Dus je gaat bio-informatica kiezen?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel, ik praat me daar verder wel naar binnen hoor dat is geen probleem
jaquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
Hebben jullie ook een DM gehad van mapima, om haar instagram door te sturen?
volgens mij ben ik de enige die niets heeft gehadquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
heb kamer in groningen dus dan moet ik dat ook weer regelenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
Kan je minor niet ergens anders doen
je mist niksquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die niets heeft gehad
Nee ik heb een kutquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
nee, ik ga alle minors in een grote bak gooien en kijken hoe het lot mij gezind isquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dus je gaat bio-informatica kiezen?
Er zit echt een steekje los bij dat kindquote:
wie en wat?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
REMI!!!quote:
tsja, aandacht is aandacht he. Heb er ergens wel medelijden mee.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er zit echt een steekje los bij dat kind
lekker stampen tochquote:
Ja, oké, dus alle rechters zouden anders oordelen, maar er is door nog geen enkele rechter geoordeeld, maar de reden ervoor is dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Hoe moeilijk is dat.
En zelfs al zou het ICC Israël veroordelen blijft het nog uiterst twijfelachtig. Alison is veroordeeld voor de moord op mona, maar mona leeft nog gewoon en wordt vastgehouden door A
Watquote:Op maandag 30 maart 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
Ze heeft je gevraagd om haar insta door te sturen?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er zit echt een steekje los bij dat kind
je kent mapima toch wel?quote:
Veel succesquote:Op maandag 30 maart 2015 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, ik ga alle minors in een grote bak gooien en kijken hoe het lot mij gezind is
nooit van gehoordquote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
je kent mapima toch wel?
nu beter bekend als damnHoepla
dan weet je iig dat het mooi is geweestquote:Op maandag 30 maart 2015 00:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
SE!!!!klopt was er niet dit weekend
[..]
heb nog steeds spierpijn
aan je kaken zeker ;D ;Pquote:
ja, volgens mij welquote:Op maandag 30 maart 2015 00:32 schreef Willoow het volgende:
@hetzalallemaalwel
Heb je vrije keuze met het kiezen van je minor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |