quote:
Ajb:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
binnen 3 weken 5 kilo kwijt, is niet goed
hartzeer, gaat wel weer over. Bekend fenomeen bij mij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje nee! Is er meer aan de hand dan de rug? Zie je wel een arts?
Tijd heelt alle wonden etcquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hartzeer, gaat wel weer over. Bekend fenomeen bij mij.
ik taal echt niet meer naar chocola. Misschien toch maar weer beginnen en dan weer stoppen als ik verder weer genoeg eten binnenkrijg. Ik weet dat ik, na even doorzetten, chocola altijd vrij makkelijk wegkrijg, maar ik probeer het nu nog even met verstandigere keuzes als smoothies. Doe wel een uur over een smoothie, maar hij gaat wel naar binnen. Gelukkig vandaag en morgen op mijn werk eten, dan eet ik tenminste nog wat en ik hoop dat de sushi maandag ook lukt en misschien heb ik het dan weer doorbroken.quote:
Magnoliaquote:
ik zie geen afbeelding er staatquote:
ik zie ook geen afbeelding staanquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zie geen afbeelding er staat
magnolia-1.jpg
Ja die ruiken lekker
Nu zie ik niets ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie ook geen afbeelding staan![]()
[ afbeelding ]
nu wel...
Dan moet je het maar zien als ''elk nadeel hep zijn voordeel''quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste kilo was door het laten staan van de chocola, dus dat werkte prima. Zal komende week eens kijken, ik gok dat ik al mijn spijkerbroeken weer pas.
Zo is dat !!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je het maar zien als ''elk nadeel hep zijn voordeel''![]()
Omdat je toch wilde afvallen.... ja je moet toch altijd de positieve kant zoeken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |