abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 24 april 2015 @ 22:41:10 #201
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_152002977
Nou, maar een poging doen dan. Hecht er niet teveel waarde aan ik ben het maar

16 Sjiep. Hij komt zowat je monitor uit
15 OmeRon. Al zal ie op groot formaat geprint beter uit de verf komen
14 Thrilled. Licht is waanzinnig goed,
13 thesystem. Onheilspellendheid heel aardig uitgewerkt
12 85 Als thesystem, fraai schot met iets onheilspellends erin
11 Nalbandian. Prima uitgewerkte maanfoto. Mooi in het vierkant en precies genoeg detail
10 NorgeT Het vierkant goed gevuld, alleen duurde het te lang voor ik zag dat ie wél klopte
9 MagNet. Mooi reportageshot, maar had het ook zonder squarecrop gered
8 Junglebeast De ideale vogel voor een vierkante crop, kan bijna niet mislukken
7 MoChe. Goed met het vierkant gespeeld, alleen is het plaatje wat vlak
6 Flipmoehoe. Wat kijkt ie lief

5 Koelkastje. Het had zo mooi kunnen worden, maar net iets teveel onscherpe details
4 Nielsgeode. Wat je na sluiting postte was hoger geëindigd (is geloof ik al vaker gezegd)
3 Worteltjestaart. Het zit er wel in, het komt er alleen niet helemaal uit.
2 Kanovinnie. Het zit er wel in, het komt er alleen helemaal niet uit
1 Sunchaser. Geen idee wat de bedoeling wél was
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  zaterdag 25 april 2015 @ 01:42:44 #202
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_152006375
16 Thrilled - Mooie kleuren, goed gekaderd, prettige lijn in de foto :)

15 Nalbandian - Gewoon goed! Veel beter dan de maanfoto (bepklep) van een vorige wedstrijd

14 85 - Goede compositie. Kruis ziet er imposant uit en het uitzicht geeft het net dat beetje extra. Kan het zijn dat het kruis niet verticaal staat??

13 Koelkastje - Geen idee wat het is maar ziet er psychedelisch uit ;) Fijn dat de cirkel (vrijwel) precies in het kader zit.

12 Norge T - Lijnen en kleuren zijn prettig. Jammer van het stukje zwart links van het beeld. Miss ook mooier om lijnen links in het scherm zo te bewerken dat dat middenstukje weggepoetst wordt.

11 Worteltjestaart - Simpele foto maar wel prettig om naar te kijken.

10 Junglebeast - Mooi binnen het kader. Jammer dat het hoofdje scheef staat en dat het te druk is. Met wat meer scherpte/diepte had ik het mooier gevonden denk ik.

09 Sjiep - Geen speciale foto maar vind het mooi hoe de kat 'vol verlangen' naar boven kijkt.

08 OmeRon - Mooie achtergrond. Jammer dat dát minder goed in beeld wordt gebracht omdat de personen de aandacht trekken. Wel gaaf dat het lijkt alsof de wolken 'bewegen'... althans dat zie ik zo :P

07 Nielsgeode - Oorbel leidt af (ik had pas na 3x kijken door dat het een oorbel was). Staat gecentreerd en wat saaie foto. Licht is wel mooi maar haar houding niet.

06 MaGNeT - Ik vind het interessant dat je een wielrenner ziet die NIET op de fiets ziet. Maar de omgeving is beetje te druk naar mijn idee. FIAT logo links had je wellicht kunnen wegpoetsen? De blik in haar ogen is ook spannend om naar te kijken... maar daar ligt de nadruk niet echt op. Jammer!

05 thesystem - Mooie diagonale lijnen maar zonde dat de palen niet verticaal staan.

04 OuweSok - Mooi scherp met nadruk op de vos (?)

03 Flipmoehoe - Schattig hondje.

02 Kannovinnie - Jammer van de slechte kwaliteit en het stukje zwart onderaan. Het idee is goed maar de uitwerking en kwaliteit niet :)

01 Sunchaser - Irritant stukje blauw bovenin en stoor me aan vlekje bovenin. Verder is de persoon in het scherm te donker, te centraal en heb ik geen idee wat je wil met de foto.
пусть всегда будет солнце
  zaterdag 25 april 2015 @ 01:45:14 #203
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_152006395
-

[ Bericht 99% gewijzigd door MoChe op 25-04-2015 01:45:43 ]
пусть всегда будет солнце
pi_152009559
16 punten Sjiep - knalt je monitor uit
15 punten OuweSok - nice - bokehlicious - ik mis wel de scherpte anders was ie op 1 gekomen. Er zit een hele rare onscherpte in de snuit.
14 punten Flipmoehoe - mooie pose, mooie compositie maar niet genoeg 'vibrance', anders was ie hoger
13 punten Thrilled - de schuine lijn van de dijk geeft me ontzettend de kriebels
12 punten Nalbandian - mooie plaat
11 punten MaGNeT - pose is mooi, maar denk dat ie hier niet werkt in vierkant. 2 x 3 liggend was beter. Vind m te strak aan linker- en bovenkant.
10 punten worteltjestaart - mooi idee, maar er zitten wat weinig lijnen in, foto is te leeg vind ik
9 punten 85 - compositie kan beter denk ik, wel mooie plaat
8 punten Junglebeast - leuk idee, voor mij wat te strak
7 punten MoChe - bloemen kunnen mooier gefotografeerd, er zit te weinig focus in de plaat
6 punten NorgeT - zie er niet zoveel in.
5 punten the system - zie er niet zoveel in
4 punten OmeRon - leuk idee, te strak gekaderd
3 punten kanovinnie - heb veel beter werk van je gezien. De ruis verpest voor mij de plaat
2 punten SunChaser - tja...
1 punt Koelkastje - geen idee wat ik ermee moet
blub blub
pi_152014557
Nou sta volgens mij ergens in de middenmoot. Niet slecht voor een eerste deelname, en tegen al die zwaargewichten. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zaterdag 25 april 2015 @ 16:01:38 #206
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_152015794
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 15:06 schreef Junglebeast het volgende:
Nou sta volgens mij ergens in de middenmoot. Niet slecht voor een eerste deelname, en tegen al die zwaargewichten. :)
Ik doe al langer mee maar ben allesbehalve een zwaargewicht hoor.
Wat me altijd fascineert is dat dezelfde foto bij de ene 'werkt' en bij de ander niet of nauwelijks.
Leukste is wel dat ik elke maand door alle inzendingen ideeën krijg en bijleer.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  zaterdag 25 april 2015 @ 20:20:47 #207
256220 85
Together we're invincible
pi_152022523
Leuk dit, bedankt voor de feedback en waardering voor mijn inzending! Ik probeer vooral te oordelen op thema square en daarnaast gevoel bij de foto. Kwaliteit vind ik minder interessant; behalve als het echt afdoet.

16 - NorgeT - Very nice! Klopt helemaal vind ik; mooie lijnen en mooie kleuren, interessant om naar te kijken!
15 - Thrilled - Erg mooie plaat! Mooie kleur en lekker donker, alleen jammer van de 'distorted' reflectie van de toren vind ik.
14 - Koelkastje - Ik weet niet waar ik naar kijk maar ik vind hem vooral heel interessant en een lekker kleurige plaat die goed in een 'square' past.
13 - Sjiep - prachtige foto! Miss ook wel de mooiste kwaliteit maar niet perse een square foto wat mij betreft.
12 - OuweSok - prachtige foto! Zelfde comment als bij Sjiep eigenlijk
11 - JungleBeast - nice, maar had van mij meer ingezoomd mogen zijn op de kop/lijf van de pauw.
10 - MoChe - hele leuke foto maar ik zou deze mooier vinden in 21:9 (of 9:21?).
9 - Worteltjestaart - mooi moment, maar ik mis een onderwerp denk ik.
8 - OmeRon - vind hem wel tof, wil weten of ze nou allebei naar hetzelfde kijken.
6 - MaGNeT - die blik met vuist met hand voor dr kin is top, maar er is nu teveel afleiding
7 - nielsgeode - mooi portret maar ik vind de crop denk ik mooier boven de schouder
5 - flipmoehoe - hond verdient hier niet een foto maar een knuffel ;)
4 - nalbandian - mooie foto en knap gemaakt maar doet me niet zoveel
3 - thesystem - doet me niet ook zoveel, zou een kernreactor achter moeten ontploffen (16pt! ;))
2 - kanovinnie - nokia 3310 had geen camera toch? Sorry, flauw. Maar kwaliteit is wel heel matig.
1 - SunChaser - ik weet geen commentaar.
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
pi_152024150
Hierbij mijn beoordeling en enige toelichting.
Blijft moeilijk, smaak is persoonlijk dus trek het je niet aan ;)

1 - Kanonvinnie - tsja... :P

2 - Worteltjestaart - je ging de strijd aan met Kanonvinnie :P

3 - SunChaser - Die vlek bovenin leidt af, verder prima plaatje

4 - Nalbandian - prima foto van de maan, misschien zou hij donkerder en wat verscherpt meer uit de verf komen?

5 - MoChe - ik denk dat iedere crop hier had gekund, wel mooie foto

6 - thesystem - mooie foto, wat minder dan de vorige en vind hem ook niet zo 1:1 geschikt

7 - OmeRon - had hem mooier gevonden als er rechts nog wat berg was maar dat lukt niet zo makkelijk in 1:1 ;)

8 - Flipmoehoe - ooohhh... aaahhhh... extra punten voor dat koppie

9 - Junglebeast - zoals ik zei, hier kan je trots op zijn (als een pauw)

10 - Ouwesok - zo zou ik hem ook gekaderd hebben voor deze 1:1 competitie

11 - NorgeT - ja, toch wel, net als de foto van Thrilled leeft het door die afwijkende lijn

12 - Sjiep - gewoon een hele gave kattenplaat, zou hem zelf nog een tikkie naar rechts hebben geschoven maar dat is persoonlijke voorkeur

13 - 85 - foto pakt me, dat is niet uit te leggen

14 - Koelkastje - helemaal te wauw en LSD man! prima voor 1:1

15 - nielsgeode - heel mooi portret, had het in andere uitsnedes ook prima gedaan denk ik

16 - Thrilled - vind ik erg mooi voor een 1:1! De schuine "horizon" en toren met spiegeling geven hem net dat beetje extra

En wat betreft m'n eigen foto: ik vind het ook jammer van de achtergrond, als ze tegen een muurtje was gaan zitten was het beter geweest denk ik. Maar het ging me vooral om haar teleurstelling. Helemaal vanuit de USA naar Nederland (en Borkum) voor een tour en dan moeten afhaken omdat je net het peleton niet kan bijfietsen. Bedankt voor de op- en aanmerkingen :)
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2015 @ 11:37:34 #209
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_152034706
is er al een winnaar?
pi_152037387
Volgens mij moeten er nog 3 mensen stemmen? :)
  zondag 26 april 2015 @ 14:16:56 #211
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152038950
1. moche, beetje een 13 in een dozijn foto
2. Omeron, Compositie doet me niet zo veel eigenlijk.
3. Vrouw op het strand, maar zij lijkt niet scherp te zijn? Zit er trouwens een vlekje bovenin op je lens?
4. Sjiep. Tsja, katten :+
5. Flipmoehoe
6. ouwesok Voor jullie twee geld hetzelfde, een portret van een hond/vos, doet me weinig. Wel mooi, maar niet voor deze wedstrijd
7. Junglebeast Met je pauw geld eigenlijk hetzelfde :@ Conclusie, ik ben geen dierenvriend :')
8. NorgeT Doet me weinig. Niet mooi, niet lelijk. Ik kan er weinig zinnigs over zeggen eigenlijk :@
9. Koelkastje Misschien was hij iets mooier geweest als je er echt recht onder gestaan had, maar dat is toch lastig te bereiken. Deze foto komt mooi op je af.
10.Worteltjestaart Mooie zonsopgang, mist alleen nog wat kleur of licht
11. MaGNeT Wielrenemsiejes O+ Maar los daarvan zie je mooi in haar blik dat ze er van baalt dat ze blijkbaar niet gewonnen heeft. Welke koers was dit?
12. nielsgeode, mooi portret met mooi licht. Zwart/wit past hier goed bij.
13. thesystem, mooi, maar er mist naar mijn idee net dat om wat hoger te eindigen.
14. Nalbandian Ik vind het mooi! mooie lucht en de maan staat er ook fraai op.
15. Thrilled Gewacht op de juiste omstandigheden? Blauw uur, beetje mist, prachtig!
16. 85 Mooie lucht _O_ en ik hou van bergfoto's dus dat is ook een streepje voor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152039941
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:16 schreef kanovinnie het volgende:

11. MaGNeT Wielrenemsiejes O+ Maar los daarvan zie je mooi in haar blik dat ze er van baalt dat ze blijkbaar niet gewonnen heeft. Welke koers was dit?
Energiewacht Tour - laatste etappe op eiland Borkum.
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2015 @ 16:51:40 #213
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_152044524
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
1. moche, beetje een 13 in een dozijn foto
2. Omeron, Compositie doet me niet zo veel eigenlijk.
3. Vrouw op het strand, maar zij lijkt niet scherp te zijn? Zit er trouwens een vlekje bovenin op je lens?
4. Sjiep. Tsja, katten :+
5. Flipmoehoe
6. ouwesok Voor jullie twee geld hetzelfde, een portret van een hond/vos, doet me weinig. Wel mooi, maar niet voor deze wedstrijd
7. Junglebeast Met je pauw geld eigenlijk hetzelfde :@ Conclusie, ik ben geen dierenvriend :')
8. NorgeT Doet me weinig. Niet mooi, niet lelijk. Ik kan er weinig zinnigs over zeggen eigenlijk :@
9. Koelkastje Misschien was hij iets mooier geweest als je er echt recht onder gestaan had, maar dat is toch lastig te bereiken. Deze foto komt mooi op je af.
10.Worteltjestaart Mooie zonsopgang, mist alleen nog wat kleur of licht
12. nielsgeode, mooi portret met mooi licht. Zwart/wit past hier goed bij.
13. thesystem, mooi, maar er mist naar mijn idee net dat om wat hoger te eindigen.
14. Nalbandian Ik vind het mooi! mooie lucht en de maan staat er ook fraai op.
15. Thrilled Gewacht op de juiste omstandigheden? Blauw uur, beetje mist, prachtig!
16. 85 Mooie lucht _O_ en ik hou van bergfoto's dus dat is ook een streepje voor.
Jij haat me zo dat je zelfs je mijn naam niet kunt typen he :D
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2015 @ 16:52:40 #214
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_152044562
Wat is de tussenstand! Misschien winnaar al bekend, nieuw thema dat we morgen kunnen beginnen op KDay
pi_152044638
wtf.. is het normaal dat je ineens van 1 km hoogte in de lucht spawned en te pletter valt :{ ? Heb nog geeneens een parachute..
pi_152045181
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:55 schreef Thrilled het volgende:
wtf.. is het normaal dat je ineens van 1 km hoogte in de lucht spawned en te pletter valt :{ ? Heb nog geeneens een parachute..
Als het GTA V is: nee...
pi_152045659
uhm verkeerde topic :')
  zondag 26 april 2015 @ 17:30:11 #218
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_152045720
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 17:28 schreef Thrilled het volgende:
uhm verkeerde topic :')
_O-!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_152046314
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Oke iedereen gestemd, wie heeft er gewonnen?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 00:03 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind dit thema juist vrij beperkt

Anyway, jij gaat winnen, verzin alvast n leuk nieuw thema. Iets technisch, dat we allemaal kunnen oefenen, zoals lowkey, highkey of bulb ofzo :)
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee vanaf t moment dat er n thema is, dat kan dus ook vanaf de 22e zijn
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:52 schreef SunChaser het volgende:
Wat is de tussenstand! Misschien winnaar al bekend, nieuw thema dat we morgen kunnen beginnen op KDay
Beste SunChaser, iets zegt me dat je ongeduldig van aard bent O-)
  maandag 27 april 2015 @ 13:58:58 #220
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_152070535
16 - Flipmoehoe. Gewoon een goede foto en ik heb een zwak voor hondjes.
15 - Thrilled - Mooi kleurcontrast.
14 - 85 - Kille maar indrukwekkende foto.
13 - thesystem - Ook een mooie lucht. Maar is dat hek nu kapot?
12 - Nalbandian - De maan blijft ook mij altijd wel fascineren. Al vind ik hem persoonlijk iets te vel.
11 - Ouwesok - Mooie scherptediepte!
10 - nielsgeode - Ben er nog niet over uit of ik het mooi vind dat het model compleet wegvalt in het donker.
9 - Sjiep - Goede foto, maar vind het niet erg spannend.
8 - Junglebeast - Leuk effect met de pauw. Blijven mooie beesten.
7 - NorgeT - Denk dat zonder de 1:1 verhouding dit beeld beter was geweest,
6 - Worteltjestaart - Idem.
5 - MaGNet - Op zich goed beeld. Maar mis wat spanning.
4 - MoChe - Vind geel op geel niet erg goed uit de verf komen.
3 - Koelkastje - Krijg een beetje hoofdpijn van dit beeld. Wel lekker psychedelisch.
2 - kanovinnie - Op zich aardig, maar denk dat de foto spannender gemaakt had kunnen worden met wat nabewerking. En ik zie ook erg veel ruis.
1 - SunChaser - Vind er weinig aan. Sorry.
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
  maandag 27 april 2015 @ 18:29:15 #221
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152076506
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 16:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jij haat me zo dat je zelfs je mijn naam niet kunt typen he :D
Je geeft jezelf echt te veel eer hoor. Moet een copy paste foutje zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152088633
uitslag is bekend, alleen TheSystem heeft niet gestemd.
Hij geeft iedereen behalve zichzelf 16 punten.

Erg tof ook dat iedereen commentaar bij zijn punten verdeling heeft gezet ^O^
Uitslag:
245 Thrilled
195 85
190 NorgeT
183 Nalbandian
174 Ouwesok
168 Sjiep
160 Koelkastje
139 Omeron
136 Junglebeast
134 Moche
129 Nielsgeode
129 MaGNeT
129 Flipmoehoe
116 Worteltjestaart
101 TheSystem
59 Sunchaser
38 Kanovinnie

Thrilled gefeliciteerd *O*
Aan jou de taak om zsm een nieuw onderwerp te verzinnen :)
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:30:33 #223
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152091367
Voor de mensen die nog willen weten waar ze naar keken op mijn foto :P!

Hmz...
pi_152091512
Feli Thrilled! Kom maar op met dat thema!

En ik ben nog nooit zo laag geeindigd volgens mij :{
blub blub
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:01:34 #225
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_152092030
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:37 schreef nielsgeode het volgende:
En ik ben nog nooit zo laag geeindigd volgens mij :{
Het viel mij ook tegen :'(

Ben benieuwd Thrilled :)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')