quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:40 schreef chufi het volgende:
Shit, kruidenmaalding schiet los boven mn eten... Gelukkig was het nog ongemalen en was het redelijk makkelijk weg te scheppen ...
Das heel andere koek !! ook fijn gemalen en zo ....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef FANN het volgende:
En een keer per ongeluk kaneel in mijn aardappelpuree i.p.v. nootmuskaat, da's ook
vrij goor kan ik je vertellen
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Das heel andere koek !! ook fijn gemalen en zo ....
ik ook nietquote:
Ja ik ga ook straks eten, Pizza is besteldquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik merk het straks wel wanneer ik het ga eten,....Suddert nog even lekker door....
Wel bij Dominos tochquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik ga ook straks eten, Pizza is besteld
O, la maar lekker over de rooie gaan .... ik zal er niet minder om etenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gaan er weer mensen over de rooie ....
Zal je worst wezen dusquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
O, la maar lekker over de rooie gaan .... ik zal er niet minder om eten
ja eigenlijk welquote:
Smakelijk Fann Latersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel![]()
ik ga zo lekker eten en daarna nog even Better Call Saul kijken...![]()
tot later
doei
Wie gaat er over de rooie als Fann een pizza bij Domino's besteld?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan gaan er weer mensen over de rooie ....
Mocht het zover komen, dan zit ik mijn tijd wel uit hoor. Er is nog van alles te doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar veel langer niet hoor... Heb meelij met Mo... In zn familie gaan ze tot over de 100, dus die is nog maar net halverwege...
Ik ga geen namen meer noemen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie gaat er over de rooie als Fann een pizza bij Domino's besteld?
Was pittig met die extra kruiden.... En als de stroom er mee ophoudt kijkik wel gewoon bij de burenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, dan zit ik mijn tijd wel uit hoor. Er is nog van alles te doen.
Toch bedankt dat je meelij hebt, dat vind ik wel aardig van je. En dat is geen grap, dat meen ik.
Smakelijk eten luitjes, dat ga ik nu ook maar even doen, ik kan wel een hapje gebruiken.
Hopelijk voor de voetballiefhebbers straks geen stroomstoring, want dan worden ze gek en gaan rare dingen doen.
behoorlijk maar daar trek ik me weinig van aan....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:04 schreef sacha het volgende:
[..]
maakt het uit, de sfeer hier is toch al zwaar verziekt
Ik kan wel wat stimulea gebruiken....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal ik wat sfeerverhogende clipjes posten dan?
Als je vegetariër bent is alles goor?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Fann is vegetarier dus dan maakt het niet uit ....
Juist, daar wen je dan aanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je vegetariër bent is alles goor?.
daar kan King je alles over vertellen maar die heeft momenteel nogal last van zijn PTSSquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Fokkers aan de string? Oeh, sexy... en hoe bevalt het?.
zelfs de sexquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als je vegetariër bent is alles goor?.
precies, anders zijn het aannamesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst eens proberen voor ik daar een uitlating over doe
Beetje laf, eerst de boel proberen op te naaien en dan terug krabbelen.quote:
ik ga slapenquote:
dus ik kan álles eten omdat ik vegetarier ben?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Fann is vegetarier dus dan maakt het niet uit ....
Nou.... en niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
daar kan King je alles over vertellen maar die heeft momenteel nogal last van zijn PTSS
oe... ik herkende je bijna niet nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Fokkers aan de string? Oeh, sexy... en hoe bevalt het?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
Mijn Spaanse schoonmoeder ging speciaal voor de koffie naar de Appie en dan kwam ze weer thuis met een pak grijs toiletpapier...Een maand je schmoeder op bezoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En die koffie van appie idd ik snap niet goed waarom er van die koffiecorners zijn daar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |