Maar je weegt al bijna niets ....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan altijd maar, maar ik geef toe, soms is het lastig
Nee, dat niet....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zal best.... Maar nog geen hartbrekende zaken
Ja maar veel langer niet hoor... Heb meelij met Mo... In zn familie gaan ze tot over de 100, dus die is nog maar net halverwege...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja we zijn er nog niet Chufmisschien moeten we nog 30 jaar ofzo
in het clipje van Finkersquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef FANN het volgende:
Van 10 liter bietensap knap je ook niet op
Nee, zo oud hoeft voor mij ook niet, of het moet zonder problemen gaan, maar dat zal wel niet ....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar veel langer niet hoor... Heb meelij met Mo... In zn familie gaan ze tot over de 100, dus die is nog maar net halverwege...
We hebben nu al genoeg te klagen ...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, zo oud hoeft voor mij ook niet, of het moet zonder problemen gaan, maar dat zal wel niet ....
Ja was grappig..... Finkers is een enorme droogkloot... Ik mag hem welquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
grappig clipje. moet je effe luisteren dan
ja lekker dat droge, kan ik ook wel om lachenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was grappig..... Finkers is een enorme droogkloot... Ik mag hem wel
Bij de supermarkt is de koffie altijd gratis ... Niet dat ik het neem...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
Ik was in Amstelveen koffiedrinken in de Bijenkorf, staat er gewoon een automaat
moet je zelf op een knoppie drukken en je kopje eronder zetten, 2.75 euro![]()
Belachelijk eigenlijk, maar goed was wel lekkere koffieen het gebakje was ook niet
smerig
Wat let je? Pizzas genoegquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:12 schreef FANN het volgende:
Ik heb écht zin om vandaag een lekkere gore vette Pizza te eten eigenlijk
Ik ga niet naar de Supermarkt om koffie te drinkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de supermarkt is de koffie altijd gratis ... Niet dat ik het neem...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow.. dat ga ik eens even bekijken.... een Roti zou ook wel lekker zijn eigenlijk, zonder de kip danquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Supermarkt om koffie te drinkenals je toevallig een keertje neemt
omdat je er aan toe bent oké, heb ik 1x gedaan bij AH, maar om nou daar met je krantje
te gaan zitten ...![]()
en die mensen heb je...Mijn Spaanse schoonmoeder ging speciaal voor de koffie naar de Appie en dan kwam ze weer thuis met een pak grijs toiletpapier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Spaanse schoonmoeder ging speciaal voor de koffie naar de Appie en dan kwam ze weer thuis met een pak grijs toiletpapier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een ramp.... sorry ik was even aan het kijken bij dat eten enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |