zeggen
Haha madquote:Op zondag 29 maart 2015 23:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk met je neppe feitjes.Leer begrijpend lezen.
quote:“Het Israëlische leger heeft aanvallen uitgevoerd op of rond drie scholen die duidelijk als dusdanig waren gemarkeerd en waarvan ze wisten dat er honderden personen bescherming zochten. Daarbij zijn veel burgers omgekomen en gewond geraakt. Israël heeft geen overtuigende uitleg gegeven over de aanvallen op deze scholen en het daaruit voortvloeiende bloedbad.”
Ik dacht dat je net nog zo heilig deed over Westerse waarden als democratiequote:Op zondag 29 maart 2015 23:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
Hamas is de enige bezetter van Palestina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |