Stop maar guus. Erg kinderachtig om bij zo'n onderwerp te trollenquote:
Hmm.. snap ik opzich wel. Weet je wel een beetje welke richting?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, de minors voor economie zijn: tax & banking, financieel management, financieel management in de zorg, fiscaal recht en bedrijfsmanagement
maar dat is allemaal meer van hetzelfde, dat ken ik inmiddels wel, ik wil iets anders erbij zeg maar
goede reden om morgen vrij te nemenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:41 schreef remi1986 het volgende:
hehe las dat eentje de verkeerde bus in was gestapt en wakker werd in Frankrijk
Ik ben een keer in een één of ander gat beland door in de verkeerde bus te stappenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:41 schreef remi1986 het volgende:
hehe las dat eentje de verkeerde bus in was gestapt en wakker werd in Frankrijk
filosofie of iets "groens" zoals bio based economy, iets met de natuur (een groen project) verbinden aan economiequote:Op maandag 30 maart 2015 00:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hmm.. snap ik opzich wel. Weet je wel een beetje welke richting?
ben ik sowieso al.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goede reden om morgen vrij te nemen
twitter:NoodhlpDenBosch twitterde op zondag 29-03-2015 om 14:07:04Vanmorgen melding vermiste Duitse bezoeker van hardcorefeest MOH. Bleek verkeerde bus te hebben gepakt en werd wakker in Frankrijk. #kater reageer retweet
Ben echt bang voor de baangarantie straksquote:Op maandag 30 maart 2015 00:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
Fiscaal recht heeft wel goede baankansen
sowieso hebben economiestudenten over het algemeen vrij snel een baanquote:Op maandag 30 maart 2015 00:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
Fiscaal recht heeft wel goede baankansen
Ik ook, was in slaapgevallenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een één of ander gat beland door in de verkeerde bus te stappen
jij deed accountancy toch? of was dat dat andere meisjequote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben echt bang voor de baangarantie straks
jaa dat is kut hè... moest van groningen naar assen viel in slaap en werd wakker in zwollequote:Op maandag 30 maart 2015 00:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook, was in slaapgevallen
Was wel in paniek toen ik wakker werd.
Da's wel coolquote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
filosofie of iets "groens" zoals bio based economy, iets met de natuur (een groen project) verbinden aan economie
maar daarvoor moet ik naar een andere stad en dat is met iets teveel gedoe voor 30 EC's
Dat is mij nog nooit overkomen, hoe gaar ik ook was, ik wist altijd wel thuis te komenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben een keer in een één of ander gat beland door in de verkeerde bus te stappen
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Stop maar guus. Erg kinderachtig om bij zo'n onderwerp te trollen
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
Nogmaals, geen rechter die deze mening van amnesty deelt
Ik ook, vooral omdat het al laat wasquote:Op maandag 30 maart 2015 00:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook, was in slaapgevallen
Was wel in paniek toen ik wakker werd.
Ja.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij deed accountancy toch? of was dat dat andere meisje
welk jaar zit je nu?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat het al laat was
[..]
Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |