Met je blote reet tussen de krokusjusquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
als ik google op abstracte lente foto krijg ik allerlei dingen te zien die neit tot nauwelijks buiten te vinden zijn c.q. te doen.
Wat verstaan jullie onder abstracte lente fotografie dan
ah zo!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Het thema is niet abstracte lente. Het thema is abstract.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Met je blote reet tussen de krokusjus
Ik zou dit wel fijn vinden. (mocht ik ooit een keer winnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef andreas612 het volgende:
Misschien handig om de voorgaande thema's in de OP te plaatsen? kan er mee rekening gehouden worden (tenzij het niemand boeit als iets voor de 2e keer voorkomt)
Als jij een lijst heb stop ik 'm erinquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef andreas612 het volgende:
Misschien handig om de voorgaande thema's in de OP te plaatsen? kan er mee rekening gehouden worden (tenzij het niemand boeit als iets voor de 2e keer voorkomt)
Volgens mij is die zo zo compleet als ik 'm kan vinden!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij een lijst heb stop ik 'm erin
leuk thema, heb ik nog een oudje ter inspiratie!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef Stefan het volgende:
Ik kies voor gouden uur
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
leuk thema, heb ik nog een oudje ter inspiratie!
[ link | afbeelding ]
Amsterdam dawn by rogervandeberg, on Flickr
Handig voor mensen die geen google gebruiken:quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:11 schreef Schanulleke het volgende:
Abstract wordt vast door een ander nog wel eens gekozen. Gouden uur it is!
Dit vind ik zelf meer het blauwe uur eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef Stefan het volgende:
Ik kies voor gouden uur
[ afbeelding ]
Is dat niet iets wat met name in de zomer voorkomt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Schanulleke het volgende:
Om verder te verduidelijken: het gouden uur is het laatste uur voor zonsondergang, waarin alles een gouden gloed krijgt.
Ik geloof dat het eerste uur na zonsopkomst er ook toe wordt gerekend.
Waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat met name in de zomer voorkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |