Dat staat er toch niet?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja want vrouwen hebben ook helemaal geen eisen. Ze vinden alles goed wat aangeboden word
Het gaat mij meer om de aanname.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat staat er toch niet?
Dat je als vrouw je best niet moet doen is op geen enkele wijze in tegenspraak met het hebben van eisen van de kant van de vrouw.
Met de manier waarop je hem quotte, liet je dat niet blijken anders.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de aanname.
''Vrouwen KUNNEN het krijgen, dus dan WILLEN ze het ook. En daarom zal een vrouw in een open relatie altijd MEER sex hebben dan de man.''
Die stelling klopt niet altijd. Dat was mijn punt.
Ja ok. Mijn excuses daarvoor. Het was mijn fout. Hoe kan ik het misverstand goed met je maken?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met de manier waarop je hem quotte, liet je dat niet blijken anders.
Dan nog zou zijn originele stelling, dat het voor de vrouw voordeliger is, geen geweld aan doen. Dat is niet voor 100% klopt is niet relevant en ook niet beweerd.
Mijn vriend heeft meer contacten buiten de relatie dan ik, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:55 schreef speknek het volgende:
Haha nope no way.
Volgens mij wordt bij open relaties de vrouw ook altijd elke week door een ander aangedouwd terwijl de man als een cuckold op zichzelf is aangewezen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 12:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Het punt is dat vrouwen hun best niet hoeven doen. Als je in een relatie zit en je moet nog steeds elke week in de kroeg rete je best doen om maar in de buurt van het gescharrel van je vrouw in de buurt te komen, dan is er toch iets misgegaan in je leven
Of de open relatie is niet gebaseerd op een wederzijdse wil naar buiten de deur neuken, maar is meer 'opgelegd' door de man, wat ook al niet erg blijk geeft van een evenwichtige relatie.
Regels zijn natuurlijk niet per definitie eerlijk, maar zolang beide partijen daarmee akkoord gaan, moet je ook niet achteraf zeuren natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Elke open relatie heeft regels die samen 'opgesteld' zijn. Zolang deze niet overtreden worden is er nooit sprake van zoiets als 'niet eerlijk' en problemen.
Jep, dat bedoel ik dus. Als beide partijen een bepaalde regel aannemen wordt het naar mijn mening automatisch eerlijk, je stemt er zelf immers mee inquote:Op zondag 29 maart 2015 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Regels zijn natuurlijk niet per definitie eerlijk, maar zolang beide partijen daarmee akkoord gaan, moet je ook niet achteraf zeuren natuurlijk.
Ja, je punt is duidelijk. Ik denk alleen anders over wat eerlijk is.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jep, dat bedoel ik dus. Als beide partijen een bepaalde regel aannemen wordt het naar mijn mening automatisch eerlijk, je stemt er zelf immers mee in.
Misschien een beetje een verkeerde verwoording met andere definities, maar het punt moge duidelijk zijn.
Is toch niks nieuws. Vrouwen zijn over het algemeen progressiever en linkser dan mannen. Dus dit verbaast mij nu ook niet echt.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Frappant om hier te constateren dat vrouwen er vaker voor open lijken te staan.
Mij lijkt het echt helemaal niets.
Bovendien werkt het vaak zo dat vrouwen hun best moeten doen niet in te gaan op mannen die iets van ze willen en zou het makkelijker voor ze zijn als dat niet hoefde, terwijl mannen 'op jacht' moeten om een vrouw zo ver te krijgen dat die met hem naar bed wil.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is toch niks nieuws. Vrouwen zijn over het algemeen progressiever en linkser dan mannen. Dus dit verbaast mij nu ook niet echt.
Dit.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
Indien zij dat serieus voorstelt, dan komt de relatie op losse schroeven te staan. Is echt een dealbreker voor mij.
Vrouwen op fok zijn niet echt een gemiddelde afspiegeling.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Frappant om hier te constateren dat vrouwen er vaker voor open lijken te staan.
Mij lijkt het echt helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |