Gaat een beetje lastig; degene met wie ik die ruil gemaakt heb, is inmiddels overleden!quote:Op zondag 8 maart 2015 10:33 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou, ruil maar weer terug om dan. Een statief wat niet stabiel is heb je immers helemaal niets aan.
Dan heeft 'ie dat andere statief vast niet meer nodigquote:Op zondag 8 maart 2015 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig; degene met wie ik die ruil gemaakt heb, is inmiddels overleden!
quote:Op zondag 8 maart 2015 10:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie dat andere statief vast niet meer nodig
neeej wat doe je..quote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef thesystem het volgende:
[ link | afbeelding ]
Very Large Array, Magdalena, New Mexico
Westerborkquote:Op zondag 8 maart 2015 21:09 schreef thesystem het volgende:
Die is ook gaaf!![]()
Waar is je foto genomen?
Fuck man, echt een mooie foto, de lijnen de kleur alles kloptquote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef thesystem het volgende:
[ link | afbeelding ]
Crop aan de linkerzijde om dat gele dingetje weg te halen, storend element.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:40 schreef thesystem het volgende:
[ link | afbeelding ]
croppen is zondequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Crop aan de linkerzijde om dat gele dingetje weg te halen, storend element.
Extra niet gecropped maar snap wel je punt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Crop aan de linkerzijde om dat gele dingetje weg te halen, storend element.
quote:
"thesystem en bepklep vatten hem op zoals ik hem op vat"quote:
+1quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:20 schreef Thrilled het volgende:
Met zo'n breed onderwerp valt vrijwel elke foto in die categorie imho
Ik ook, nu is t gewoon n foto van n object of persoonquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:22 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
+1
Ik vind het een erg onduidelijk afgebakend onderwerp hoor.
Een goede fotograaf kan hier gewoon heel veel mee en ziet op het moment zelf wel dat het "een" is. Ik vind het dus een prima onderwerpquote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:22 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
+1
Ik vind het een erg onduidelijk afgebakend onderwerp hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |