Cool, meteen een idee, maar als ik nu op de vliegclub een cessna uit de hangaar trek ben ik niet echt origineel meer vind ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:30 schreef kezmaster9 het volgende:
Boeing 747 van Cargolux op het vliegveld van Maastricht.
Foto genomen rond 700u tijdens zonsopkomst.
[ afbeelding ]
En datquote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef Cockwhale het volgende:
Mag al blij zijn als er uberhaupt een straaltje zon hier door de wolken schijnt -_-
Tot de sluitingsdatum mag je wijzigen wat je wilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef Nalbandian het volgende:
[ afbeelding ]
Watchtower revisited 1
Mag ik mijn inzending nog wijzigen naar bovenstaande foto?
Dit en ditquote:Op zondag 10 maart 2013 20:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat dit thema niet iets voor mij is.
[..]
En dat.
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:15 schreef Stefan het volgende:
Vandaag paar mooie foto's gemaakt van t gouden uurtje op station Bijlmer
Leuke invulling!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zonsopkomst in de stad.
[ afbeelding ]
Oh die is leuk! Mooie kleuren ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:49 schreef Stefan het volgende:
Mijn NIEUWE inzending!
Wachten op de trein
[ afbeelding ]
Ik garandeer niks. Nog geen enkele mogelijkheid gehad om hiervoor foto's te maken. Dus kan best zijn dat ik deze oversla.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Stefan het volgende:
Nog een paar dagen en vandaag gouden uur tijd mensen
Het is een erg gaaf onderwerp, maar ik heb slechts tweemaal een mooi gouden uur moment mee gekregen. Waarbij ik 1 keer tijd had, maar geen camera bij me.. Ik heb wel een snapshotje met mn telefoon gemaakt dus dat kan altijd nog als stemmertje gebruikt worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:57 schreef Stefan het volgende:
Nog een paar dagen en vandaag gouden uur tijd mensen
Da's niet leuk.. Het is een fotowedstrijd, geen fotosoep wedstrijd..quote:Op maandag 18 maart 2013 19:34 schreef Stefan het volgende:
je kan t ook faken in PS he als je dat zou willen
[ afbeelding ]
zet er iedergeval even bij dat ie genakt is van norgeTquote:Op maandag 18 maart 2013 19:34 schreef Stefan het volgende:
je kan t ook faken in PS he als je dat zou willen
[ afbeelding ]
wat is genakt?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zet er iedergeval even bij dat ie genakt is van norgeT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |