ouchquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nee skattie, niet alles gaat zo langzaam als bij jou
Ik had geen inspiratie anders.....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nee skattie, niet alles gaat zo langzaam als bij jou
Dat zal me eerlijk gezegd worst wezen, ben ooit eens toevallig hier verzeild geraakt en wanneer ik er genoeg van heb dan zwaai ik een keer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet komen er nog nieuwe gasten aanwaaien
maar één keertje?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zal me eerlijk gezegd worst wezen, ben ooit eens toevallig hier verzeild geraakt en wanneer ik er genoeg van heb dan zwaai ik een keer.
Dat is dan nog wel weer netjes van jequote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zal me eerlijk gezegd worst wezen, ben ooit eens toevallig hier verzeild geraakt en wanneer ik er genoeg van heb dan zwaai ik een keer.
oh ja én toedeledokiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe er dan nog wel ff Toedels bij.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... ik herkende je bijna niet niet![]()
Nieuwe UI?HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je slaapt nu vast al, maar ik reageer toch ff want ik vind het wel lullig om dan helemaal niet te reageren.
Ja, ik vond Emily niet zo goed meer bij me passen aangezien ik nu een blondine ben. Dus nu is het Gigi geworden.
Ok, bedankt voor deze mededeling.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi. Je slaapt nu vast al, maar ik reageer toch ff want ik vind het wel lullig om dan helemaal niet te reageren.
Ja, ik vond Emily niet zo goed meer bij me passen aangezien ik nu een blondine ben. Dus nu is het Gigi geworden.
Die was niet voor jou bedoeld. Negeer 'm dan gewoonquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor deze mededeling.
Zat je Gigi te googlen ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts gaat er ook weleens kwaad door naar me kijken.
Die slaapt nog niet hoor....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die was niet voor jou bedoeld. Negeer 'm dan gewoon.
FANNay krijgt wel een melding dat ze geciteerd is en dan kan ze klikken en mijn reactie lezen. Opgelost.
Volgens mij staat het openbaar en tsja dan krijg je soms wat botte opmerkingen om de oren.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die was niet voor jou bedoeld. Negeer 'm dan gewoon.
FANNay krijgt wel een melding dat ze geciteerd is en dan kan ze klikken en mijn reactie lezen. Opgelost.
Ow jee, ook nog een uur korter.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
iets met kruiden om straks misschien wat sneller te slapen
Wonen die ook bij jou? Hier heb ik er ook altijd 10-tallen in de omgeving zitten, samen met met 100 duiven en nog ander gevogelte... Haat die beesten en dan komen die mensen ook altijd hun oud brood storten hier ipv van bij hun thuis op het balkon ....quote:
ik hou van alles wat leeftquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wonen die ook bij jou? Hier heb ik er ook altijd 10-tallen in de omgeving zitten, samen met met 100 duiven en nog ander gevogelte... Haat die beesten en dan komen die mensen ook altijd hun oud brood storten hier ipv van bij hun thuis op het balkon ....
Ik zou er idd minder moeite mee hebben....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om naar te kijken, kan me daar uren met vermaken.
Whaaaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
er staan nog meer van die rare op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij staat het openbaar en tsja dan krijg je soms wat botte opmerkingen om de oren.
nietusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
ah iedereen zit weer bij de radio
tja dan maar
1 setje van mij en gelijk hele topic leeg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
ah iedereen zit weer bij de radio
tja dan maar
zit jij ook bij die radio gasten?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 setje van mij en gelijk hele topic leeg.
Het bestaat ook nogquote:
dan deze maar die is vast ook al geweestquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is al geweest. En ik ben gewoon polygaam
Ik zeg er niets vanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is al geweest. En ik ben gewoon polygaam
Da's wel handig.... niet te dicht bijelkaarquote:Op zondag 29 maart 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een Ghanese vriend van me had vrouw in Duitsland, 1 in Zweden en een Nederlandse.
vrouwen zijn vertrokken?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Uiteindelijke resultaat, heleboel kinderen en geen vrouw.
ja ja....quote:Op zondag 29 maart 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Alleen polygaam wat chats aangaat hoor
Dan is het goedquote:Op zondag 29 maart 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Alleen polygaam wat chats aangaat hoor
als jullie het maar veilig doenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
chat jij met Chufmans?ik dacht dat ik de enige was
Hij heb het tijd weten vol te houden maar ging toch wat fout toen vrouwen meer aandacht wilde.quote:
hij vroeg vannacht zelfs een lied voor me aan en verzocht de DJ om mij eenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
chat jij met Chufmans?ik dacht dat ik de enige was
tja.... die vrouwen zijn ook zo veeleisend tegenwoordig da's niksquote:Op zondag 29 maart 2015 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heb het tijd weten vol te houden maar ging toch wat fout toen vrouwen meer aandacht wilde.
nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zegquote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij vroeg vannacht zelfs een lied voor me aan en verzocht de DJ om mij eente geven
En dan ben je al onder de indruk?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij vroeg vannacht zelfs een lied voor me aan en verzocht de DJ om mij eente geven
dat is attentquote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet ff een inlogcode aanvragen of zo... Ik heb er geen verstand van, maar ik ga toch niet draaienquote:
Heb je serieus een bloemetje gestuurd?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
Zwangere vrouwen moet je toch een beetje vertroetelen ....
ah................... dat wordt nog wat...........quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een Spaans liedje met een kus en een bloem
Is toch een mooi nummer...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een Spaans liedje met een kus en een bloem
die kwam vannacht ook voorbij, mijn hemelquote:
o écht waar? gezellige boel danquote:Op zondag 29 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kwam vannacht ook voorbij, mijn hemel
Die heb ik dan weer gemist of is niet blijven hangen ...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kwam vannacht ook voorbij, mijn hemel
was volgens mij toen het net nacht wasquote:Op zondag 29 maart 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer gemist of is niet blijven hangen ...
quote:Op zondag 29 maart 2015 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al die emoties kan ik even niet meer bolwerken.
Toen stond de muziek nog niet aan hierquote:Op zondag 29 maart 2015 00:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was volgens mij toen het net nacht was
die kop van die goserquote:Op zondag 29 maart 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...
Dat is iig netter dan je vliegtuig in de franse alpen parkerenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
Die heeft zelfmoord gepleegd trouwens....
zijn auto tegen een boom gezet
Ik ga voorlopig nog niet vliegen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is iig netter dan je vliegtuig in de franse alpen parkeren
Da's waar, maar ik haal weer iets door elkaarj hij is van een flat gesprongen van het balkon af...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is iig netter dan je vliegtuig in de franse alpen parkeren
slaapliedje voor jou dan...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet maar eens gaan slapen, drukke dag morgen
behalve als ze laag vliegenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze nemen gelukkig nooit deze, ernaast staat er 1 die 4 verdiepingen hoger is.
Ik had nog niet gekeken, en Rex Gildo'tje?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik haal weer iets door elkaarj hij is van een flat gesprongen van het balkon af...
is Rex ook gesprongen dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog niet gekeken, en Rex Gildo'tje?
Trusten DDMquote:Op zondag 29 maart 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet maar eens gaan slapen, drukke dag morgen
ja verdamt... ik zie hetquote:
Die is nooit gelukkig geweestquote:Op zondag 29 maart 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ja verdamt... ik zie hetwist ik niet
![]()
Op 23 oktober 1999 viel hij uit het raam van zijn appartement te München, drie dagen later overleed hij aan zijn verwondingen. Er wordt nog steeds gespeculeerd over de val.
Ja, het lullige is altijd dat ze vaak iemand meenemen de dood is...quote:
Die zal in het écht reuze meevallen gok ik zoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt MM de hooligan ook nog ff op de koffie, wat wil je meer.
Ieeuww...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]die is wel een beetje koud, maar ik ken het wel effe in de magnetron opwarmen voor je
Welja, de wilde haren zijn er wel van af.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zal in het écht reuze meevallen gok ik zo
Hij heeft wel veel noten op zijn zang.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zal in het écht reuze meevallen gok ik zo
clean van wat?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welja, de wilde haren zijn er wel van af.
Ben al 5 jaar clean...
Sorry, het liep allemaal even anders vandaag dan gepland...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
De hele morgen zitten wachten met mijn haar in de krul
Hij jaagt weleens iemand weg jaquote:Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel noten op zijn zang.
Watskebeurt dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, het liep allemaal even anders vandaag dan gepland...
Dacht juist dat ie vriendjes met King was ....quote:Op zondag 29 maart 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij jaagt weleens iemand weg jamoet ie niet doen want dan is er straks niemand meer
over
Dat weet ik niet precies hoe dat zit tussen die twee ....quote:Op zondag 29 maart 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht juist dat ie vriendjes met King was ....
Denken is niet je sterkste punt.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht juist dat ie vriendjes met King was ....
Ik had vandaag mijn draaibeurt in Noord.quote:
Da's niet lolligquote:Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn draaibeurt in Noord.
Je weet wel, die ene waar we de meet zouden houden en waarbij jij geen foto's wilde.
Alles zou geregeld zijn vanaf het mengpaneel, dat bleek dus niet het geval te zijn en dus kon ik last minute zelf alles regelen. De juiste kabels vergeten en zo ben ik vandaag 4 keer heen en weer door de Coentunnel gereden om alles op tijd in orde te krijgen.
Dat dus...
Jongens, please...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies hoe dat zit tussen die twee ....
maar dat mag MM zeggen
Haha, dat was bij mij dus nooit gebeurd, neem de hele zooi zelf mee.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn draaibeurt in Noord.
Je weet wel, die ene waar we de meet zouden houden en waarbij jij geen foto's wilde.
Alles zou geregeld zijn vanaf het mengpaneel, dat bleek dus niet het geval te zijn en dus kon ik last minute zelf alles regelen. De juiste kabels vergeten en zo ben ik vandaag 4 keer heen en weer door de Coentunnel gereden om alles op tijd in orde te krijgen.
Dat dus...
Op mijn tweede sloopte ik al de schaapjes in de kerststal.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nooit iets gesloopt, dat vind ik ook niks...
Dat had ik ook kunnen doen, maar dat was vooraf besproken en niet nodig geacht.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Haha, dat was bij mij dus nooit gebeurd, neem de hele zooi zelf mee.
Dat zou ik ook doen idd... Zorgen dat je de tijd over hebt om dat bakkie bij Fann te doen... Maar goed ik ben geen DJ...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Haha, dat was bij mij dus nooit gebeurd, neem de hele zooi zelf mee.
Ik heb ook wel eens iets kapot gemaakt, maar nooit als voetbalfan...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op mijn tweede sloopt ik al de schaapjes in de kerststal.
De beste stuurlui...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen idd... Zorgen dat je de tijd over hebt om dat bakkie bij Fann te doen... Maar goed ik ben geen DJ...
Da's makkelijk meenemen...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb sinds die radio nu wel een mixx appje
Zo erg is dat ook weer niet... Ik ook ooit maar 1 ...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een Fokker op de koffie gehad bedenk ik me nu
Was nooit voetbalfan maar heb wel het nodige gemolesteerd in de loop der jaren.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iets kapot gemaakt, maar nooit als voetbalfan...
Dat valt dan reuze meequote:Op zondag 29 maart 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo erg is dat ook weer niet... Ik ook ooit maar 1 ...
Jij bent gewoon een koeligan...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was nooit voetbalfan maar heb wel het nodige gemolesteerd in de loop der jaren.
volgens mij was jij wel een beetje gajesquote:Op zondag 29 maart 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Drink geen koffie, daar word ik hyperactief van.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo erg is dat ook weer niet... Ik ook ooit maar 1 ...
vergeet de klok niet een uur vooruit te zettenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:13 schreef MadMaster het volgende:
Zo drankje doen, douchen en m'n nest in.
Het is mooi voor gisteren...
Ik ben meer een thuiskijker.... In zo'n stadion zijn het van die kleine mannetjes... Op Wesley na dan ..die is echt een lilliputter...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vee van de richel, de Flodder serie kijk ik elk jaar een keer.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij was jij wel een beetje gajes
achteruit toch?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
vergeet de klok niet een uur vooruit te zetten
O ja, alhoewel dat bij de meeste automatisch gaat...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
vergeet de klok niet een uur vooruit te zetten
Adios Amigo!quote:Op zondag 29 maart 2015 01:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, alhoewel dat bij de meeste automatisch gaat...
Adios!
Ook als ik straks pas ga slapen?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, er gaat zomaar een uur verloren.
dan was het toch langer licht ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grote onzin eigenlijk om de tijd te verzetten.
Economisch voordeel was het idee, door te besparen volgens mij...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grote onzin eigenlijk om de tijd te verzetten.
Alsof jij die nog hebt?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
De biologische klok verandert echt niet door uurtje verschil.
jouw biologische klok is toch al naar de klotequote:Op zondag 29 maart 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
De biologische klok verandert echt niet door uurtje verschil.
Op wat?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Economisch voordeel was het idee, door te besparen volgens mij...
Die van mij is juist erg regelmatig.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jouw biologische klok is toch al naar de klote
regelmatig naar de klote? zo kan je het ook zien, gewoon een ander ritmequote:Op zondag 29 maart 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij is juist erg regelmatig.
het blijft toch langer licht?quote:
Ja en ik zie dat als een voordeel, in de ochtend valt er weinig te regelen en dan slaap ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
regelmatig naar de klote? zo kan je het ook zien, gewoon een ander ritme
Gewoon zo leven wat en hoe het beste bij jou pastquote:Op zondag 29 maart 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en ik zie dat als een voordeel, in de ochtend valt er weinig te regelen en dan slaap ik.
Die verlichting gaat toch ook uur later uit dan of worden de dagen ineens langer door zomertijd?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
het blijft toch langer licht?![]()
Dus denk alleen maar aan de straatverlichting, alles een uur later aan. zal toch wel
besparend werken dan?
o ja, straatverlichting is misschien geen goed voorbeeldquote:Op zondag 29 maart 2015 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die verlichting gaat toch ook uur later uit dan of worden de dagen ineens langer door zomertijd?
Er moet iemand bij de gemeente zitten die zorgt dat de lichten uitgaan op de zomertijd ... Of ergens anders.. ALs het moet kan ik er ook voor zorgen, gelijk weer 6 maanden werkquote:Op zondag 29 maart 2015 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, straatverlichting is misschien geen goed voorbeeld![]()
ik ben te moe om na te denken maar je hebt gelijk
En hoe af te tappenquote:Op zondag 29 maart 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger wist ik precies hoe een lantaarnpaal uit te schoppen.
Jij gaat slapen wanneer het licht wordt.... maar ook niet altijd....quote:Op zondag 29 maart 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of vroeg, net zoals je het ziet natuurlijk.
Die race is dodelijk saai maar ben wel benieuwd weer.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij gaat slapen wanneer het licht wordt.... maar ook niet altijd....
Ik probeer het wanneer het donker is en wordt wakker van het licht... Gelukkig ook niet altijd.
Maar Maxje is over minder dan 6 uur... OK 5 zijn genoeg...
Hoop dat het gaat regenen... zoals bij de trainingquote:Op zondag 29 maart 2015 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die race is dodelijk saai maar ben wel benieuwd weer.
Nog zo iemand die loopt te klagen,,, Die nachtbrakers zijn eigenlijk gewoon mietjes ....quote:Op zondag 29 maart 2015 03:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een goedenacht, ben je net thuis en is het verdorie een uur later dan ik dacht....tering, mijn hele biologische klok van slag...
Die hebben er ook meest last van.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog zo iemand die loopt te klagen,,, Die nachtbrakers zijn eigenlijk gewoon mietjes ....
Nee joh, maar die klok opeens vooruit is even vreemd als je het wel wist en het toch onverwacht komt.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog zo iemand die loopt te klagen,,, Die nachtbrakers zijn eigenlijk gewoon mietjes ....
Geen slecht idee.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laat ze die tijd om 12u overdag verzetten of zo.
Jij denkt meteen een stap verder in je eigen voordeel, niet gek bedacht ook. Maar is dat uur dan betaald of onbetaald?quote:Op zondag 29 maart 2015 03:40 schreef chufi het volgende:
Als ik zou werken zou ik kiezen voor woensdag middag en dan lekker vroeg naar huis
Ja ehh vorig jaar heb ik gewoon betaald gekregenquote:Op zondag 29 maart 2015 03:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij denkt meteen een stap verder in je eigen voordeel, niet gek bedacht ook. Maar is dat uur dan betaald of onbetaald?
quote:Op zondag 29 maart 2015 03:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen denkt in zijn eigen voordeel.
Zou het? Ik neem het iig zo van je aan.quote:
Ga daar vanuit en alles meer is meegenomen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou het? Ik neem het iig zo van je aan.
Nee, zelfs als twee honden om een bot vechten, gaat een derde er mee vandoor.quote:
Dat is les 1.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mensen zijn niet te vertrouwen, onberekenbaar, onvoorspelbaar en nog wel wat meer dingen.
Koolmeesjes ook, veel leuker dan duiven en meeuwen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 vogeltjes die nestje maken in spleet tussen 2 muren kan ik uren van genieten.
Hier ook koolmeesjes en roodborstjes, maar helaas ook duiven en die schijten de boel onder, ik ben dus geen fan van duiven. En meeuwen vind je hier niet. Wel fazanten op de heide hier.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er komen ook roodborstjes hier op het balkon.
Eenden en ganzen zijn mooi om te zien als ze in V formatie vliegen.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw wel geniaal hoe die met zijn allen in de lucht kunnen vliegen.
Truste.quote:
was de bedoeling, stond al klaar en toen kreeg ik een telefoontje dat de wedstrijd niet doorgaat. Jammer maar dan ga ik maar oefenen, ben nu toch wakkerquote:Op zondag 29 maart 2015 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat een enthousiasme. Mag je weer ballen meppen vandaag?
jammer, maar goed, gelukkig kan je dan gaan oefenenquote:Op zondag 29 maart 2015 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
was de bedoeling, stond al klaar en toen kreeg ik een telefoontje dat de wedstrijd niet doorgaat. Jammer maar dan ga ik maar oefenen, ben nu toch wakker
Ontbijtje maken voor mw. MM en zo...quote:Op zondag 29 maart 2015 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, de heren zijn er ook weer vroeg bij zie ik. Ik lig een beetje wakket te worden, over een half uur moet ik echt opstaan.
da's liefquote:Op zondag 29 maart 2015 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontbijtje maken voor mw. MM en zo...
Een uur?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Telefoontje of ik eerder kan komen vandaag. Ja euh, ik lig nog in mijn bed, ik ga mijn best doen om er evt iets eerder te zijn,maar ik heb nog wel ruim een uur nodig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |