als jullie het maar veilig doenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
chat jij met Chufmans?ik dacht dat ik de enige was

Hij heb het tijd weten vol te houden maar ging toch wat fout toen vrouwen meer aandacht wilde.quote:

hij vroeg vannacht zelfs een lied voor me aan en verzocht de DJ om mij eenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
chat jij met Chufmans?ik dacht dat ik de enige was

tja.... die vrouwen zijn ook zo veeleisend tegenwoordig da's niksquote:Op zondag 29 maart 2015 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heb het tijd weten vol te houden maar ging toch wat fout toen vrouwen meer aandacht wilde.

nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zegquote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij vroeg vannacht zelfs een lied voor me aan en verzocht de DJ om mij eente geven

En dan ben je al onder de indruk?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij vroeg vannacht zelfs een lied voor me aan en verzocht de DJ om mij eente geven

dat is attentquote:Op zondag 29 maart 2015 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

Je moet ff een inlogcode aanvragen of zo... Ik heb er geen verstand van, maar ik ga toch niet draaienquote:

Heb je serieus een bloemetje gestuurd?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
Zwangere vrouwen moet je toch een beetje vertroetelen ....

ah................... dat wordt nog wat...........quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een Spaans liedje met een kus en een bloem

Is toch een mooi nummer...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een Spaans liedje met een kus en een bloem

die kwam vannacht ook voorbij, mijn hemelquote:

o écht waar? gezellige boel danquote:Op zondag 29 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kwam vannacht ook voorbij, mijn hemel

Die heb ik dan weer gemist of is niet blijven hangen ...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die kwam vannacht ook voorbij, mijn hemel

was volgens mij toen het net nacht wasquote:Op zondag 29 maart 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer gemist of is niet blijven hangen ...

quote:Op zondag 29 maart 2015 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al die emoties kan ik even niet meer bolwerken.

Toen stond de muziek nog niet aan hierquote:Op zondag 29 maart 2015 00:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was volgens mij toen het net nacht was

die kop van die goserquote:Op zondag 29 maart 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...

Dat is iig netter dan je vliegtuig in de franse alpen parkerenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
Die heeft zelfmoord gepleegd trouwens....
zijn auto tegen een boom gezet

Ik ga voorlopig nog niet vliegen.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is iig netter dan je vliegtuig in de franse alpen parkeren

Da's waar, maar ik haal weer iets door elkaarj hij is van een flat gesprongen van het balkon af...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is iig netter dan je vliegtuig in de franse alpen parkeren

slaapliedje voor jou dan...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet maar eens gaan slapen, drukke dag morgen

behalve als ze laag vliegenquote:Op zondag 29 maart 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze nemen gelukkig nooit deze, ernaast staat er 1 die 4 verdiepingen hoger is.

Ik had nog niet gekeken, en Rex Gildo'tje?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik haal weer iets door elkaarj hij is van een flat gesprongen van het balkon af...

is Rex ook gesprongen dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog niet gekeken, en Rex Gildo'tje?

Trusten DDMquote:Op zondag 29 maart 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik moet maar eens gaan slapen, drukke dag morgen

ja verdamt... ik zie hetquote:

Die is nooit gelukkig geweestquote:Op zondag 29 maart 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ja verdamt... ik zie hetwist ik niet
![]()
Op 23 oktober 1999 viel hij uit het raam van zijn appartement te München, drie dagen later overleed hij aan zijn verwondingen. Er wordt nog steeds gespeculeerd over de val.

Ja, het lullige is altijd dat ze vaak iemand meenemen de dood is...quote:

Die zal in het écht reuze meevallen gok ik zoquote:Op zondag 29 maart 2015 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt MM de hooligan ook nog ff op de koffie, wat wil je meer.

Ieeuww...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]die is wel een beetje koud, maar ik ken het wel effe in de magnetron opwarmen voor je

Welja, de wilde haren zijn er wel van af.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zal in het écht reuze meevallen gok ik zo

Hij heeft wel veel noten op zijn zang.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zal in het écht reuze meevallen gok ik zo

clean van wat?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welja, de wilde haren zijn er wel van af.
Ben al 5 jaar clean...

Sorry, het liep allemaal even anders vandaag dan gepland...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
De hele morgen zitten wachten met mijn haar in de krul

Hij jaagt weleens iemand weg jaquote:Op zondag 29 maart 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel noten op zijn zang.

Watskebeurt dan?quote:Op zondag 29 maart 2015 01:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, het liep allemaal even anders vandaag dan gepland...

Dacht juist dat ie vriendjes met King was ....quote:Op zondag 29 maart 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij jaagt weleens iemand weg jamoet ie niet doen want dan is er straks niemand meer
over

Dat weet ik niet precies hoe dat zit tussen die twee ....quote:Op zondag 29 maart 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht juist dat ie vriendjes met King was ....

Denken is niet je sterkste punt.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht juist dat ie vriendjes met King was ....

Ik had vandaag mijn draaibeurt in Noord.quote:

Da's niet lolligquote:Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn draaibeurt in Noord.
Je weet wel, die ene waar we de meet zouden houden en waarbij jij geen foto's wilde.
Alles zou geregeld zijn vanaf het mengpaneel, dat bleek dus niet het geval te zijn en dus kon ik last minute zelf alles regelen. De juiste kabels vergeten en zo ben ik vandaag 4 keer heen en weer door de Coentunnel gereden om alles op tijd in orde te krijgen.
Dat dus...

Jongens, please...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies hoe dat zit tussen die twee ....
maar dat mag MM zeggen

Haha, dat was bij mij dus nooit gebeurd, neem de hele zooi zelf mee.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vandaag mijn draaibeurt in Noord.
Je weet wel, die ene waar we de meet zouden houden en waarbij jij geen foto's wilde.
Alles zou geregeld zijn vanaf het mengpaneel, dat bleek dus niet het geval te zijn en dus kon ik last minute zelf alles regelen. De juiste kabels vergeten en zo ben ik vandaag 4 keer heen en weer door de Coentunnel gereden om alles op tijd in orde te krijgen.
Dat dus...

Op mijn tweede sloopte ik al de schaapjes in de kerststal.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nooit iets gesloopt, dat vind ik ook niks...

Dat had ik ook kunnen doen, maar dat was vooraf besproken en niet nodig geacht.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Haha, dat was bij mij dus nooit gebeurd, neem de hele zooi zelf mee.

Dat zou ik ook doen idd... Zorgen dat je de tijd over hebt om dat bakkie bij Fann te doen... Maar goed ik ben geen DJ...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Haha, dat was bij mij dus nooit gebeurd, neem de hele zooi zelf mee.

Ik heb ook wel eens iets kapot gemaakt, maar nooit als voetbalfan...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op mijn tweede sloopt ik al de schaapjes in de kerststal.

De beste stuurlui...quote:Op zondag 29 maart 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen idd... Zorgen dat je de tijd over hebt om dat bakkie bij Fann te doen... Maar goed ik ben geen DJ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |