Ja.quote:Op zondag 29 maart 2015 21:49 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Een wit vierkant met rode rand in een zwarte rechthoek.
gaat puur om 1:1 beeldverhoudingquote:Op zondag 29 maart 2015 22:12 schreef Ener-G het volgende:
Gaat het puur om de 1:1 beeldverhouding?
Of is het de bedoeling dat je het origineel er ook bij post?
En bepklep82, als dat je inzending is, hij is 1:1,08
Hij is wel leuk, maar het gebrek aan symmetrie stoort mequote:Op maandag 30 maart 2015 01:57 schreef Crientj het volgende:
Oh! Leuk.
[ afbeelding ]
Inspiratie ^^. Deze foto is net een paar dagen eerder genomen.
aangepastquote:Op maandag 30 maart 2015 08:16 schreef Flipmoehoe het volgende:
#instagram wedstrijd
en idd klopt de OP nog niet, de winnaar in het maandoverzicht blijft natuurlijk TheSystem
Om een mooie vierkante crop te maken? Tenminste, dat lijkt mij de uitdaging.quote:Op maandag 30 maart 2015 09:05 schreef SunChaser het volgende:
Wat is precies de uitdaging?
Wat je nu krijgt zijn Hallmark kaarten van willekeurige foto's
Geen kritiek, gewoon nieuwsgierig
Hasselbladquote:
Wist ik nietquote:Op maandag 30 maart 2015 09:16 schreef SunChaser het volgende:
Je camera heeft gewoon een 1:1 optie dus vierkant schieten is t probleem niet. Gewoon al kaderen door je viewfinder dus
Nu nog moment zoeken voor wat ik wil fotograferen.
Iphonequote:Op maandag 30 maart 2015 09:39 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Wist ik nietheeft elke camera dat?
Ha oke, dan heeft jouw camera geen 1:1quote:
Hebben ze ook de optie foto's te roteren?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ha oke, dan heeft jouw camera geen 1:1
Laat ik t dan zo zeggen, goede moderne digitale camera's hebben 1:1 optie
Sun, als je zegt dat het geen kritiek is, dan kan je de middelste zin beter achterwege laten. Eens?quote:Op maandag 30 maart 2015 09:05 schreef SunChaser het volgende:
Wat is precies de uitdaging?
Wat je nu krijgt zijn Hallmark kaarten van willekeurige foto's
Geen kritiek, gewoon nieuwsgierig
Nee, Hallmark is geen kritiek, maar een voorbeeldquote:Op maandag 30 maart 2015 10:12 schreef very het volgende:
[..]
Sun, als je zegt dat het geen kritiek is, dan kan je de middelste zin beter achterwege laten. Eens?
Ik doel met name op het deel "willekeurige foto's".quote:Op maandag 30 maart 2015 10:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, Hallmark is geen kritiek, maar een voorbeeld
Net zo goed als instagram n voorbeeld is
Dat is toch ook zo, het thema is 1:1 dus we krijgen allemaal verschillende foto's in 1:1, zeg ik niks raars meequote:Op maandag 30 maart 2015 10:20 schreef very het volgende:
[..]
Ik doel met name op het deel "willekeurige foto's".
Je voorziet nu dus al alleen maar "willekeurige foto's" maar dan met een vierkante crop.
Klinkt wederom een beetje denigrerend...
Misschien heb ik ook een vertekend beeld van je en lees ik het ook verkeerdquote:Op maandag 30 maart 2015 15:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, het thema is 1:1 dus we krijgen allemaal verschillende foto's in 1:1, zeg ik niks raars mee
En je probleem is?quote:Op maandag 30 maart 2015 15:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, het thema is 1:1 dus we krijgen allemaal verschillende foto's in 1:1, zeg ik niks raars mee
Ja, mij ook. Even snel gecropt om 'm hier toe te voegen.quote:Op maandag 30 maart 2015 07:34 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar het gebrek aan symmetrie stoort me![]()
Nicequote:Op maandag 30 maart 2015 21:56 schreef Nalbandian het volgende:
Ik doe ook weer eens een keertje mee.
[ link | afbeelding ]The moon by EL-DE, on Flickr
Hallmark heeft toch geen vierkante kaarten?quote:Op maandag 30 maart 2015 10:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb ook wel inspiratie, ga n mooie Hallmark kaart maken
Niet elke foto 'werkt' goed op 1:1. Zie het als een uitdaging om een sterke vierkante foto te maken, niet om een sterke rechthoekige foto even naar vierkant te croppenquote:Op maandag 30 maart 2015 15:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan zet je de ratio toch op 1:1 , dan hoef je niet te croppenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 22:03 schreef bepklep82 het volgende:
Ik laat deze aan me voorbij gaan. Hou niet zo van croppen.
Als ik een foto schiet dan schiet ik 'm zo dat wat er op moet staan er ook op staat en alle omgevingsrommel er af is. Al moet ik op mijn kop gaan staan om de foto te maken.
Origineel moet hij dus eigenlijk al goed zijn.
Maar jullie alvast succes met de opdracht.
Dat dus! Lang niet alles werkt op 1:1. Ondanks dat facebook en fok en linkedin wel vierkante profielfoto's gebruiken vind ik 1:1 voor een portret meestal niet het mooistequote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:19 schreef Uncle het volgende:
[..]
Niet elke foto 'werkt' goed op 1:1. Zie het als een uitdaging om een sterke vierkante foto te maken, niet om een sterke rechthoekige foto even naar vierkant te croppen![]()
Daarnaast 1:1 formaat met insta-crop noemen zoals BenD raakt ook kant nog wal, in de tijd van medium/large format film en polaroid had je ook vooral vierkante platen
Heb nog niet gekeken of mijn camera die functie ook heeft.quote:Op woensdag 1 april 2015 00:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan zet je de ratio toch op 1:1 , dan hoef je niet te croppen
Of jij dat plaatje nou cropt of dat je de camera dat laat doen, wat is het verschil? De RAW is overigens nog steeds het originele formaat. Verder snap ik het probleem niet. Op zich een nobel streven om de compositie zo te maken dat je niet hoeft te croppen, maar als je de compositie van tevoren zo uitdenkt dat het goed uitkomt wanneer je het vierkant cropt lijkt me dat prima.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:47 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken of mijn camera die functie ook heeft.
Als dat het geval is zal ik er nog eens over nadenken.
Geen carrière bij Hallmark voor jou dus.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:31 schreef SunChaser het volgende:
Heb gister wat op 1:1 geschoten maar tis nog best lastig kaderen
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:42 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Geen carrière bij Hallmark voor jou dus.
Gôh, dat dat nou voor een topper als jou zo lastig blijkt...quote:Op woensdag 1 april 2015 13:31 schreef SunChaser het volgende:
Heb gister wat op 1:1 geschoten maar tis nog best lastig kaderen
Ook is croppen handig voor de mensen die geen beschikking hebben over een Canon 5D Mark III of 1Dx (of een Nikon in dezelfde prijscategorie) met 100% zoeker dekking. Aangezien je nooit precies dat wat je door de zoeker ziet krijgt.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:43 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wat maakt het nou uit of je op 1:1 schiet of naderhand cropt?
Vrij vaak crop je bestaande foto's bijvoorbeeld omdat ie net scheef blijkt te staan... of omdat de uitsnede net niet zo goed is als je voorziet...
[..]
Gôh, dat dat nou voor een topper als jou zo lastig blijkt...
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:43 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Gôh, dat dat nou voor een topper als jou zo lastig blijkt...
Doen die dat ja? Wist ik niet eensquote:Op woensdag 1 april 2015 14:08 schreef Ener-G het volgende:
Wat? heeft niet iedereen hier een Hasselblad die automagisch al 1:1 schiet?
Koop een fuji erbij!!quote:Op woensdag 1 april 2015 14:08 schreef Ener-G het volgende:
Wat? heeft niet iedereen hier een Hasselblad die automagisch al 1:1 schiet?
Heb al een X100, maar dat is ook 3:2quote:
x100s heeft een 1:1 modequote:Op woensdag 1 april 2015 15:25 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Heb al een X100, maar dat is ook 3:2
Polaroid is 4:5 trouwens.
Waarim denk je dat ik n baan bij instagram heb laten lopen. Elke foto zou cinematografisch moeten zijjnquote:Op woensdag 1 april 2015 13:42 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:13 schreef MaGNeT het volgende:
Mag het ook 1:1 portrait of alleen landscape?
Nu heb ik zin in een badquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:42 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:37 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Zwarte piet is vroeg dit jaar![]()
Sorry, kon het niet latenDonkere man, schouw 1 + 1 =
Ja! en Neequote:
Ik snap hem niet. Ik mis nog steeds de tieten. Daar gaat een mannelijke borstkas (waar de nadruk niet eens op lag) natuurlijk niets aan veranderen. Of mis ik een andere grap?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:50 schreef fliert het volgende:
Om misverstanden te voorkomen heb ik die laatste foto maar weggehaald, wilde alleen very even een plezier doen. Maar de foto is geen crop, scan van een 6x6 negatief
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:21 schreef fliert het volgende:
Sorry very, er viel niet zo veel aan te snappen. Was een impuls post, niet heel erg geslaagd.
Kheb het gevoel dat deze sterk gelinkt is aan de winnende foto van vorige wedstrijdquote:Op zondag 5 april 2015 00:42 schreef thesystem het volgende:
[ link | afbeelding ]fok by cvanpol, on Flickr
Beide circa 2 uur rijden vanwaar ik verblijfquote:Op maandag 6 april 2015 07:15 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kheb het gevoel dat deze sterk gelinkt is aan de winnende foto van vorige wedstrijd
Ik probeer te doorzien wat het isquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef MoChe het volgende:
Mijn (voorlopige) inzending
[ link | afbeelding ]Square by modaser, on Flickr
Ik hou het op kaarsenquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik probeer te doorzien wat het isolielampjes van boven of zo?
Ik zal vanavond nog eens naar de uitsnede kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:09 schreef fliert het volgende:
^ lief
OmeRon goeie spot.
Magnet leuk idee, ik zou de foto iets snijden en nabewerken voor wat meer drama.
Ik moet bekennen de openingspost niet goed gelezen te hebben, ben middenin het topic binnengevallen. De foto’s zijn niet deze maand gemaakt, dus voor spek en bonen.
Toch leuk om hier veel foto’s te bekijken.
Ik vind dat er veel kwaliteit verloren is gegaan tijdens de compressies, 'hurts' the photo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:35 schreef OmeRon het volgende:
Ben niet bepaald fan van vierkante foto's. Maar goed.
Eéntje in de trant van past precies!
[ afbeelding ]
Ik kom nu op dit uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zal vanavond nog eens naar de uitsnede kijken
Veel fotografen die het ooit op een 6x6-camera leerden weten de vierkante crop te waarderen. Zelf zou ik het ook bepaald geen ramp hebben gevonden als vanaf de eerste digitale camera alle sensoren vierkant zouden zijn geweestquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.fotomuseumdenhaag.nl/tentoonstellingen/anton-corbijn-0
De man van de vierkante krop heeft een tentoonstelling
Heb de foto ook in goede kwaliteit. Maar het is al een aantal keer gebeurd dat mijn naam van de foto af wordt geknipt en wordt gebruikt door Jan en alleman. Of zelfs een eigen copyright erop wordt gezet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel kwaliteit verloren is gegaan tijdens de compressies, 'hurts' the photo.
#instagram #stravacycling #outsideisfree #dailycommute #ruisoverheerst #kanodoetweereenschmee:Dquote:
#is, derde persoon enkelvoud van het werkwoord zijnquote:
Niet om te haten, maar dit is echt een potentiele parel! Alleen, heb je hem met je telefoon geschoten? Gigantisch ingezoomd op het origineel? De ruis is dan al genoemd, maar als je hier het dynamisch bereik (shadows/highlights) wat zou verschuiven kan je hier echt een vette pic van maken.. Hij komt er nu alleen niet echt uit..quote:
Omdat ik op m'n racefiets moeilijk een DSLR mee kan nemen. 1 keer gedaan en dat was nou niet echt een genot.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Niet om te haten, maar dit is echt een potentiele parel! Alleen, heb je hem met je telefoon geschoten? Gigantisch ingezoomd op het origineel? De ruis is dan al genoemd, maar als je hier het dynamisch bereik (shadows/highlights) wat zou verschuiven kan je hier echt een vette pic van maken.. Hij komt er nu alleen niet echt uit..
hehe, makes sensequote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik op m'n racefiets moeilijk een DSLR mee kan nemen. 1 keer gedaan en dat was nou niet echt een genot.
Gewoon effe door instagram gerost en dat was het. Het orgineel is niet veel beter qua ruis.
Betere telefoon kopenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik op m'n racefiets moeilijk een DSLR mee kan nemen. 1 keer gedaan en dat was nou niet echt een genot.
Gewoon effe door instagram gerost en dat was het. Het orgineel is niet veel beter qua ruis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn eerste deelname..
[ link | afbeelding ]
fok vierkante krop by erhafotografie, on Flickr
Daar mag je trots op zijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn eerste deelname..
[ link | afbeelding ]
fok vierkante krop by erhafotografie, on Flickr
Heftig parcour zegquote:Op zondag 12 april 2015 20:16 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mijn inzending, al ben ik nog niet tevreden over.
[ link | afbeelding ]
Theo in aktie by MaartenJan, on Flickr
Vergeet m'n oude inzending, dit is m'n nieuwe:quote:
Heel apart standpunt! Leuke fotoquote:Op zondag 12 april 2015 19:58 schreef Koelkastje het volgende:
Ik wil ook weer meedoen!
[ afbeelding ]
"Simon says..."quote:Op zondag 19 april 2015 14:09 schreef nielsgeode het volgende:
Goedzo! Iedereen stuurt braaf een vierkante foto in
Mij ook... maar kan hem niet plaatsen...quote:Op zondag 19 april 2015 09:26 schreef Thrilled het volgende:
Die komt me om een of andere reden erg bekend voor?
Ik ken jullie niet en echt zelf gisteren geschoten...quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Mij ook... maar kan hem niet plaatsen...
geen paniekquote:Op zondag 19 april 2015 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken jullie niet en echt zelf gisteren geschoten...
Ok nu begrijp ik het ,,, Zonnetje staat weer te schijnen nuquote:Op zondag 19 april 2015 19:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
geen paniek
Ik moest aan deze inzending denken van dik twee jaar terug.. bizar dat die nog in mijn hoofd zit
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd - April 2013 - Lange sluitertijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hoeveelheid pixels te zien, is hij niet vierkant
1832x1619
[ Bericht 52% gewijzigd door Flipmoehoe op 22-04-2015 10:23:02 ]
Daarom ook de twijfelquote:Op woensdag 22 april 2015 10:12 schreef nielsgeode het volgende:
@Flipmoehoe:
Fliert schrijft: "Ik had deze ook nog"
Dat impliceert dat dit geen nieuwe inzending is. Daarom heb ik bewust de eerste gepakt.
Die van chufi doet het inderdaad niet in mijn overzicht. Ik stel echter voor deze te diskwalificeren vanwege niet vierkant en het op 17 inzendingen te houden.
Als je er naar kijkt zie je ook dat ie niet vierkant is en dichter bij 4 x 5 komt. Ik heb een serie foto's gemaakt (en daaruit mijn inzending gekozen). In die serie zat een foto die ik veel mooier vind en in had willen sturen, maar de vierkante crop verpest het terwijl ie gecropt in de verhouding van Chufi wel net had gekund:quote:Op woensdag 22 april 2015 10:21 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Daarom ook de twijfel
Vind die er nu staat ook mooier, dus zonder tegenbericht deze laten staan toch
Chufi is lastig.. niet vierkant, maar wel zo goed als..
jij bent de TS, en hebt het onderwerp gekozen.
Beslis jij maar, als we eerst op alle andere 17 reacties moeten wachten....
duidelijk voorbeeldquote:Op woensdag 22 april 2015 10:36 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Als je er naar kijkt zie je ook dat ie niet vierkant is en dichter bij 4 x 5 komt. Ik heb een serie foto's gemaakt (en daaruit mijn inzending gekozen). In die serie zat een foto die ik veel mooier vind en in had willen sturen, maar de vierkante crop verpest het terwijl ie gecropt in de verhouding van Chufi wel net had gekund:
verhouding 4 x 5:
[ afbeelding ]
verhouding van chufi:
[ afbeelding ]
wel wat strak, maar het past nog net
verhouding 1 x 1:
[ afbeelding ]
Dit werkt dus niet.
Aangezien het vrij duidelijk is gemaakt dat het om vierkante crop gaat is chufi helaas gediskwalificeerd.
De laatste is altijd de inzending toch?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:12 schreef nielsgeode het volgende:
@Flipmoehoe:
Fliert schrijft: "Ik had deze ook nog"
Dat impliceert dat dit geen nieuwe inzending is. Daarom heb ik bewust de eerste gepakt.
Die van chufi doet het inderdaad niet in mijn overzicht. Ik stel echter voor deze te diskwalificeren vanwege niet vierkant en het op 17 inzendingen te houden.
Heb je vanaf 8 april de tijd voor gehad.. toen heb je deze foto ingezondenquote:Op woensdag 22 april 2015 11:12 schreef SunChaser het volgende:
oh kut wou t net veranderen, is t al 22
weet ik maar wist niet dat t al de 22e wasquote:Op woensdag 22 april 2015 11:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb je vanaf 8 april de tijd voor gehad.. toen heb je deze foto ingezonden
de tijd gaat sneller dan je denktquote:Op woensdag 22 april 2015 11:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
weet ik maar wist niet dat t al de 22e was
Maakt niet uit, mooier dan Thrilled wassie toch nietMijn inzending nu zeker niet.
Yep, Nielsgeode idd mooi belicht, die andere foto is veel intrigerender, wat heeft ze om haar mondquote:Op woensdag 22 april 2015 11:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
de tijd gaat sneller dan je denkt
We zitten aardig op 1 lijn met de top 5.. de foto's erna wat meer verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Yep, Nielsgeode idd mooi belicht, die andere foto is veel intrigerender, wat heeft ze om haar mond
Mijn nieuwe was deze geweestdie was een heel stuk hoger gekomen ipv de foto die je nu hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind hem wel tof, goede timing en het is wachten op de klap die hij gaat maken
12 punten had deze gekregen![]()
Ja, gewoon niet meer aan gedacht, deze crop maakte ik acht dagen geleden alquote:Op woensdag 22 april 2015 11:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
die was een heel stuk hoger gekomen ipv de foto die je nu hebt.
vind hem wel tof, goede timing en het is wachten op de klap die hij gaat maken
12 punten had deze gekregen
Mijne is ook meer een "stemfoto"quote:Op woensdag 22 april 2015 11:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet meer aan gedacht, deze crop maakte ik acht dagen geleden al
Maakt ook niet uit, hij had toch niet gewonnen en nu mag ik toch stemmen
heb mn punten aangepastquote:Op woensdag 22 april 2015 12:00 schreef fliert het volgende:
Ehh, mijn foto was voor spek en bonen, omdat ik later las dat deze in april gemaakt moest zijn. Had ik al gemeld, maar bij deze nog eens.
Haal de foto van Fliert er dan ook even uitquote:Op woensdag 22 april 2015 12:45 schreef nielsgeode het volgende:
f*ck, ben vergeten om Sjiep in het overzicht te plaatsen. Aangezien er nog voldoende tijd is om te stemmen en voor de mensen die nog moeten om het even aan te passen zet ik deze er direct alsnog tussen en vraag ik aan de stemmers om Sjiep ook mee te nemen.
Excuses!
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:00 schreef fliert het volgende:
Ehh, mijn foto was voor spek en bonen, omdat ik later las dat deze in april gemaakt moest zijn. Had ik al gemeld, maar bij deze nog eens.
Mag je nog een keer doen, er is een poezen foto niet in het overzicht gezetquote:
Heb het goede voorbeeld gegevenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:06 schreef Nalbandian het volgende:
Tof dat er totnutoe ook feedback wordt gegeven bij elke foto
donequote:Op woensdag 22 april 2015 12:56 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mag je nog een keer doen, er is een poezen foto niet in het overzicht gezet
je mag Sjiep nog punten geven
lolquote:Op woensdag 22 april 2015 14:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
done
Sjiep krijgt ongezien 0 punten
Haha, speciaal voor jou meegedaan met deze fotoquote:Op woensdag 22 april 2015 14:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
done
Sjiep krijgt ongezien 0 punten
Nee luiquote:Op woensdag 22 april 2015 14:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
lol
Ik sta ervan te kijken, een poezenfoto op nr 2!! 15 punten.
Ben je ziek??
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
lok quote'squote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:23 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
lok quote's
Het is bijna weekend, en maandag Koningsdag..
Wellicht denken jullie er niet meer aan.
Dus ff een reminder om te stemmen
je doet aardig mee iddquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]Ik had dat plaatje gewoon even als illustratie gepost, blijkt ie aardig in de wedstrijd te zitten
Ik ben nu aan de arbeid, ik zal vanavond even een blik op de puntenverdeling werpen.
Ik doe al langer mee maar ben allesbehalve een zwaargewicht hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:06 schreef Junglebeast het volgende:
Nou sta volgens mij ergens in de middenmoot. Niet slecht voor een eerste deelname, en tegen al die zwaargewichten.
Energiewacht Tour - laatste etappe op eiland Borkum.quote:Op zondag 26 april 2015 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
11. MaGNeT WielrenemsiejesMaar los daarvan zie je mooi in haar blik dat ze er van baalt dat ze blijkbaar niet gewonnen heeft. Welke koers was dit?
Jij haat me zo dat je zelfs je mijn naam niet kunt typen hequote:Op zondag 26 april 2015 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
1. moche, beetje een 13 in een dozijn foto
2. Omeron, Compositie doet me niet zo veel eigenlijk.
3. Vrouw op het strand, maar zij lijkt niet scherp te zijn? Zit er trouwens een vlekje bovenin op je lens?
4. Sjiep. Tsja, katten![]()
5. Flipmoehoe
6. ouwesok Voor jullie twee geld hetzelfde, een portret van een hond/vos, doet me weinig. Wel mooi, maar niet voor deze wedstrijd
7. Junglebeast Met je pauw geld eigenlijk hetzelfdeConclusie, ik ben geen dierenvriend
![]()
8. NorgeT Doet me weinig. Niet mooi, niet lelijk. Ik kan er weinig zinnigs over zeggen eigenlijk![]()
9. Koelkastje Misschien was hij iets mooier geweest als je er echt recht onder gestaan had, maar dat is toch lastig te bereiken. Deze foto komt mooi op je af.
10.Worteltjestaart Mooie zonsopgang, mist alleen nog wat kleur of licht
11. MaGNeT WielrenemsiejesMaar los daarvan zie je mooi in haar blik dat ze er van baalt dat ze blijkbaar niet gewonnen heeft. Welke koers was dit?
12. nielsgeode, mooi portret met mooi licht. Zwart/wit past hier goed bij.
13. thesystem, mooi, maar er mist naar mijn idee net dat om wat hoger te eindigen.
14. Nalbandian Ik vind het mooi! mooie lucht en de maan staat er ook fraai op.
15. Thrilled Gewacht op de juiste omstandigheden? Blauw uur, beetje mist, prachtig!
16. 85 Mooie luchten ik hou van bergfoto's dus dat is ook een streepje voor.
Als het GTA V is: nee...quote:Op zondag 26 april 2015 16:55 schreef Thrilled het volgende:
wtf.. is het normaal dat je ineens van 1 km hoogte in de lucht spawned en te pletter valt? Heb nog geeneens een parachute..
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Oke iedereen gestemd, wie heeft er gewonnen?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dit thema juist vrij beperkt
Anyway, jij gaat winnen, verzin alvast n leuk nieuw thema. Iets technisch, dat we allemaal kunnen oefenen, zoals lowkey, highkey of bulb ofzo
quote:Op zondag 29 maart 2015 13:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee vanaf t moment dat er n thema is, dat kan dus ook vanaf de 22e zijn
Beste SunChaser, iets zegt me dat je ongeduldig van aard bentquote:Op zondag 26 april 2015 16:52 schreef SunChaser het volgende:
Wat is de tussenstand! Misschien winnaar al bekend, nieuw thema dat we morgen kunnen beginnen op KDay
Je geeft jezelf echt te veel eer hoor. Moet een copy paste foutje zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 16:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij haat me zo dat je zelfs je mijn naam niet kunt typen he
Het viel mij ook tegenquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:37 schreef nielsgeode het volgende:
En ik ben nog nooit zo laag geeindigd volgens mij
Wat precies viel jou tegen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:01 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het viel mij ook tegen![]()
Ben benieuwd Thrilled
Ik denk dat ie te flets is en het gras te donker. Uploaden in wat meer pixels wil ook helpen misschien, hoewel dat niet zou moetenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:55 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik had verwacht iets hoger te eindigen
Niet "zo", NU!quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:58 schreef Thrilled het volgende:
WowMijn eerste winst in deze reeks, leuk!
Bedankt voor de felicitaties allemaal
Ik heb al een nieuw thema in mijn hoofd.. ik zal zo een nieuw deel openen!
Misschien had ik het origineel en niet de pseudo-HDR moeten plaatsen,quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:08 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik denk dat ie te flets is en het gras te donker. Uploaden in wat meer pixels wil ook helpen misschien, hoewel dat niet zou moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |