als jullie het maar veilig doenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
chat jij met Chufmans?ik dacht dat ik de enige was
Hij heb het tijd weten vol te houden maar ging toch wat fout toen vrouwen meer aandacht wilde.quote:
hij vroeg vannacht zelfs een lied voor me aan en verzocht de DJ om mij eenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
chat jij met Chufmans?ik dacht dat ik de enige was
tja.... die vrouwen zijn ook zo veeleisend tegenwoordig da's niksquote:Op zondag 29 maart 2015 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heb het tijd weten vol te houden maar ging toch wat fout toen vrouwen meer aandacht wilde.
nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zegquote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij vroeg vannacht zelfs een lied voor me aan en verzocht de DJ om mij eente geven
En dan ben je al onder de indruk?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij vroeg vannacht zelfs een lied voor me aan en verzocht de DJ om mij eente geven
dat is attentquote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet ff een inlogcode aanvragen of zo... Ik heb er geen verstand van, maar ik ga toch niet draaienquote:
Heb je serieus een bloemetje gestuurd?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
Zwangere vrouwen moet je toch een beetje vertroetelen ....
ah................... dat wordt nog wat...........quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een Spaans liedje met een kus en een bloem
Is toch een mooi nummer...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een Spaans liedje met een kus en een bloem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |