Dit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:36 schreef marc0871 het volgende:
zou ik alleen bespreekbaar vinden als die 'andere seksuele contacten' met een vrouw zou zijn.
Dit wel. Ik denk niet dat een open relatie voor mij zou werken, maar het is wat dat betreft wel bespreekbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:24 schreef Sekhmet het volgende:
Het is zeker bespreekbaar. Maar wil wel weten waarom hij dit zou willen en hoe hij er 'invulling' aan wil geven.
Ook zou ik wel willen dat er duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden waar we ons beide goed bij voelen.
Was ook niet zo dat partners in de kroeg opgepikt werden en er met dat doel uitgegaan werd. Op die manier hoeft het om mij ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:22 schreef jaha het volgende:
Het is wel iets dat meestal vanaf het begin toch wel duidelijk is lijkt me?
Sommige mensen zijn nu eenmaal seksueel onverzadigbaar.
Het zou voor mij geen dealbreker zijn, maar ik zou het ook niet erg fijn vinden. Ik zou er niet tegen kunnen als mijn partner achter mijn rug met anderen flirt met als doel om seks met hen te hebben. Maar als ze een open relatie voorstaat dan accepteer je dat er dingen als dat kunnen gebeuren.
Voorstellen mag toch altijd?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:25 schreef Blijdoener het volgende:
Ik zou liever hebben dat mijn vriend stiekem vreemdgaat en ik er niet achter kom. Zodat hij er wel een rotgevoel aan over houdt.
Denk dat er dan meer overblijft van de relatie dan met een open relatie. Als hij dat zou voorstellen zou ik het meteen uitmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Zo nu en dan neuk je gewoon liever een andere kerelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:45 schreef Koettie het volgende:
Tja, ik heb er een dus kan moeilijk nog doen alsof ik het me niet kan voorstellen.
Maar mijn vriend had wel iets van huh toen ik het voorstelde. Was nog tijdens het daten. Hij vroeg of het exclusief was nu en ik had daar eigenlijk nog geen zin in. Kwam net uit een lange relatie en vond het wel goed zo. Hij vond het eerst vreemd maar inmiddels 2 jaar samen en nog steeds open relatie. Hij snapt dat een open relatie helemaal geen afbreuk doet aan liefde en hoe gek ik op hem ben.
Zolang?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit wel. Ik denk niet dat een open relatie voor mij zou werken, maar het is wat dat betreft wel bespreekbaar.
Hoewel ik er meer zo'n beeld bij heb dat dat pas aan bod zou kunnen komen als we al 40 jaar samen zijn ofzo
• Voordeur open.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Werkman het volgende:
Je partner laat weten behoefte te hebben aan andere (seksuele) contacten dan jij.
Ze/Hij wil jullie relatie voortaan op deze manier inrichten.
Hoe reageer je en wat zou je doen?
Klopt. Mijn huidige vriendin gaf het niet lang nadat we elkaar hadden leren kennen aan. Ik heb er geen probleem mee en voor mij heeft het ook voordelen. Dankzij haar al aantal andere leuke meiden leren kennenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben eerder degene die het voorstelt eigenlijk. Maar hangt van de relatie af natuurlijk.
Ik zou zeggen de beuk erin! Vrouwen zat in dit land die geneukt willen worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:05 schreef Werkman het volgende:
Je partner laat weten behoefte te hebben aan andere (seksuele) contacten dan jij.
Ze/Hij wil jullie relatie voortaan op deze manier inrichten.
Hoe reageer je en wat zou je doen?
Gesteld aan diegenen die nooit een open relatie hebben gehad.
En nee, Ik heb het niet bij de hand en zelf geen behoefte aan.
Ik kom steeds vaker open relaties tegen in mijn omgeving, en het lijkt mij persoonlijk dat één van de partijen ermee in het voordeel is en de andere schoorvoetend akkoord is gegaan.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:18 schreef agter het volgende:
Van waar deze vraag, TS?
Voordat wij ons boekje open doen.
Waar baseer je dat op? Of is het een vooroordeel?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:49 schreef Werkman het volgende:
Ik kom steeds vaker open relaties tegen in mijn omgeving, en het lijkt mij persoonlijk dat één van de partijen ermee in het voordeel is en de andere schoorvoetend akkoord is gegaan.
En dat geld voor zowel mannen als vrouwen.
Nee gewoon een interpretatie van wat ik waarneem, wil niet zeggen dat ik al een sluitend oordeel heb hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:52 schreef Weissman het volgende:
Waar baseer je dat op? Of is het een vooroordeel?
Wat?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:54 schreef spierbal het volgende:
Mijn vriendin wil alleen veilige seks. Voordat we beginnen doet ze ook eerst de ramen en deuren op slot.
Grootste misvatting ooit over open relaties.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:55 schreef speknek het volgende:
Haha nope no way.
Volgens mij wordt bij open relaties de vrouw ook altijd elke week door een ander aangedouwd terwijl de man als een cuckold op zichzelf is aangewezen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 11:55 schreef speknek het volgende:
Haha nope no way.
Volgens mij wordt bij open relaties de vrouw ook altijd elke week door een ander aangedouwd terwijl de man als een cuckold op zichzelf is aangewezen.
Dit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou het wel willen bekijken en onderzoeken als die relatie gewoon verder helemaal goed zit. Ik kan me het gevoel heel goed voorstellen. Ik twijfel wel of ik het uiteindelijk ook daadwerkelijk zou willen en/of kunnen, maar zou niet per direct de deur dicht gooien.
Het punt is dat vrouwen hun best niet hoeven doen. Als je in een relatie zit en je moet nog steeds elke week in de kroeg rete je best doen om maar in de buurt van het gescharrel van je vrouw in de buurt te komen, dan is er toch iets misgegaan in je levenquote:Op zondag 29 maart 2015 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Als je niet je best doet krijg je inderdaad niks nee. Het komt niet vanzelf aanwaaien, beetje moeite doen moet er inzitten toch.
Ja want vrouwen hebben ook helemaal geen eisen. Ze vinden alles goed wat aangeboden wordquote:Op zondag 29 maart 2015 12:02 schreef speknek het volgende:
Het punt is dat vrouwen hun best niet hoeven doen.
Dat. En niks anders.quote:Op zondag 29 maart 2015 01:09 schreef Musil het volgende:
Ik zou enthousiast ja zeggen. Maar ik wil ook graag een open relatie.
Dat staat er toch niet?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want vrouwen hebben ook helemaal geen eisen. Ze vinden alles goed wat aangeboden word
Het gaat mij meer om de aanname.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat staat er toch niet?
Dat je als vrouw je best niet moet doen is op geen enkele wijze in tegenspraak met het hebben van eisen van de kant van de vrouw.
Met de manier waarop je hem quotte, liet je dat niet blijken anders.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de aanname.
''Vrouwen KUNNEN het krijgen, dus dan WILLEN ze het ook. En daarom zal een vrouw in een open relatie altijd MEER sex hebben dan de man.''
Die stelling klopt niet altijd. Dat was mijn punt.
Ja ok. Mijn excuses daarvoor. Het was mijn fout. Hoe kan ik het misverstand goed met je maken?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met de manier waarop je hem quotte, liet je dat niet blijken anders.
Dan nog zou zijn originele stelling, dat het voor de vrouw voordeliger is, geen geweld aan doen. Dat is niet voor 100% klopt is niet relevant en ook niet beweerd.
Mijn vriend heeft meer contacten buiten de relatie dan ik, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:55 schreef speknek het volgende:
Haha nope no way.
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Het punt is dat vrouwen hun best niet hoeven doen. Als je in een relatie zit en je moet nog steeds elke week in de kroeg rete je best doen om maar in de buurt van het gescharrel van je vrouw in de buurt te komen, dan is er toch iets misgegaan in je leven
Of de open relatie is niet gebaseerd op een wederzijdse wil naar buiten de deur neuken, maar is meer 'opgelegd' door de man, wat ook al niet erg blijk geeft van een evenwichtige relatie.
Regels zijn natuurlijk niet per definitie eerlijk, maar zolang beide partijen daarmee akkoord gaan, moet je ook niet achteraf zeuren natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Elke open relatie heeft regels die samen 'opgesteld' zijn. Zolang deze niet overtreden worden is er nooit sprake van zoiets als 'niet eerlijk' en problemen.
Jep, dat bedoel ik dus. Als beide partijen een bepaalde regel aannemen wordt het naar mijn mening automatisch eerlijk, je stemt er zelf immers mee inquote:Op zondag 29 maart 2015 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Regels zijn natuurlijk niet per definitie eerlijk, maar zolang beide partijen daarmee akkoord gaan, moet je ook niet achteraf zeuren natuurlijk.
Ja, je punt is duidelijk. Ik denk alleen anders over wat eerlijk is.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jep, dat bedoel ik dus. Als beide partijen een bepaalde regel aannemen wordt het naar mijn mening automatisch eerlijk, je stemt er zelf immers mee in.
Misschien een beetje een verkeerde verwoording met andere definities, maar het punt moge duidelijk zijn.
Is toch niks nieuws. Vrouwen zijn over het algemeen progressiever en linkser dan mannen. Dus dit verbaast mij nu ook niet echt.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Frappant om hier te constateren dat vrouwen er vaker voor open lijken te staan.
Mij lijkt het echt helemaal niets.
Bovendien werkt het vaak zo dat vrouwen hun best moeten doen niet in te gaan op mannen die iets van ze willen en zou het makkelijker voor ze zijn als dat niet hoefde, terwijl mannen 'op jacht' moeten om een vrouw zo ver te krijgen dat die met hem naar bed wil.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is toch niks nieuws. Vrouwen zijn over het algemeen progressiever en linkser dan mannen. Dus dit verbaast mij nu ook niet echt.
Dit.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
Indien zij dat serieus voorstelt, dan komt de relatie op losse schroeven te staan. Is echt een dealbreker voor mij.
Vrouwen op fok zijn niet echt een gemiddelde afspiegeling.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Op welke manieren verschillen ze zoal van die in het echte leven?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Vrouwen op fok zijn niet echt een gemiddelde afspiegeling.
Ik ben 18, dus dat telt ook niet helemaal denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of je hebt last van chronische ontevredenheid.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:02 schreef Nammie het volgende:
Nooit. Volgens mij ben je dan gewoon uitgekeken op elkaar, maar durf je elkaar niet te verlaten ofzo.
Juist op je achttiende vind ik het vreemd om zoiets te willen. Lijkt mij meer iets voor dertigers/veertigers die uitgekeken zijn op elkaar, maar toch niet weg willen van elkaar om wat voor reden dan ook.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben 18, dus dat telt ook niet helemaal denk ik.
Het young en wild en free idee is na een paar jaar ook weer weg.
Er is niks moderns of hips aan volgens mij. Volgens mij delen veel stellen dat ook niet met de buitenwereld hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt ook wel een beetje een dingetje te zijn om modern en hip over te komen. Uiteindelijk zal het in de meeste gevallen niet gelukkig maken, gok ik zo.
Ik heb nu juist dat ik niet weg wil bij m'n kerel gewoon omdat. Maar we zijn jong en dit is de tijd om ongeneerd dit soort dingen te doen, genieten van die studentenleef. Waarom inhouden als we het beiden willen?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Juist op je achttiende vind ik het vreemd om zoiets te willen. Lijkt mij meer iets voor dertigers/veertigers die uitgekeken zijn op elkaar, maar toch niet weg willen van elkaar om wat voor reden dan ook.
Dat dus.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Trouw zijn vind ik belangrijk en dit past daar niet bij.
Nogal bekrompen gedacht.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:02 schreef Nammie het volgende:
Nooit. Volgens mij ben je dan gewoon uitgekeken op elkaar, maar durf je elkaar niet te verlaten ofzo.
Als ik probeer na te denken over hoe ik er later in zal staan is het denk ik ook zoiets. Heb gewoon het idee dat het niet meer hoeft van me als alles huisje boompje beestje is, de dagen vastigheid hebben en het hele leven op zich minder 'yolo' wordt. Tijd zal dan inderdaad ook meetellenquote:Op zondag 29 maart 2015 14:14 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er ook gewoon geen tijd voor, met mijn vriend, gezin, werk, school, sociale leven en hobby's heb ik het al druk genoeg.
Ik heb totaal geen behoefte om daat nog een persoon in te gooien die aandacht wil.
Het is ook niet dat ik per definitie iets tegen open relaties heb, het past alleen niet bij ons.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik probeer na te denken over hoe ik er later in zal staan is het denk ik ook zoiets. Heb gewoon het idee dat het niet meer hoeft van me als alles huisje boompje beestje is, de dagen vastigheid hebben en het hele leven op zich minder 'yolo' wordt. Tijd zal dan inderdaad ook meetellen.
Dat is niet frappant dat is logisch. Seksuele exclusiviteit is vooral voor mannen belangrijk: zij willen de verzekering dat het kind dat de vrouw baart door hen verwekt is. Voor vrouwen geldt veel meer dat zij mentale exclusiviteit willen hebben, zodat de tijd, geld en moeite die de man steekt in het onderhoud van het gezin ten bate komt van haar en haar kinderen en niet ten bate van eventuele andere vrouwen (kapers op de kust).quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Soms heb ik wel het idee dat voor vrouwen geldt dat ze op hun 18e (jouw leeftijd) zo'n beetje met alles en iedereen naar bed willen gaan "om het maar mee te maken", mannen op hun 18e nog overwegend maagd zijn, en vanaf een jaar of 30 het andersom geldt. Vrouwen zijn nergens meer voor in en mannen nemen de ene minnares naar de anderequote:Op zondag 29 maart 2015 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik probeer na te denken over hoe ik er later in zal staan is het denk ik ook zoiets. Heb gewoon het idee dat het niet meer hoeft van me als alles huisje boompje beestje is, de dagen vastigheid hebben en het hele leven op zich minder 'yolo' wordt. Tijd zal dan inderdaad ook meetellen.
Zou best kunnen dat het over het algemeen zoiets is, weet ik niet. Bij mij is dat in ieder geval niet de reden, dan zou het namelijk meer zijn omdat het 'moet' en niet omdat ik het zelf wil.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:02 schreef jaha het volgende:
[..]
Soms heb ik wel het idee dat voor vrouwen geldt dat ze op hun 18e (jouw leeftijd) zo'n beetje met alles en iedereen naar bed willen gaan "om het maar mee te maken", mannen op hun 18e nog overwegend maagd zijn, en vanaf een jaar of 30 het andersom geldt. Vrouwen zijn nergens meer voor in en mannen nemen de ene minnares naar de andere
Ditquote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Het voorstel alleen al betekent voor mij einde relatie.
Omdat vrouwen het niet kunnen hebben als je als man je problemen bespreekt met een andere vrouw en alleen de ander dat in vertrouwen verteld.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
wat heeft die eerste zin ermee te maken?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:32 schreef gewoonmeppen het volgende:
Als je beide zelfverzekerd genoeg bent en er goed uitziet, waarom niet?
Ik sta in principe overal wel voor open en ben niet jaloers.
Het lijkt mij dat als één van de partners minder zelfverzekerd en aantrekkelijk is er geen sprake is van een gelijke situatie en zich er minder lekker bij voelt.quote:Op maandag 30 maart 2015 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat heeft die eerste zin ermee te maken?
als je je er niet lekker bij voelt, moet je het niet doen nee.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:02 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als één van de partners minder zelfverzekerd en aantrekkelijk is er geen sprake is van een gelijke situatie en zich er minder lekker bij voelt.
je kan ook een open relatie hebben zonder uberhaupt elke week door een ander aangedouwd te wíllen worden natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:55 schreef speknek het volgende:
Haha nope no way.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2015 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan ook een open relatie hebben zonder uberhaupt elke week door een ander aangedouwd te wíllen worden natuurlijk.
Mensen op fok zeggen toch van niet? Wie ben jij dan om te zeggen dat het anders kan!?quote:Op maandag 30 maart 2015 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
je kan ook een open relatie hebben zonder uberhaupt elke week door een ander aangedouwd te wíllen worden natuurlijk.
Nee, echt nog lang nietquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zolang?
Zelf geen verlangen om verder te kijken?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:49 schreef Renesite het volgende:
Ben zelf wat te jaloers aangelegd voor zo'n commitment.
Interessant gezichtspunt, alleen denk ik niet dat ik het er mee eens ben: allereerst zijn mannen veel makkelijker in het overstappen op een andere partner - en ten tweede geloof ik ook niet dat een gesloten relatie je in principe behoedt tegen jalozie, haantjesgedrag en partners die het gras in de andere tuin groener zien dan in hun eigen tuin.quote:Op maandag 30 maart 2015 00:21 schreef Niltag het volgende:
Ik hink op twee gedachten. Aan de ene kant lijkt het me van toegevoegde waarde om zo nu en dan eens wat andere seksuele ervaringen op te doen. Ik merk dat ik, ondanks dat ik me er overheen kan zetten, best wat meer verschillende vrouwen zou willen nemen. Dit blijft toch een beetje een natuurlijke drang. Andersom heb ik er ook niet echt problemen mee als mijn vriendin eens door iemand anders wordt verwend.
Waar ik wel bang voor ben is dat het dan zo'n hanengevecht wordt. Dat zij contact legt met allemaal single mannen die eigenlijk alleen in de race zijn om zelf een relatie aan te gaan / haar af te pakken. Als je maar lang genoeg probeert vind je altijd iets dat beter lijkt (of is). Wat dat betreft zijn mannen volgens mij in het nadeel. Een man zit niet zo snel te wachten op een volledig nieuw pakket (huishouden, schoonfamilie, huis inrichten, andere rompslomp) terwijl een vrouw toch sneller gecharmeerd is van een man met bijvoorbeeld net wat meer financiële middelen.
Ik weet dus niet precies wat ik zou zeggen. Ligt dus ook een beetje aan de regels.
Dat vind ik altijd zo vreemd, je moet toch tegen elkaar zulke dingen kunnen zeggen? Ik heb er persoonlijk niet veel mee en ben eerder jaloers als er seks is met een ander dan een geestelijke connectie (emotioneel vreemdgaan vind ik onzin) maar bespreekbaar moet alles wel kunnen zijn in een relatie, juist op seksueel gebied.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Het voorstel alleen al betekent voor mij einde relatie.
En daarbij is seksuele aantrekkingskracht voor veel vrouwen totaal niet met een baan of inkomen verbonden als het om een man gaat.quote:Op maandag 30 maart 2015 20:31 schreef jaha het volgende:
[..]
Interessant gezichtspunt, alleen denk ik niet dat ik het er mee eens ben: allereerst zijn mannen veel makkelijker in het overstappen op een andere partner - en ten tweede geloof ik ook niet dat een gesloten relatie je in principe behoedt tegen jalozie, haantjesgedrag en partners die het gras in de andere tuin groener zien dan in hun eigen tuin.
Een goede relatie kenmerkt zich door een gedeeld verwachtingspatroon over de toekomst. Daar staat seks in mijn optiek grotendeels buiten.
JE HEBT EEN ANDER HEquote:Op maandag 30 maart 2015 15:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, echt nog lang nietWie weet denken we daar over 10 jaar anders over, maar ik voorzie geen relatieproblemen in de enigszins nabije toekomst
Je zit dan in een onmogelijk situatie. Het betekent namelijk meestal dat je partner als iemand op het oog heeft waarmee hij/zij het wilt doen. Sta ik het toe dan ga ik tegen mijn normen en waarden met betrekking tot een relatie in. Weiger ik het dan kan zij gefrustreerd zijn omdat haar vrijheid belemmert wordt of ik krijg een gevoel van wantrouwen dat zij alsnog vreemd zou gaan. Om dat voor te zijn maak ik het liever maar meteen helemaal uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vreemd, je moet toch tegen elkaar zulke dingen kunnen zeggen? Ik heb er persoonlijk niet veel mee en ben eerder jaloers als er seks is met een ander dan een geestelijke connectie (emotioneel vreemdgaan vind ik onzin) maar bespreekbaar moet alles wel kunnen zijn in een relatie, juist op seksueel gebied.
Oh nee? http://www.businessinside(...)en-more-orgasms?IR=Tquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En daarbij is seksuele aantrekkingskracht voor veel vrouwen totaal niet met een baan of inkomen verbonden als het om een man gaat.
dat er geen interesse is in jou?quote:Op maandag 30 maart 2015 17:08 schreef Opoefiets het volgende:
Ik heb een open relatie, maar ik doe er vrij weinig mee. Ik heb een druk leven en geen tijd voor een extra seksueel contact. En daarnaast heb ik altijd het idee dat men me toch niet ziet staan, maar dat is een ander verhaal
Denk het wel deels.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En daarbij is seksuele aantrekkingskracht voor veel vrouwen totaal niet met een baan of inkomen verbonden als het om een man gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |