Waar is je oude inzending dan? Wees gewoon eens duidelijk man. Noem het of een poging, of zet er bij dat het je inzending is zonder weer 3 keer een andere foto te plaatsen onder de noemer inzending.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef Stefan het volgende:
Nieuwe inzending
Het (G) Ouden Uurtje
[ afbeelding ]
Door de bovenleiding en de rails meer uit de hoeken te laten komen, wordt de kijker meegenomen het plaatje in.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:56 schreef Orbox het volgende:
[..]
Wat zou je doen om het lijnenspel interessanter te maken?
Je mag het ook aan het einde van de maand zeggen, anders win ik natuurlijk
Het is verwarrend wat je doet. Ik denk dat hij daar op doelt. Je plaatst meerdere foto's in het topic en meld niet altijd het doel er bij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Stefan het volgende:
Post 26
Wel opletten. En ik kan zoveel nieuwe inzendingen aanleveren als ik zelf wil dunkt me
Iedereen doet t, pogingen, inzendingen, wathever
Ik zeg t erbij, jij zit gewoon te zoeken m te zeiken
Eigenlijk nog te vroeg op de avond als ik 't zo zie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:03 schreef over_hedge het volgende:
Ik blijf het lastig vindenDit komt misschien beetje in de buurt.
[ afbeelding ]
maar niet echt goed genoeg.
Ideetje van een buitenstaander: de laatste foto die een user voor de sluitingsdatum post is per definitie de deelnemende foto van die user. Is die foto niet in de juiste periode gemaakt, dan uitgesloten van deelname ook al staan er andere foto's in het topic.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Puala het volgende:
Het is verwarrend wat je doet. Ik denk dat hij daar op doelt. Je plaatst meerdere foto's in het topic en meld niet altijd het doel er bij.
de maand vordert alweer harder dan ik wil. En uitgerekend dit weekend gaan de temperaturen weer dalen, dus wordt het ook lastiger om mijn gezin mee te tronen naar het zonsondergangetje dat ik in gedachten heb. lastig.quote:
Ik heb hetzelfde gevoel wat dat bedreft. Ik heb nu weekend tot en met dinsdag en ik hoop in deze dagen toch een foto te kunnen schieten. Maar het gouden uurtje moet er nu zo'n beetje aan komen en het is weer heerlijk grijs.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
de maand vordert alweer harder dan ik wil. En uitgerekend dit weekend gaan de temperaturen weer dalen, dus wordt het ook lastiger om mijn gezin mee te tronen naar het zonsondergangetje dat ik in gedachten heb. lastig.
Mooiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef kezmaster9 het volgende:
Boeing 747 van Cargolux op het vliegveld van Maastricht.
Foto genomen rond 700u tijdens zonsopkomst.
[ afbeelding ]
Dankje...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mooi
F20 en 2 seconden sluitertijd, goeie combinatie
Nu al mijn favoriet maar puur omdat ik vliegtuigspotter ben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef kezmaster9 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dan zul je die landing in het blauwe uurtje van Kezmaster ook wel tof vinden,.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:15 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Nu al mijn favoriet maar puur omdat ik vliegtuigspotter ben.
Dit klinkt heel bekendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:47 schreef polariteit het volgende:
Vette plaat van dat vliegtuig, super.
Zelf helaas nog geen golden-hour platen gemaakt in Maart; de enige twee dagen dat ik zon gezien heb tijdens het gouden uurtje zat ik in de auto zonder camera
Hele toffe kleuren! Alleen jammer dat je niet de hele linkervleugel er op heb kunnen zetten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef kezmaster9 het volgende:
[ afbeelding ]
Cool, meteen een idee, maar als ik nu op de vliegclub een cessna uit de hangaar trek ben ik niet echt origineel meer vind ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef kezmaster9 het volgende:
[ afbeelding ]
En datquote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef Cockwhale het volgende:
Mag al blij zijn als er uberhaupt een straaltje zon hier door de wolken schijnt -_-
Tot de sluitingsdatum mag je wijzigen wat je wilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Watchtower revisited 1
Mag ik mijn inzending nog wijzigen naar bovenstaande foto?
Dit en ditquote:Op zondag 10 maart 2013 20:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat dit thema niet iets voor mij is.
[..]
En dat.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:15 schreef Stefan het volgende:
Vandaag paar mooie foto's gemaakt van t gouden uurtje op station Bijlmer
Leuke invulling!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zonsopkomst in de stad.
[ afbeelding ]
Oh die is leuk! Mooie kleuren ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:49 schreef Stefan het volgende:
Mijn NIEUWE inzending!
Wachten op de trein
[ afbeelding ]
Ik garandeer niks. Nog geen enkele mogelijkheid gehad om hiervoor foto's te maken. Dus kan best zijn dat ik deze oversla.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Stefan het volgende:
Nog een paar dagen en vandaag gouden uur tijd mensen
Het is een erg gaaf onderwerp, maar ik heb slechts tweemaal een mooi gouden uur moment mee gekregen. Waarbij ik 1 keer tijd had, maar geen camera bij me.. Ik heb wel een snapshotje met mn telefoon gemaakt dus dat kan altijd nog als stemmertje gebruikt worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Stefan het volgende:
Nog een paar dagen en vandaag gouden uur tijd mensen
Da's niet leuk.. Het is een fotowedstrijd, geen fotosoep wedstrijd..quote:Op maandag 18 maart 2013 19:34 schreef Stefan het volgende:
je kan t ook faken in PS he als je dat zou willen
[ afbeelding ]
zet er iedergeval even bij dat ie genakt is van norgeTquote:Op maandag 18 maart 2013 19:34 schreef Stefan het volgende:
je kan t ook faken in PS he als je dat zou willen
[ afbeelding ]
wat is genakt?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zet er iedergeval even bij dat ie genakt is van norgeT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |