ouchquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nee skattie, niet alles gaat zo langzaam als bij jou
Ik had geen inspiratie anders.....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nee skattie, niet alles gaat zo langzaam als bij jou
Dat zal me eerlijk gezegd worst wezen, ben ooit eens toevallig hier verzeild geraakt en wanneer ik er genoeg van heb dan zwaai ik een keer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet komen er nog nieuwe gasten aanwaaien
maar één keertje?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zal me eerlijk gezegd worst wezen, ben ooit eens toevallig hier verzeild geraakt en wanneer ik er genoeg van heb dan zwaai ik een keer.
Dat is dan nog wel weer netjes van jequote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zal me eerlijk gezegd worst wezen, ben ooit eens toevallig hier verzeild geraakt en wanneer ik er genoeg van heb dan zwaai ik een keer.
oh ja én toedeledokiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe er dan nog wel ff Toedels bij.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... ik herkende je bijna niet niet![]()
Nieuwe UI?HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je slaapt nu vast al, maar ik reageer toch ff want ik vind het wel lullig om dan helemaal niet te reageren.
Ja, ik vond Emily niet zo goed meer bij me passen aangezien ik nu een blondine ben. Dus nu is het Gigi geworden.
Ok, bedankt voor deze mededeling.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi. Je slaapt nu vast al, maar ik reageer toch ff want ik vind het wel lullig om dan helemaal niet te reageren.
Ja, ik vond Emily niet zo goed meer bij me passen aangezien ik nu een blondine ben. Dus nu is het Gigi geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |