Mortaxx is de weg kwijt. Boos dat zijn studie hem niet het geld noch de invloed zou geven die hem werd voor gehouden.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig houdt Israël ook geen Palestijnen vast zonder daar een rechtszaak aan vooraf te hebben gehouden, anders zou dat ook een beetje in strijd zijn met onze Westerse normen en waarden, of niet Mortaxx?
Jawel tochquote:Op maandag 30 maart 2015 00:01 schreef Crip het volgende:
Hebben we het over Palestina-Isreal? Woah, daar hebben we het nog nooit over gehad.
Het voortbestaan van hun organisatie, donateurs werven. Neutraal bestaat nietquote:Op zondag 29 maart 2015 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het verbeteren van mensenrechten idd.
Ze wijzen evengoed naar Hamas als Israël, maar ze zijn verder niet neutraal natuurlijk.
De rechtzaak volgt over het algemeen na de aanhoudingquote:Op maandag 30 maart 2015 00:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig houdt Israël ook geen Palestijnen vast zonder daar een rechtszaak aan vooraf te hebben gehouden, anders zou dat ook een beetje in strijd zijn met onze Westerse normen en waarden, of niet Mortaxx?
kut manquote:
Jij was 1 vd vrouwenquote:Op maandag 30 maart 2015 00:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op zondag 29 maart 2015 13:31 schreef Snuupke het volgende:
[..]
kut man
ik was vannacht in een club en kreeg striptease van 4 vrouwen. vervolgens heb k ze gedaan in hun hotelkamer.
had je graag foto laten zien maar mn telefoon was leeg
ik weet dat het waar is dus als je me niet gelooft is dat lekker je eigen probleem
Ik geloof dit echt
Oke just so you know ik ben 2 weken met je zus weg geweestquote:Op maandag 30 maart 2015 00:03 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oke just so you know ik heb je foto's verbrand
beter minor Filosofie volgen man.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
groningen die de minor "Diepe Ondergrond en Aardbevingen" aanbiedt..
Dit is ook echt een kwestie die je op FOK! wilt behandelen.quote:
Duurt wel een beetje lang dan.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
De rechtzaak volgt over het algemeen na de aanhouding
wil ik, kan nietquote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beter minor Filosofie volgen man.
Je hebt gelijk, vaak tijdverspilling.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is ook echt een kwestie die je op FOK! wilt behandelen.
Met uitzondering van bepaalde leden.
Welke rechter heeft daar een uitspraak over gedaan dan?quote:Op maandag 30 maart 2015 00:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Het voortbestaan van hun organisatie, donateurs werven. Neutraal bestaat niet
Nogmaals, geen rechter die deze mening van amnesty deelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |