Lokpost, en felicitatiepost..quote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef thesystem het volgende:
[ link | afbeelding ]
Very Large Array, Magdalena, New Mexico
Dus als Niels gewoon had gestemd had hij gewonnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:31 schreef Thrilled het volgende:
In verband met het ontbreken van de stemmen van Thesystem en Nielsgeode heeft iedereen 13 punten van ze gekregen, m.u.v. van zij zelf. Niet dat dit iets heeft veranderd aan de uitslag
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Thesystem
Ik zei toch dat het niets uitmaaktequote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus als Niels gewoon had gestemd had hij gewonnen.
Sorry, vergeten te stemmenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:48 schreef SunChaser het volgende:
Vindt wel n goeie als we morgen geen thema hebben dat dan twee of drie mag kiezen
Staat niets over diskwalificatie. Dat zou ingevoerd kunnen worden maar dan pas vanaf volgende wedstrijd. Van mij mag het zo blijven.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:22 schreef obolos het volgende:
"Met deelname verplicht je jezelf om vóór de 28ste van de maand te stemmen."
Thesystem en Nielsgeode hebben zich niet aan deze regel gehouden en zijn dus gediskwalificeerd.
(Nu blijkt ook de onzin van het maximale-punten-bij-niet-stemmen-regeltje.)
quote:Met deelname verplicht je jezelf om vóór de 28ste van de maand te stemmen. (Uiterlijk tot de 27ste 23:59:59 dus.) Uiteraard het liefst zsm stemmen.
Wie niet stemt kent bij verstek het maximale aantal punten toe aan iedereen, behalve zichzelf.
Uhm waarom deze reactie? Als de nummers 1 en 2 dichter bij elkaar zaten dan had die regel wel het verschil gemaakt voor beide heren.. dus de regel lijkt me niet onzinnig.. tevens vind ik het zinloos om iemand te diskwalificeren.. we hebben (zeer waarschijnlijk) allemaal een baan, wellicht nog iets van een sociaal leven.. kan me voorstellen dat je niet elke dag op Fok! zit..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:22 schreef obolos het volgende:
Thesystem en Nielsgeode hebben zich niet aan deze regel gehouden en zijn dus gediskwalificeerd.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:22 schreef obolos het volgende:
We mogen toch pas vanaf de eerste schieten, kunnen we net zo goed een dagje langer wachten op thesystem?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:36 schreef SunChaser het volgende:
Wel vind ik t n goed idee dat Niels vandaag een thema bedenkt die ingaat als system vandaag niet met n thema komt voor 23.59
Als Niels er geen een verzint vandaag kan de nummer drie er ook een optioneel neerzetten
Nee vanaf t moment dat er n thema is, dat kan dus ook vanaf de 22e zijnquote:Op zondag 29 maart 2015 12:14 schreef Thrilled het volgende:
[..]
We mogen toch pas vanaf de eerste schieten, kunnen we net zo goed een dagje langer wachten op thesystem?
Ditquote:Op zondag 29 maart 2015 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
Jongens waar gaat dit heen manhou het eens gezellig. De regels zijn prima.
Inderdaad. Some people just don't get it!quote:Op zondag 29 maart 2015 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
Jongens waar gaat dit heen manhou het eens gezellig. De regels zijn prima.
+1quote:Op zondag 29 maart 2015 15:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wat een onzinnig gedoe om een spelletje.
Kan iedereen die er zijn levenswerk van wil maken lekker een eigen wedstrijd opzetten waarbij de regels per notariële akte worden vastgelegd?
Dank jullie!
quote:Op zondag 29 maart 2015 19:00 schreef Thrilled het volgende:
Goed, dat het nu kut is gegaan dat weten we nu allemaal, maar wilt er iemand nog iets over kwijt of zijn/haar hart luchten over iets? In deze modus blijven hangen lijkt me ook niet echt de beste setting en ik zou graag met een schone lei weer de nieuwe wedstrijd in willen gaan, zonder onderhuidse gevoelens van deze of gene..
Zoals gezegd is het allemaal maar een spelletje en moeten we er vooral niet te serieus over blijven doen, straks gewoon weer lekker plaatjes maken..
Nieuwsgierigquote:Op zondag 29 maart 2015 19:38 schreef nielsgeode het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog hard aan het nadenken over een onderwerp en ga straks echt wat plaatsen!
Heb ik gedaan, maar kan geen topic-id invoeren omdat dit topic nog open is. Geen idee hoe dat werkt, maar het lijkt me wel handig als het nog even gefixed wordt (door iemand).quote:Op zondag 29 maart 2015 20:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wil je ook een nieuw deel openen zodat we daar verder kunnen gaan?![]()
moet je even vragen in het feedback topic, dan wordt hij door de mods gereekstquote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar kan geen topic-id invoeren omdat dit topic nog open is. Geen idee hoe dat werkt, maar het lijkt me wel handig als het nog even gefixed wordt (door iemand).
Rusland?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:20 schreef thesystem het volgende:
Dames en heren, ik zat even 6 uur verderop in een groot land zonder internet.
Ik ben een beetje laag kwa inspiratie (druk druk....)...de nummer 2 mag een onderwerp verzinnen
Iedereen bedankt voor de stemmen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |