Ik probeer te doorzien wat het isquote:Op maandag 6 april 2015 22:05 schreef MoChe het volgende:
Mijn (voorlopige) inzending
[ link | afbeelding ]Square by modaser, on Flickr
Ik hou het op kaarsenquote:Op dinsdag 7 april 2015 07:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik probeer te doorzien wat het isolielampjes van boven of zo?
Ik zal vanavond nog eens naar de uitsnede kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:09 schreef fliert het volgende:
^ lief
OmeRon goeie spot.
Magnet leuk idee, ik zou de foto iets snijden en nabewerken voor wat meer drama.
Ik moet bekennen de openingspost niet goed gelezen te hebben, ben middenin het topic binnengevallen. De foto’s zijn niet deze maand gemaakt, dus voor spek en bonen.
Toch leuk om hier veel foto’s te bekijken.
Ik vind dat er veel kwaliteit verloren is gegaan tijdens de compressies, 'hurts' the photo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:35 schreef OmeRon het volgende:
Ben niet bepaald fan van vierkante foto's. Maar goed.
Eéntje in de trant van past precies!
[ afbeelding ]
Ik kom nu op dit uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zal vanavond nog eens naar de uitsnede kijken
Veel fotografen die het ooit op een 6x6-camera leerden weten de vierkante crop te waarderen. Zelf zou ik het ook bepaald geen ramp hebben gevonden als vanaf de eerste digitale camera alle sensoren vierkant zouden zijn geweestquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.fotomuseumdenhaag.nl/tentoonstellingen/anton-corbijn-0
De man van de vierkante krop heeft een tentoonstelling
Heb de foto ook in goede kwaliteit. Maar het is al een aantal keer gebeurd dat mijn naam van de foto af wordt geknipt en wordt gebruikt door Jan en alleman. Of zelfs een eigen copyright erop wordt gezet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel kwaliteit verloren is gegaan tijdens de compressies, 'hurts' the photo.
#instagram #stravacycling #outsideisfree #dailycommute #ruisoverheerst #kanodoetweereenschmee:Dquote:
#is, derde persoon enkelvoud van het werkwoord zijnquote:
Niet om te haten, maar dit is echt een potentiele parel! Alleen, heb je hem met je telefoon geschoten? Gigantisch ingezoomd op het origineel? De ruis is dan al genoemd, maar als je hier het dynamisch bereik (shadows/highlights) wat zou verschuiven kan je hier echt een vette pic van maken.. Hij komt er nu alleen niet echt uit..quote:
Omdat ik op m'n racefiets moeilijk een DSLR mee kan nemen. 1 keer gedaan en dat was nou niet echt een genot.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Niet om te haten, maar dit is echt een potentiele parel! Alleen, heb je hem met je telefoon geschoten? Gigantisch ingezoomd op het origineel? De ruis is dan al genoemd, maar als je hier het dynamisch bereik (shadows/highlights) wat zou verschuiven kan je hier echt een vette pic van maken.. Hij komt er nu alleen niet echt uit..
hehe, makes sensequote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik op m'n racefiets moeilijk een DSLR mee kan nemen. 1 keer gedaan en dat was nou niet echt een genot.
Gewoon effe door instagram gerost en dat was het. Het orgineel is niet veel beter qua ruis.
Betere telefoon kopenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik op m'n racefiets moeilijk een DSLR mee kan nemen. 1 keer gedaan en dat was nou niet echt een genot.
Gewoon effe door instagram gerost en dat was het. Het orgineel is niet veel beter qua ruis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn eerste deelname..
[ link | afbeelding ]
fok vierkante krop by erhafotografie, on Flickr
Daar mag je trots op zijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:41 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn eerste deelname..
[ link | afbeelding ]
fok vierkante krop by erhafotografie, on Flickr
Heftig parcour zegquote:Op zondag 12 april 2015 20:16 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mijn inzending, al ben ik nog niet tevreden over.
[ link | afbeelding ]
Theo in aktie by MaartenJan, on Flickr
Vergeet m'n oude inzending, dit is m'n nieuwe:quote:
Heel apart standpunt! Leuke fotoquote:Op zondag 12 april 2015 19:58 schreef Koelkastje het volgende:
Ik wil ook weer meedoen!
[ afbeelding ]
"Simon says..."quote:Op zondag 19 april 2015 14:09 schreef nielsgeode het volgende:
Goedzo! Iedereen stuurt braaf een vierkante foto in
Mij ook... maar kan hem niet plaatsen...quote:Op zondag 19 april 2015 09:26 schreef Thrilled het volgende:
Die komt me om een of andere reden erg bekend voor?
Ik ken jullie niet en echt zelf gisteren geschoten...quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Mij ook... maar kan hem niet plaatsen...
geen paniekquote:Op zondag 19 april 2015 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken jullie niet en echt zelf gisteren geschoten...
Ok nu begrijp ik het ,,, Zonnetje staat weer te schijnen nuquote:Op zondag 19 april 2015 19:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
geen paniek
Ik moest aan deze inzending denken van dik twee jaar terug.. bizar dat die nog in mijn hoofd zit
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd - April 2013 - Lange sluitertijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hoeveelheid pixels te zien, is hij niet vierkant
1832x1619
[ Bericht 52% gewijzigd door Flipmoehoe op 22-04-2015 10:23:02 ]
Daarom ook de twijfelquote:Op woensdag 22 april 2015 10:12 schreef nielsgeode het volgende:
@Flipmoehoe:
Fliert schrijft: "Ik had deze ook nog"
Dat impliceert dat dit geen nieuwe inzending is. Daarom heb ik bewust de eerste gepakt.
Die van chufi doet het inderdaad niet in mijn overzicht. Ik stel echter voor deze te diskwalificeren vanwege niet vierkant en het op 17 inzendingen te houden.
Als je er naar kijkt zie je ook dat ie niet vierkant is en dichter bij 4 x 5 komt. Ik heb een serie foto's gemaakt (en daaruit mijn inzending gekozen). In die serie zat een foto die ik veel mooier vind en in had willen sturen, maar de vierkante crop verpest het terwijl ie gecropt in de verhouding van Chufi wel net had gekund:quote:Op woensdag 22 april 2015 10:21 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Daarom ook de twijfel
Vind die er nu staat ook mooier, dus zonder tegenbericht deze laten staan toch
Chufi is lastig.. niet vierkant, maar wel zo goed als..
jij bent de TS, en hebt het onderwerp gekozen.
Beslis jij maar, als we eerst op alle andere 17 reacties moeten wachten....
duidelijk voorbeeldquote:Op woensdag 22 april 2015 10:36 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Als je er naar kijkt zie je ook dat ie niet vierkant is en dichter bij 4 x 5 komt. Ik heb een serie foto's gemaakt (en daaruit mijn inzending gekozen). In die serie zat een foto die ik veel mooier vind en in had willen sturen, maar de vierkante crop verpest het terwijl ie gecropt in de verhouding van Chufi wel net had gekund:
verhouding 4 x 5:
[ afbeelding ]
verhouding van chufi:
[ afbeelding ]
wel wat strak, maar het past nog net
verhouding 1 x 1:
[ afbeelding ]
Dit werkt dus niet.
Aangezien het vrij duidelijk is gemaakt dat het om vierkante crop gaat is chufi helaas gediskwalificeerd.
De laatste is altijd de inzending toch?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:12 schreef nielsgeode het volgende:
@Flipmoehoe:
Fliert schrijft: "Ik had deze ook nog"
Dat impliceert dat dit geen nieuwe inzending is. Daarom heb ik bewust de eerste gepakt.
Die van chufi doet het inderdaad niet in mijn overzicht. Ik stel echter voor deze te diskwalificeren vanwege niet vierkant en het op 17 inzendingen te houden.
Heb je vanaf 8 april de tijd voor gehad.. toen heb je deze foto ingezondenquote:Op woensdag 22 april 2015 11:12 schreef SunChaser het volgende:
oh kut wou t net veranderen, is t al 22
weet ik maar wist niet dat t al de 22e wasquote:Op woensdag 22 april 2015 11:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb je vanaf 8 april de tijd voor gehad.. toen heb je deze foto ingezonden
de tijd gaat sneller dan je denktquote:Op woensdag 22 april 2015 11:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
weet ik maar wist niet dat t al de 22e was
Maakt niet uit, mooier dan Thrilled wassie toch nietMijn inzending nu zeker niet.
Yep, Nielsgeode idd mooi belicht, die andere foto is veel intrigerender, wat heeft ze om haar mondquote:Op woensdag 22 april 2015 11:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
de tijd gaat sneller dan je denkt
We zitten aardig op 1 lijn met de top 5.. de foto's erna wat meer verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Yep, Nielsgeode idd mooi belicht, die andere foto is veel intrigerender, wat heeft ze om haar mond
Mijn nieuwe was deze geweestdie was een heel stuk hoger gekomen ipv de foto die je nu hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind hem wel tof, goede timing en het is wachten op de klap die hij gaat maken
12 punten had deze gekregen![]()
Ja, gewoon niet meer aan gedacht, deze crop maakte ik acht dagen geleden alquote:Op woensdag 22 april 2015 11:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
die was een heel stuk hoger gekomen ipv de foto die je nu hebt.
vind hem wel tof, goede timing en het is wachten op de klap die hij gaat maken
12 punten had deze gekregen
Mijne is ook meer een "stemfoto"quote:Op woensdag 22 april 2015 11:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet meer aan gedacht, deze crop maakte ik acht dagen geleden al
Maakt ook niet uit, hij had toch niet gewonnen en nu mag ik toch stemmen
heb mn punten aangepastquote:Op woensdag 22 april 2015 12:00 schreef fliert het volgende:
Ehh, mijn foto was voor spek en bonen, omdat ik later las dat deze in april gemaakt moest zijn. Had ik al gemeld, maar bij deze nog eens.
Haal de foto van Fliert er dan ook even uitquote:Op woensdag 22 april 2015 12:45 schreef nielsgeode het volgende:
f*ck, ben vergeten om Sjiep in het overzicht te plaatsen. Aangezien er nog voldoende tijd is om te stemmen en voor de mensen die nog moeten om het even aan te passen zet ik deze er direct alsnog tussen en vraag ik aan de stemmers om Sjiep ook mee te nemen.
Excuses!
quote:Op woensdag 22 april 2015 12:00 schreef fliert het volgende:
Ehh, mijn foto was voor spek en bonen, omdat ik later las dat deze in april gemaakt moest zijn. Had ik al gemeld, maar bij deze nog eens.
Mag je nog een keer doen, er is een poezen foto niet in het overzicht gezetquote:
Heb het goede voorbeeld gegevenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:06 schreef Nalbandian het volgende:
Tof dat er totnutoe ook feedback wordt gegeven bij elke foto
donequote:Op woensdag 22 april 2015 12:56 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mag je nog een keer doen, er is een poezen foto niet in het overzicht gezet
je mag Sjiep nog punten geven
lolquote:Op woensdag 22 april 2015 14:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
done
Sjiep krijgt ongezien 0 punten
Haha, speciaal voor jou meegedaan met deze fotoquote:Op woensdag 22 april 2015 14:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
done
Sjiep krijgt ongezien 0 punten
Nee luiquote:Op woensdag 22 april 2015 14:06 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
lol
Ik sta ervan te kijken, een poezenfoto op nr 2!! 15 punten.
Ben je ziek??
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
lok quote'squote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:23 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
lok quote's
Het is bijna weekend, en maandag Koningsdag..
Wellicht denken jullie er niet meer aan.
Dus ff een reminder om te stemmen
je doet aardig mee iddquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]Ik had dat plaatje gewoon even als illustratie gepost, blijkt ie aardig in de wedstrijd te zitten
Ik ben nu aan de arbeid, ik zal vanavond even een blik op de puntenverdeling werpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |