Koolmeesjes ook, veel leuker dan duiven en meeuwen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 vogeltjes die nestje maken in spleet tussen 2 muren kan ik uren van genieten.
Hier ook koolmeesjes en roodborstjes, maar helaas ook duiven en die schijten de boel onder, ik ben dus geen fan van duiven. En meeuwen vind je hier niet. Wel fazanten op de heide hier.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er komen ook roodborstjes hier op het balkon.
Eenden en ganzen zijn mooi om te zien als ze in V formatie vliegen.quote:Op zondag 29 maart 2015 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw wel geniaal hoe die met zijn allen in de lucht kunnen vliegen.
Truste.quote:
was de bedoeling, stond al klaar en toen kreeg ik een telefoontje dat de wedstrijd niet doorgaat. Jammer maar dan ga ik maar oefenen, ben nu toch wakkerquote:Op zondag 29 maart 2015 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat een enthousiasme. Mag je weer ballen meppen vandaag?
jammer, maar goed, gelukkig kan je dan gaan oefenenquote:Op zondag 29 maart 2015 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
was de bedoeling, stond al klaar en toen kreeg ik een telefoontje dat de wedstrijd niet doorgaat. Jammer maar dan ga ik maar oefenen, ben nu toch wakker
Ontbijtje maken voor mw. MM en zo...quote:Op zondag 29 maart 2015 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, de heren zijn er ook weer vroeg bij zie ik. Ik lig een beetje wakket te worden, over een half uur moet ik echt opstaan.
da's liefquote:Op zondag 29 maart 2015 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontbijtje maken voor mw. MM en zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |