verrassendquote:Op maandag 30 maart 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik studeer nu economie en vind het geen reet aan
spaans is ook een minorquote:Op maandag 30 maart 2015 00:20 schreef deadprez het volgende:
stop met school en ga dansend naar spanje
weenie lijkt me een van de saaiste studiesquote:
kloptquote:Op maandag 30 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie lijkt me een van de saaiste studies
Conflictmanagementquote:Op maandag 30 maart 2015 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik studeer nu economie en vind het geen reet aan, dus iets anders dan dat
Ga gewoon informatica studeren, weet je iig dat je goede toekomst krijgtquote:Op maandag 30 maart 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De minor Licht Verstandelijk Beperkt biedt een inspirerend en intensief half jaar deskundigheidsbevordering op het gebied van werken met mensen met een licht verstandelijke beperking en meervoudige problematiek. Wil je je meer verdiepen in deze doelgroep, dan is deze minor je kans."
Misschien ontmoet ik één van jullie wel
ik regel wel een stageplek voor je bij de dagbestedingquote:Op maandag 30 maart 2015 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"De minor Licht Verstandelijk Beperkt biedt een inspirerend en intensief half jaar deskundigheidsbevordering op het gebied van werken met mensen met een licht verstandelijke beperking en meervoudige problematiek. Wil je je meer verdiepen in deze doelgroep, dan is deze minor je kans."
Misschien ontmoet ik één van jullie wel
dat is echt zulke onzin, dat is gewoon beetje logisch nadenken en sociaal doen.. dat noem ik geen opleiding/minorquote:Op maandag 30 maart 2015 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Conflictmanagement
https://www.hanze.nl/nld/(...)r/conflictmanagement
er is wel bio-informaticaquote:Op maandag 30 maart 2015 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ga gewoon informatica studeren, weet je iig dat je goede toekomst krijgt
Ze nemen jou niet aanquote:
zou vredig sterven als jij mijn gouden shot zetquote:Op maandag 30 maart 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
samen overdosis van nemen?
jawel, ik praat me daar verder wel naar binnen hoor dat is geen probleemquote:Op maandag 30 maart 2015 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ze nemen jou niet aan
Extra instapvoorwaarden
De student dient in zijn/haar vooropleiding het voor Life Science & Technology juiste profiel te hebben gehad of een vergelijkbare vooropleiding.
ik sterf sowieso vredigquote:Op maandag 30 maart 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou vredig sterven als jij mijn gouden shot zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |