quote:Op zondag 29 maart 2015 19:00 schreef Thrilled het volgende:
Goed, dat het nu kut is gegaan dat weten we nu allemaal, maar wilt er iemand nog iets over kwijt of zijn/haar hart luchten over iets? In deze modus blijven hangen lijkt me ook niet echt de beste setting en ik zou graag met een schone lei weer de nieuwe wedstrijd in willen gaan, zonder onderhuidse gevoelens van deze of gene..
Zoals gezegd is het allemaal maar een spelletje en moeten we er vooral niet te serieus over blijven doen, straks gewoon weer lekker plaatjes maken..
Nieuwsgierigquote:Op zondag 29 maart 2015 19:38 schreef nielsgeode het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog hard aan het nadenken over een onderwerp en ga straks echt wat plaatsen!
Heb ik gedaan, maar kan geen topic-id invoeren omdat dit topic nog open is. Geen idee hoe dat werkt, maar het lijkt me wel handig als het nog even gefixed wordt (door iemand).quote:Op zondag 29 maart 2015 20:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
wil je ook een nieuw deel openen zodat we daar verder kunnen gaan?![]()
moet je even vragen in het feedback topic, dan wordt hij door de mods gereekstquote:Op zondag 29 maart 2015 20:14 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar kan geen topic-id invoeren omdat dit topic nog open is. Geen idee hoe dat werkt, maar het lijkt me wel handig als het nog even gefixed wordt (door iemand).
Rusland?quote:Op maandag 30 maart 2015 01:20 schreef thesystem het volgende:
Dames en heren, ik zat even 6 uur verderop in een groot land zonder internet.
Ik ben een beetje laag kwa inspiratie (druk druk....)...de nummer 2 mag een onderwerp verzinnen
Iedereen bedankt voor de stemmen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |