om rond te verspreiden op FOK!quote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ze heeft je gevraagd om haar insta door te sturen?!
Wat doe je nu raarquote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, oké, dus alle rechters zouden anders oordelen, maar er is door nog geen enkele rechter geoordeeld, maar de reden ervoor is dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen.
Bedankt weer, Mortaxx.
houden zoquote:
tsjaquote:Op maandag 30 maart 2015 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zie je over een week weer mattie
ohquote:
Maar geen economie meer, dus?quote:
Ja, dus hoe beargumenteert dat je stelling dat geen rechter de mening van amnesty deelt?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat doe je nu raar
Er zijn aanwijzingen dat Israël oorlogsmisdaden heeft begaan. Het ICC heeft het in behandeling. Zolang zij Israël niet schuldig bevinden in Israël onschuldig.
heb je ook altijd dat je zodra je drenthe binnenkomt er een bepaalde rust in je lichaam is?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen xtc voor mij.. er moet ook iemand dat hele pokke eind weer terugrijden naar Drenthe
Of het moet nu wel de "echte" zijn. Maar heb volgens mij al foto's gezien van 3 verschillende personenquote:
ja, de minors voor economie zijn: tax & banking, financieel management, financieel management in de zorg, fiscaal recht en bedrijfsmanagementquote:
ik kan me alleen nog herinneren dat ze een keer foto's van haar reet in een pashokje posttequote:Op maandag 30 maart 2015 00:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Of het moet nu wel de "echte" zijn. Maar heb volgens mij al foto's gezien van 3 verschillende personen
vond ik een artistiek verantwoorde fotoquote:Op maandag 30 maart 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog herinneren dat ze een keer foto's van haar reet in een pashokje postte
Den Bosch geweest?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen xtc voor mij.. er moet ook iemand dat hele pokke eind weer terugrijden naar Drenthe
we weten niet hoe de rechters aan het icc erover denkenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dus hoe beargumenteert dat je stelling dat geen rechter de mening van amnesty deelt?
Komt wel overeen met haar facebookquote:Op maandag 30 maart 2015 00:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Of het moet nu wel de "echte" zijn. Maar heb volgens mij al foto's gezien van 3 verschillende personen
Dat topic weet ik nogquote:Op maandag 30 maart 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog herinneren dat ze een keer foto's van haar reet in een pashokje postte
ik vond een fringe bikini altijd wel leukquote:Op maandag 30 maart 2015 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat topic weet ik nog
KLB / Fringe bikini is back in 2014
oja diequote:Op maandag 30 maart 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
we weten niet hoe de rechters aan het icc erover denken
quote:Op maandag 30 maart 2015 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja, dus hoe beargumenteert dat je stelling dat geen rechter de mening van amnesty deelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |