Jij gaat slapen wanneer het licht wordt.... maar ook niet altijd....quote:Op zondag 29 maart 2015 03:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of vroeg, net zoals je het ziet natuurlijk.

Die race is dodelijk saai maar ben wel benieuwd weer.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij gaat slapen wanneer het licht wordt.... maar ook niet altijd....
Ik probeer het wanneer het donker is en wordt wakker van het licht... Gelukkig ook niet altijd.
Maar Maxje is over minder dan 6 uur... OK 5 zijn genoeg...

Hoop dat het gaat regenen... zoals bij de trainingquote:Op zondag 29 maart 2015 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die race is dodelijk saai maar ben wel benieuwd weer.

Nog zo iemand die loopt te klagen,,, Die nachtbrakers zijn eigenlijk gewoon mietjes ....quote:Op zondag 29 maart 2015 03:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een goedenacht, ben je net thuis en is het verdorie een uur later dan ik dacht....tering, mijn hele biologische klok van slag...

Die hebben er ook meest last van.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog zo iemand die loopt te klagen,,, Die nachtbrakers zijn eigenlijk gewoon mietjes ....

Nee joh, maar die klok opeens vooruit is even vreemd als je het wel wist en het toch onverwacht komt.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog zo iemand die loopt te klagen,,, Die nachtbrakers zijn eigenlijk gewoon mietjes ....

Geen slecht idee.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laat ze die tijd om 12u overdag verzetten of zo.

Jij denkt meteen een stap verder in je eigen voordeel, niet gek bedacht ook. Maar is dat uur dan betaald of onbetaald?quote:Op zondag 29 maart 2015 03:40 schreef chufi het volgende:
Als ik zou werken zou ik kiezen voor woensdag middag en dan lekker vroeg naar huis

Ja ehh vorig jaar heb ik gewoon betaald gekregenquote:Op zondag 29 maart 2015 03:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij denkt meteen een stap verder in je eigen voordeel, niet gek bedacht ook. Maar is dat uur dan betaald of onbetaald?

quote:Op zondag 29 maart 2015 03:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen denkt in zijn eigen voordeel.
Zou het? Ik neem het iig zo van je aan.quote:

Ga daar vanuit en alles meer is meegenomen.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou het? Ik neem het iig zo van je aan.

Nee, zelfs als twee honden om een bot vechten, gaat een derde er mee vandoor.quote:

Dat is les 1.quote:Op zondag 29 maart 2015 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mensen zijn niet te vertrouwen, onberekenbaar, onvoorspelbaar en nog wel wat meer dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |