Ik ken jullie niet en echt zelf gisteren geschoten...quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Mij ook... maar kan hem niet plaatsen...
geen paniekquote:Op zondag 19 april 2015 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken jullie niet en echt zelf gisteren geschoten...
Ok nu begrijp ik het ,,, Zonnetje staat weer te schijnen nuquote:Op zondag 19 april 2015 19:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
geen paniek
Ik moest aan deze inzending denken van dik twee jaar terug.. bizar dat die nog in mijn hoofd zit
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd - April 2013 - Lange sluitertijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hoeveelheid pixels te zien, is hij niet vierkant
1832x1619
[ Bericht 52% gewijzigd door Flipmoehoe op 22-04-2015 10:23:02 ]
Daarom ook de twijfelquote:Op woensdag 22 april 2015 10:12 schreef nielsgeode het volgende:
@Flipmoehoe:
Fliert schrijft: "Ik had deze ook nog"
Dat impliceert dat dit geen nieuwe inzending is. Daarom heb ik bewust de eerste gepakt.
Die van chufi doet het inderdaad niet in mijn overzicht. Ik stel echter voor deze te diskwalificeren vanwege niet vierkant en het op 17 inzendingen te houden.
Als je er naar kijkt zie je ook dat ie niet vierkant is en dichter bij 4 x 5 komt. Ik heb een serie foto's gemaakt (en daaruit mijn inzending gekozen). In die serie zat een foto die ik veel mooier vind en in had willen sturen, maar de vierkante crop verpest het terwijl ie gecropt in de verhouding van Chufi wel net had gekund:quote:Op woensdag 22 april 2015 10:21 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Daarom ook de twijfel
Vind die er nu staat ook mooier, dus zonder tegenbericht deze laten staan toch
Chufi is lastig.. niet vierkant, maar wel zo goed als..
jij bent de TS, en hebt het onderwerp gekozen.
Beslis jij maar, als we eerst op alle andere 17 reacties moeten wachten....
duidelijk voorbeeldquote:Op woensdag 22 april 2015 10:36 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Als je er naar kijkt zie je ook dat ie niet vierkant is en dichter bij 4 x 5 komt. Ik heb een serie foto's gemaakt (en daaruit mijn inzending gekozen). In die serie zat een foto die ik veel mooier vind en in had willen sturen, maar de vierkante crop verpest het terwijl ie gecropt in de verhouding van Chufi wel net had gekund:
verhouding 4 x 5:
[ afbeelding ]
verhouding van chufi:
[ afbeelding ]
wel wat strak, maar het past nog net
verhouding 1 x 1:
[ afbeelding ]
Dit werkt dus niet.
Aangezien het vrij duidelijk is gemaakt dat het om vierkante crop gaat is chufi helaas gediskwalificeerd.
De laatste is altijd de inzending toch?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:12 schreef nielsgeode het volgende:
@Flipmoehoe:
Fliert schrijft: "Ik had deze ook nog"
Dat impliceert dat dit geen nieuwe inzending is. Daarom heb ik bewust de eerste gepakt.
Die van chufi doet het inderdaad niet in mijn overzicht. Ik stel echter voor deze te diskwalificeren vanwege niet vierkant en het op 17 inzendingen te houden.
Heb je vanaf 8 april de tijd voor gehad.. toen heb je deze foto ingezondenquote:Op woensdag 22 april 2015 11:12 schreef SunChaser het volgende:
oh kut wou t net veranderen, is t al 22
weet ik maar wist niet dat t al de 22e wasquote:Op woensdag 22 april 2015 11:19 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Heb je vanaf 8 april de tijd voor gehad.. toen heb je deze foto ingezonden
de tijd gaat sneller dan je denktquote:Op woensdag 22 april 2015 11:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
weet ik maar wist niet dat t al de 22e was
Maakt niet uit, mooier dan Thrilled wassie toch nietMijn inzending nu zeker niet.
Yep, Nielsgeode idd mooi belicht, die andere foto is veel intrigerender, wat heeft ze om haar mondquote:Op woensdag 22 april 2015 11:35 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
de tijd gaat sneller dan je denkt
We zitten aardig op 1 lijn met de top 5.. de foto's erna wat meer verschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |