Nee, hé spreek je uit als "hey" en hè als he, snapje?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het uitspreekt, kan allebei.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, hé spreek je uit als "hey" en hè als he, snapje?
Ik weet hoe ze het uit zou sprekenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het uitspreekt, kan allebei.
Is er iets?quote:Op zondag 29 maart 2015 23:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja je ken niet eens meer zeggen wat je gedroomd heb in dit land waar moet het toch heen
Nee, hoezoquote:
jaquote:Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef BozeHaas het volgende:
Heeft Palestina een ban dan?
ahahahahaahahah
Creatieve therapie lijkt me wel wat voor jou.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heel veel saaie, maar ik kan ook minor volgen bij ander scholen ofzo dacht ik
Op mijn post waar ik hem compleet uitlul gaat ie helaas niet in, met zijn "alleen in gaza zijjn de problemen"quote:Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer alleen wel dat het HRW om mensenrechten gaat en niet om Israël of Palestina specifiek.
Het was een voorbeeldquote:Op zondag 29 maart 2015 23:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer alleen wel dat het HRW om mensenrechten gaat en niet om Israël of Palestina specifiek.
wordt vast niet aangebodenquote:Op zondag 29 maart 2015 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Creatieve therapie lijkt me wel wat voor jou.
Dat krijg je er van als je als jood de boel financieel probeert te naaien.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:37 schreef eend112 het volgende:
Niets mis mee. Af en toe een paar joden erbij naaien en je zit er zelf weer behaaglijk bij.
jaquote:
We hebben niets meer te besprekenquote:
Het verbeteren van mensenrechten idd.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld
Dit zijn geen organisaties die onafhankelijk zijn. Ze hebben belangen, een agenda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |