SPOILER: vorige onderwerpenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op en aanmerkingen? Posten aub!
[ Bericht 20% gewijzigd door kanovinnie op 26-03-2013 20:06:30 ]Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Die was niet van mij hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:44 schreef andreas612 het volgende:
Had dan even die thema lijst van Schanulleke erin gezet voor het overzicht
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
* Februari 2013: Lijnen (Sjiep)
* Januari 2013: Licht (TheoddDutchGuy)
* December 2012: Bokeh (Rebubbled)
* November 2012: Dieren (Sjiep)
* Oktober 2012: Herinneringen uit je jeugd (Sjiep)
* September 2012: Muziek (Rebubbled & Schanulleke)
* Augustus 2012: Horror (Cockwhale)
* Juli 2012: Urban (Rebubbled)
* Juni 2012: Zelfportret (Schanulleke?)
* Mei 2012: In het donker (Schanulleke)
* April 2012: Gezondheidszorg (CompuMess)
* Maart 2012: Electronica (Row-1)
* Februari 2012: Black & White (MrManuel)
* Januari 2012: Winter, maar geen landschap (problematiQue)
* December 2011: Minimaal en abstract (problematiQue)
* November 2011: Verkeerstromen (Compumess)
* Oktober 2011: Appel
Ik zal nog even verder zoeken en de bedenkers van de thema's (en dus de winnaars van de maand ervoor) aanvullen
[..]
Volgens mij is die zo zo compleet als ik 'm kan vinden!
Doe wat je goed lijktquote:Op zondag 3 maart 2013 13:40 schreef Fotografie.vink het volgende:
Moeten er nog wat voorbeelden komen? Ik heb nog wel een aantal leuke naar mijn mening.
Slapenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:19 schreef Sjiep het volgende:
Leuk onderwerp! Ook fijn dat het 2 X op een dag is, hoef ik niet vroeg op te staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh
Ik dacht vanmorgen precies hetzelfdequote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmorgen wat geprobeerd met de iphone, morgen neem ik mijn DSLR mee
SPOILER: Tijden zons- opgang en ondergangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 13:03:56 ]
Onverantwoordquote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmorgen wat geprobeerd met de iphone, morgen neem ik mijn DSLR mee
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
Mag ik nou meedoen omdat ik vorige thema ben vergeten te stemmen?
en misschien komt dit van pas:Vooruit, als je deze keer maar wel stemt!SPOILER: Tijden zons- opgang en ondergangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat moet haast wel in de auto zijn geweest gezien je reistijden en dat mag nietquote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooruit, als je deze keer maar wel stemt!
[..]
Hoezo?
Assumptions are the mother of all fuckups.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet haast wel in de auto zijn geweest gezien je reistijden en dat mag niet
Wow, zo uitvergroot lijdt de foto aan flinke chromab. Welke lens heb je gebruikt?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Stefan het volgende:
Mijn eerste poging, niet helemaal optimaal nabewerkt maar het is een begin
[ afbeelding ]
chrowat?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef Orbox het volgende:
[..]
Wow, zo uitvergroot lijdt de foto aan flinke chromab. Welke lens heb je gebruikt?
de kleur van de zonsondergang is heel lekker, maar ik vind het lijnenspel verder niet al te spannend.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef Orbox het volgende:
Mijn inzending:
[ link | afbeelding ]
The Golden Hour by StijnnH, on Flickr
Oh dat, ja dat is een nabewerkingsfout, heb delen geselecteerd en bewerkt maar nogal snel gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
chromatische abberatie, die paarse randjes bij hoge contrastovergangen..
en de lens.. ?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh dat, ja dat is een nabewerkingsfout, heb delen geselecteerd en bewerkt maar nogal snel gedaan
Toch is het waarquote:
Wat zou je doen om het lijnenspel interessanter te maken?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
de kleur van de zonsondergang is heel lekker, maar ik vind het lijnenspel verder niet al te spannend.
Hmm, ik ben nog niet helemaal kapot van de compositie.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie plaat. Onderin misschien een tikkie te donker. Maar mooi strak en prettige kleurenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef Nalbandian het volgende:
Mijn inzending:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/pho(...)hotostream/lightbox/
Ik mis wat spanning. Het is wat saaitjes zo. Ee trein of misschien een wat lager standpunt zou de foto interessanter maken denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef Orbox het volgende:
Mijn inzending:
[ link | afbeelding ]
Als het er straks mooi uitziet ga ik weer heen :-)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Ik mis wat spanning. Het is wat saaitjes zo. Ee trein of misschien een wat lager standpunt zou de foto interessanter maken denk ik
Dankjewel NorgeT. Is het bedoeling dat we nu elkaars inzendingen gaan beoordelen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Hmm, ik ben nog niet helemaal kapot van de compositie.
[..]
Mooie plaat. Onderin misschien een tikkie te donker. Maar mooi strak en prettige kleuren
[..]
Ik mis wat spanning. Het is wat saaitjes zo. Ee trein of misschien een wat lager standpunt zou de foto interessanter maken denk ik
Normaal aan het einde maar tussentijds mag ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dankjewel NorgeT. Is het bedoeling dat we nu elkaars inzendingen gaan beoordelen?
Helderquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Normaal aan het einde maar tussentijds mag ookgeeft diegene nog de gelegenheid om een betere te fotograferen.
Geen idee wat de bedoeling is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dankjewel NorgeT. Is het bedoeling dat we nu elkaars inzendingen gaan beoordelen?
Mooie kleurenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef Orbox het volgende:
Mijn inzending:
[ link | afbeelding ]
Ik zie de link met het gouden uur niet helemaalquote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Rotterdam is perfect inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik had hier vandaag in Rotterdam echt een perfect mooie lucht aan de einde van de middag maar helaas kon ik vandaag mijn camera niet meenemen. Ik denk dat die dag nog wel komt voor mij want ik heb wel al een mooie plaats gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de Rotterdam verder af is zal het wel toffe weerspiegelingen opleveren
[ Bericht 8% gewijzigd door NorgeT op 05-03-2013 23:33:58 ]Meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |