SPOILER: vorige onderwerpenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op en aanmerkingen? Posten aub!
[ Bericht 20% gewijzigd door kanovinnie op 26-03-2013 20:06:30 ]Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Die was niet van mij hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:44 schreef andreas612 het volgende:
Had dan even die thema lijst van Schanulleke erin gezet voor het overzicht
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
* Februari 2013: Lijnen (Sjiep)
* Januari 2013: Licht (TheoddDutchGuy)
* December 2012: Bokeh (Rebubbled)
* November 2012: Dieren (Sjiep)
* Oktober 2012: Herinneringen uit je jeugd (Sjiep)
* September 2012: Muziek (Rebubbled & Schanulleke)
* Augustus 2012: Horror (Cockwhale)
* Juli 2012: Urban (Rebubbled)
* Juni 2012: Zelfportret (Schanulleke?)
* Mei 2012: In het donker (Schanulleke)
* April 2012: Gezondheidszorg (CompuMess)
* Maart 2012: Electronica (Row-1)
* Februari 2012: Black & White (MrManuel)
* Januari 2012: Winter, maar geen landschap (problematiQue)
* December 2011: Minimaal en abstract (problematiQue)
* November 2011: Verkeerstromen (Compumess)
* Oktober 2011: Appel
Ik zal nog even verder zoeken en de bedenkers van de thema's (en dus de winnaars van de maand ervoor) aanvullen
[..]
Volgens mij is die zo zo compleet als ik 'm kan vinden!
Doe wat je goed lijktquote:Op zondag 3 maart 2013 13:40 schreef Fotografie.vink het volgende:
Moeten er nog wat voorbeelden komen? Ik heb nog wel een aantal leuke naar mijn mening.
Slapenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:19 schreef Sjiep het volgende:
Leuk onderwerp! Ook fijn dat het 2 X op een dag is, hoef ik niet vroeg op te staan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's worden gemaakt met een Nikon D3100 18-55 mm of 55-300 mm lens.
Meer foto's op mijn Fotografie Vink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh
Ik dacht vanmorgen precies hetzelfdequote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmorgen wat geprobeerd met de iphone, morgen neem ik mijn DSLR mee
SPOILER: Tijden zons- opgang en ondergangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 13:03:56 ]
Onverantwoordquote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmorgen wat geprobeerd met de iphone, morgen neem ik mijn DSLR mee
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
Mag ik nou meedoen omdat ik vorige thema ben vergeten te stemmen?
en misschien komt dit van pas:Vooruit, als je deze keer maar wel stemt!SPOILER: Tijden zons- opgang en ondergangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat moet haast wel in de auto zijn geweest gezien je reistijden en dat mag nietquote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooruit, als je deze keer maar wel stemt!
[..]
Hoezo?
Assumptions are the mother of all fuckups.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet haast wel in de auto zijn geweest gezien je reistijden en dat mag niet
Wow, zo uitvergroot lijdt de foto aan flinke chromab. Welke lens heb je gebruikt?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Stefan het volgende:
Mijn eerste poging, niet helemaal optimaal nabewerkt maar het is een begin
[ afbeelding ]
chrowat?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef Orbox het volgende:
[..]
Wow, zo uitvergroot lijdt de foto aan flinke chromab. Welke lens heb je gebruikt?
de kleur van de zonsondergang is heel lekker, maar ik vind het lijnenspel verder niet al te spannend.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef Orbox het volgende:
Mijn inzending:
[ link | afbeelding ]
The Golden Hour by StijnnH, on Flickr
Oh dat, ja dat is een nabewerkingsfout, heb delen geselecteerd en bewerkt maar nogal snel gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
chromatische abberatie, die paarse randjes bij hoge contrastovergangen..
en de lens.. ?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh dat, ja dat is een nabewerkingsfout, heb delen geselecteerd en bewerkt maar nogal snel gedaan
Toch is het waarquote:
Wat zou je doen om het lijnenspel interessanter te maken?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
de kleur van de zonsondergang is heel lekker, maar ik vind het lijnenspel verder niet al te spannend.
Hmm, ik ben nog niet helemaal kapot van de compositie.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie plaat. Onderin misschien een tikkie te donker. Maar mooi strak en prettige kleurenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef Nalbandian het volgende:
Mijn inzending:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/pho(...)hotostream/lightbox/
Ik mis wat spanning. Het is wat saaitjes zo. Ee trein of misschien een wat lager standpunt zou de foto interessanter maken denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef Orbox het volgende:
Mijn inzending:
[ link | afbeelding ]
Als het er straks mooi uitziet ga ik weer heen :-)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Ik mis wat spanning. Het is wat saaitjes zo. Ee trein of misschien een wat lager standpunt zou de foto interessanter maken denk ik
Dankjewel NorgeT. Is het bedoeling dat we nu elkaars inzendingen gaan beoordelen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Hmm, ik ben nog niet helemaal kapot van de compositie.
[..]
Mooie plaat. Onderin misschien een tikkie te donker. Maar mooi strak en prettige kleuren
[..]
Ik mis wat spanning. Het is wat saaitjes zo. Ee trein of misschien een wat lager standpunt zou de foto interessanter maken denk ik
Normaal aan het einde maar tussentijds mag ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dankjewel NorgeT. Is het bedoeling dat we nu elkaars inzendingen gaan beoordelen?
Helderquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Normaal aan het einde maar tussentijds mag ookgeeft diegene nog de gelegenheid om een betere te fotograferen.
Geen idee wat de bedoeling is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:31 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dankjewel NorgeT. Is het bedoeling dat we nu elkaars inzendingen gaan beoordelen?
Mooie kleurenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef Orbox het volgende:
Mijn inzending:
[ link | afbeelding ]
Ik zie de link met het gouden uur niet helemaalquote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Rotterdam is perfect inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik had hier vandaag in Rotterdam echt een perfect mooie lucht aan de einde van de middag maar helaas kon ik vandaag mijn camera niet meenemen. Ik denk dat die dag nog wel komt voor mij want ik heb wel al een mooie plaats gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de Rotterdam verder af is zal het wel toffe weerspiegelingen opleveren
[ Bericht 8% gewijzigd door NorgeT op 05-03-2013 23:33:58 ]Meh
Waar is je oude inzending dan? Wees gewoon eens duidelijk man. Noem het of een poging, of zet er bij dat het je inzending is zonder weer 3 keer een andere foto te plaatsen onder de noemer inzending.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef Stefan het volgende:
Nieuwe inzending
Het (G) Ouden Uurtje
[ afbeelding ]
Door de bovenleiding en de rails meer uit de hoeken te laten komen, wordt de kijker meegenomen het plaatje in.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:56 schreef Orbox het volgende:
[..]
Wat zou je doen om het lijnenspel interessanter te maken?
Je mag het ook aan het einde van de maand zeggen, anders win ik natuurlijk
Het is verwarrend wat je doet. Ik denk dat hij daar op doelt. Je plaatst meerdere foto's in het topic en meld niet altijd het doel er bij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Stefan het volgende:
Post 26
Wel opletten. En ik kan zoveel nieuwe inzendingen aanleveren als ik zelf wil dunkt me
Iedereen doet t, pogingen, inzendingen, wathever
Ik zeg t erbij, jij zit gewoon te zoeken m te zeiken
Eigenlijk nog te vroeg op de avond als ik 't zo zie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:03 schreef over_hedge het volgende:
Ik blijf het lastig vindenDit komt misschien beetje in de buurt.
[ afbeelding ]
maar niet echt goed genoeg.
Ideetje van een buitenstaander: de laatste foto die een user voor de sluitingsdatum post is per definitie de deelnemende foto van die user. Is die foto niet in de juiste periode gemaakt, dan uitgesloten van deelname ook al staan er andere foto's in het topic.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Puala het volgende:
Het is verwarrend wat je doet. Ik denk dat hij daar op doelt. Je plaatst meerdere foto's in het topic en meld niet altijd het doel er bij.
de maand vordert alweer harder dan ik wil. En uitgerekend dit weekend gaan de temperaturen weer dalen, dus wordt het ook lastiger om mijn gezin mee te tronen naar het zonsondergangetje dat ik in gedachten heb. lastig.quote:
Ik heb hetzelfde gevoel wat dat bedreft. Ik heb nu weekend tot en met dinsdag en ik hoop in deze dagen toch een foto te kunnen schieten. Maar het gouden uurtje moet er nu zo'n beetje aan komen en het is weer heerlijk grijs.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
de maand vordert alweer harder dan ik wil. En uitgerekend dit weekend gaan de temperaturen weer dalen, dus wordt het ook lastiger om mijn gezin mee te tronen naar het zonsondergangetje dat ik in gedachten heb. lastig.
Mooiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef kezmaster9 het volgende:
Boeing 747 van Cargolux op het vliegveld van Maastricht.
Foto genomen rond 700u tijdens zonsopkomst.
[ afbeelding ]
Dankje...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mooi
F20 en 2 seconden sluitertijd, goeie combinatie
Nu al mijn favoriet maar puur omdat ik vliegtuigspotter ben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef kezmaster9 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dan zul je die landing in het blauwe uurtje van Kezmaster ook wel tof vinden,.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:15 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Nu al mijn favoriet maar puur omdat ik vliegtuigspotter ben.
Dit klinkt heel bekendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:47 schreef polariteit het volgende:
Vette plaat van dat vliegtuig, super.
Zelf helaas nog geen golden-hour platen gemaakt in Maart; de enige twee dagen dat ik zon gezien heb tijdens het gouden uurtje zat ik in de auto zonder camera
Hele toffe kleuren! Alleen jammer dat je niet de hele linkervleugel er op heb kunnen zetten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef kezmaster9 het volgende:
[ afbeelding ]
Cool, meteen een idee, maar als ik nu op de vliegclub een cessna uit de hangaar trek ben ik niet echt origineel meer vind ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef kezmaster9 het volgende:
[ afbeelding ]
En datquote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef Cockwhale het volgende:
Mag al blij zijn als er uberhaupt een straaltje zon hier door de wolken schijnt -_-
Tot de sluitingsdatum mag je wijzigen wat je wilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Watchtower revisited 1
Mag ik mijn inzending nog wijzigen naar bovenstaande foto?
Dit en ditquote:Op zondag 10 maart 2013 20:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat dit thema niet iets voor mij is.
[..]
En dat.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:15 schreef Stefan het volgende:
Vandaag paar mooie foto's gemaakt van t gouden uurtje op station Bijlmer
Leuke invulling!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zonsopkomst in de stad.
[ afbeelding ]
Oh die is leuk! Mooie kleuren ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:49 schreef Stefan het volgende:
Mijn NIEUWE inzending!
Wachten op de trein
[ afbeelding ]
Ik garandeer niks. Nog geen enkele mogelijkheid gehad om hiervoor foto's te maken. Dus kan best zijn dat ik deze oversla.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Stefan het volgende:
Nog een paar dagen en vandaag gouden uur tijd mensen
Het is een erg gaaf onderwerp, maar ik heb slechts tweemaal een mooi gouden uur moment mee gekregen. Waarbij ik 1 keer tijd had, maar geen camera bij me.. Ik heb wel een snapshotje met mn telefoon gemaakt dus dat kan altijd nog als stemmertje gebruikt worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Stefan het volgende:
Nog een paar dagen en vandaag gouden uur tijd mensen
Da's niet leuk.. Het is een fotowedstrijd, geen fotosoep wedstrijd..quote:Op maandag 18 maart 2013 19:34 schreef Stefan het volgende:
je kan t ook faken in PS he als je dat zou willen
[ afbeelding ]
zet er iedergeval even bij dat ie genakt is van norgeTquote:Op maandag 18 maart 2013 19:34 schreef Stefan het volgende:
je kan t ook faken in PS he als je dat zou willen
[ afbeelding ]
wat is genakt?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zet er iedergeval even bij dat ie genakt is van norgeT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |