Hierbij mijn beoordeling en enige toelichting.
Blijft moeilijk, smaak is persoonlijk dus trek het je niet aan

1 - Kanonvinnie - tsja...

2 - Worteltjestaart - je ging de strijd aan met Kanonvinnie

3 - SunChaser - Die vlek bovenin leidt af, verder prima plaatje
4 - Nalbandian - prima foto van de maan, misschien zou hij donkerder en wat verscherpt meer uit de verf komen?
5 - MoChe - ik denk dat iedere crop hier had gekund, wel mooie foto
6 - thesystem - mooie foto, wat minder dan de vorige en vind hem ook niet zo 1:1 geschikt
7 - OmeRon - had hem mooier gevonden als er rechts nog wat berg was maar dat lukt niet zo makkelijk in 1:1

8 - Flipmoehoe - ooohhh... aaahhhh... extra punten voor dat koppie
9 - Junglebeast - zoals ik zei, hier kan je trots op zijn (als een pauw)
10 - Ouwesok - zo zou ik hem ook gekaderd hebben voor deze 1:1 competitie
11 - NorgeT - ja, toch wel, net als de foto van Thrilled leeft het door die afwijkende lijn
12 - Sjiep - gewoon een hele gave kattenplaat, zou hem zelf nog een tikkie naar rechts hebben geschoven maar dat is persoonlijke voorkeur
13 - 85 - foto pakt me, dat is niet uit te leggen
14 - Koelkastje - helemaal te wauw en LSD man! prima voor 1:1
15 - nielsgeode - heel mooi portret, had het in andere uitsnedes ook prima gedaan denk ik
16 - Thrilled - vind ik erg mooi voor een 1:1! De schuine "horizon" en toren met spiegeling geven hem net dat beetje extra
En wat betreft m'n eigen foto: ik vind het ook jammer van de achtergrond, als ze tegen een muurtje was gaan zitten was het beter geweest denk ik. Maar het ging me vooral om haar teleurstelling. Helemaal vanuit de USA naar Nederland (en Borkum) voor een tour en dan moeten afhaken omdat je net het peleton niet kan bijfietsen. Bedankt voor de op- en aanmerkingen